Dat is heftigquote:Op maandag 6 januari 2014 20:56 schreef tompsv18 het volgende:
Stiefdochter is ernstig ziek, staat op punt van euthanasie
Dan zou ik ook in Utopia gaan zittenquote:Op maandag 6 januari 2014 20:56 schreef tompsv18 het volgende:
De kneuzen scheiden zich al van de doorzetters, beter nu gelijk eruit ermee dan weken tegen dat gesnotter aan te moeten kijkenquote:Op maandag 6 januari 2014 20:55 schreef Injetta het volgende:
Wat is veel te groot?
Is er iemand ernstig ziek of zo?
Dan had ze hier niet in moeten stappen!quote:Op maandag 6 januari 2014 20:56 schreef tompsv18 het volgende:
Jaquote:
Ja, mijn gedachte precies, wat doet dat mens daar in vredesnaam als ze zoveel van die dochter houdt?quote:
Hoppaah stuur rienk er achteraan hij wou zo graag dakloos zijn. Geef hem die kansquote:Op maandag 6 januari 2014 20:57 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
De kneuzen scheiden zich al van de doorzetters, beter nu gelijk eruit ermee dan weken tegen dat gesnotter aan te moeten kijken
Via god, die houdt van haarquote:
Tsja, dat vraag ik me ook af.quote:
U heeft het begrepen, maar ik zie Rienk liever ten ondergaan in zijn eigen gegluiperquote:Op maandag 6 januari 2014 20:58 schreef practics het volgende:
[..]
Hoppaah stuur rienk er achteraan hij wou zo graag dakloos zijn. Geef hem die kans
Leverkanker hoorde ik netquote:Op maandag 6 januari 2014 20:56 schreef tompsv18 het volgende:
quote:Op maandag 6 januari 2014 20:59 schreef Rhosyn het volgende:
Die Billy lijkt wel een emotievampier....die krijgt energie van ellende van anderen...
Dom wicht.quote:Op maandag 6 januari 2014 20:59 schreef Rhosyn het volgende:
Die Billy lijkt wel een emotievampier....die krijgt energie van ellende van anderen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |