quote:Op maandag 6 januari 2014 20:12 schreef Zaktabak het volgende: Zou wel baas zijn als ze met z'n allen uiteindelijk een complete beschaving hebben gecreëerd zoals het Romeinse Rijk in het klein.
quote:Op maandag 6 januari 2014 20:12 schreef Zaktabak het volgende:
Zou wel baas zijn als ze met z'n allen uiteindelijk een complete beschaving hebben gecreëerd zoals het Romeinse Rijk in het klein.
Moet het ook nog maar zien, had graag een wat jongere cast gezien.quote:Op maandag 6 januari 2014 20:12 schreef creepycookie het volgende:
Nou ik weet het niet heur met dit programma
Met deze mensen?quote:Op maandag 6 januari 2014 20:12 schreef Zaktabak het volgende:
Zou wel baas zijn als ze met z'n allen uiteindelijk een complete beschaving hebben gecreëerd zoals het Romeinse Rijk in het klein.
Of in de hongersnood, of een burgeroorlogquote:Op maandag 6 januari 2014 20:12 schreef Zaktabak het volgende:
Was afgedopt, zag je aan het begin. Toen dacht ik nog van, haha. Dat gaat ze nooit lukken zonder spullen om daar water uit te krijgen.quote:Op maandag 6 januari 2014 20:11 schreef Kuhly het volgende:
Hij sluit een kraan aan op de waterleiding die niet is afgedopt oid? Kraan erop en uit een drukloze lege leiding komt water? Of heb ik wat gemist
Stiekem gewoon een hipster.quote:Op maandag 6 januari 2014 20:13 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Wat zit die zwerver te huilen om alcohol
Tuurlijk niet, die stapelen wat steentje op en storten emotioneel volledig in elkaar.quote:
Zou wel mooi zijn, letterlijk niks, allemaal naakt, en dan ergens in de jungle droppenquote:Op maandag 6 januari 2014 20:13 schreef Nieuwschierig het volgende:
adam en eva zijn met minder begonnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |