Het is ook afzienquote:Op maandag 6 januari 2014 20:53 schreef Mallika het volgende:
Van jankstream naar jankstream vanavond. Ze zitten er even goed doorheen
gedver heeft zij kinderen op de wereld gezetquote:Op maandag 6 januari 2014 20:54 schreef Injetta het volgende:
Wat is er aan de hand? Wie huilt er nu en waarvoor? Heeft het iets met haar dochter te maken?
Dat is meestal goede eigenschap van een oplichter, anders trappen mensen niet in je verhaaltjes.quote:Op maandag 6 januari 2014 20:52 schreef JediMasterLucia het volgende:
[..]
Was ook al aan het zoeken geweest. vind hem wel sympathiek overkomen..
Winst is overdreven, maar chapeau voor Peter tot nu toe.quote:Op maandag 6 januari 2014 20:53 schreef Dementor het volgende:
Ik gun Peter de winst nu al, je ziet aan hem dat hij veranderd is ten opzichte van een paar jaar terug.
Geen idee, er huilen daar zoveel mensen de hele tijd, ik hou dat niet meer allemaal bijquote:Op maandag 6 januari 2014 20:53 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja ik zie het opeens.
Waarom huilt zeIs r wat gebeurd op die andere stream?
Welke winst? het maximaal haalbare is er over 359 dagen nog zitten.. met wát?quote:Op maandag 6 januari 2014 20:53 schreef Dementor het volgende:
Ik gun Peter de winst nu al, je ziet aan hem dat hij veranderd is ten opzichte van een paar jaar terug.
Volgens mij heb jij de beloofde essentie van Utopia niet helemaal begrepen .. het is geen DGK2quote:Op maandag 6 januari 2014 20:53 schreef Dementor het volgende:
Money, daar gaat het toch uiteindelijk om.quote:Op maandag 6 januari 2014 20:54 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Welke winst? het maximaal haalbare is er over 359 dagen nog zitten.. met wát?
Zenderkamer ftw!quote:Op maandag 6 januari 2014 20:54 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ze moet even naar de "kamer".? Heet het zo tegenwoordig ?
Wat raar, nee das lulligquote:Op maandag 6 januari 2014 20:55 schreef Flow3r het volgende:
Andrea heeft haar dochter al 9 jaar niet gezien vertelde ze gisteren
Andrea in dr hoofd, en vermoed rienk ookquote:Op maandag 6 januari 2014 20:55 schreef Injetta het volgende:
Wat is veel te groot?
Is er iemand ernstig ziek of zo?
Logisch.quote:Op maandag 6 januari 2014 20:55 schreef Flow3r het volgende:
Andrea heeft haar dochter al 9 jaar niet gezien vertelde ze gisteren
Ik geloof dat ik 'm wel oké vindquote:Op maandag 6 januari 2014 20:47 schreef Toverheks het volgende:
Wordt een beetje moe van Harold met zijn eeuwige shoarma
zo te horen welquote:Op maandag 6 januari 2014 20:55 schreef Injetta het volgende:
Wat is veel te groot?
Nog wel een van de sympathiekste mensen daar jaquote:Op maandag 6 januari 2014 20:56 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik 'm wel oké vind
Die heb ik nu al losgelaten.quote:Op maandag 6 januari 2014 20:55 schreef ZOA het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij de beloofde essentie van Utopia niet helemaal begrepen .. het is geen DGK2
Hoe weet ze dat dan?quote:Op maandag 6 januari 2014 20:56 schreef tompsv18 het volgende:
Stiefdochter is ernstig ziek, staat op punt van euthanasie
Dat is heftigquote:Op maandag 6 januari 2014 20:56 schreef tompsv18 het volgende:
Dan zou ik ook in Utopia gaan zittenquote:Op maandag 6 januari 2014 20:56 schreef tompsv18 het volgende:
De kneuzen scheiden zich al van de doorzetters, beter nu gelijk eruit ermee dan weken tegen dat gesnotter aan te moeten kijkenquote:Op maandag 6 januari 2014 20:55 schreef Injetta het volgende:
Wat is veel te groot?
Dan had ze hier niet in moeten stappen!quote:Op maandag 6 januari 2014 20:56 schreef tompsv18 het volgende:
Jaquote:
Ja, mijn gedachte precies, wat doet dat mens daar in vredesnaam als ze zoveel van die dochter houdt?quote:
Hoppaah stuur rienk er achteraan hij wou zo graag dakloos zijn. Geef hem die kansquote:Op maandag 6 januari 2014 20:57 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
De kneuzen scheiden zich al van de doorzetters, beter nu gelijk eruit ermee dan weken tegen dat gesnotter aan te moeten kijken
Via god, die houdt van haarquote:
Tsja, dat vraag ik me ook af.quote:
U heeft het begrepen, maar ik zie Rienk liever ten ondergaan in zijn eigen gegluiperquote:Op maandag 6 januari 2014 20:58 schreef practics het volgende:
[..]
Hoppaah stuur rienk er achteraan hij wou zo graag dakloos zijn. Geef hem die kans
Leverkanker hoorde ik netquote:Op maandag 6 januari 2014 20:56 schreef tompsv18 het volgende:
quote:Op maandag 6 januari 2014 20:59 schreef Rhosyn het volgende:
Die Billy lijkt wel een emotievampier....die krijgt energie van ellende van anderen...
Dom wicht.quote:Op maandag 6 januari 2014 20:59 schreef Rhosyn het volgende:
Die Billy lijkt wel een emotievampier....die krijgt energie van ellende van anderen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |