quote:The 2014 Lakeside World Professional Darts Championship is the 37th World Championship organised by the British Darts Organisation, and the 29th staging at the Lakeside Country Club at Frimley Green.
Scott Waites is the defending men's champion, having won the title for the first time in the 2013 championship. The defending women's champion is Anastasia Dobromyslova, who won her third title in 2013.
This tournament sees the biggest ever field for a BDO world championships. 56 players - 40 men, up from 32 in 2013, and 16 women - up for 8 in 2013 - will compete for the world titles.
Players from around the globe compete to reach the BBC and ESPN televised finals, which run from 4 to 12 January at Frimley Green.
Voorrondesquote:UITZENDSCHEMA BBC & EUROSPORT
(eurosport ALTIJD onder voorbehoud)
601/602 = BBC1/BBC2
20/411 = Eurosport1/Eurosport 2
Dinsdag 7 januari
00:00 602 BDO WK Darts
13:30 411 BDO WK Darts
14:00 602 BDO WK Darts
18:00 411 BDO WK Darts
18:15 20 BDO WK Darts
Woensdag 8 januari
00:20 602 BDO WK Darts
00:45 411 BDO WK Darts
19:40 20 BDO WK Darts
23:30 20 BDO WK Darts
Donderdag 9 januari
00:00 602 BDO WK Darts
16:45 20 BDO WK Darts
Vrijdag 10 januari
00:20 602 BDO WK Darts
18:30 20 BDO WK Darts
Zaterdag 11 januari
00:50 602 BDO WK Darts
15:30 601 BDO WK Darts
15:45 411 BDO WK Darts
19:00 20 BDO WK Darts
Zondag 12 januari
00:25 602 BDO WK Darts
18:30 20 BDO WK Darts
18:45 602 BDO WK Darts
Mugshotquote:Op maandag 6 januari 2014 19:53 schreef Rockin_the_lowlands het volgende:
Moeders mooiste die Geerdink zo te zien
quote:Op maandag 6 januari 2014 19:53 schreef Rockin_the_lowlands het volgende:
Moeders mooiste die Geerdink zo te zien
Piglet kan zijn bijnaam wordenquote:
quote:Op maandag 6 januari 2014 19:55 schreef Rockin_the_lowlands het volgende:
Misschien heeft ie een telraam bij zich
Aantal pijlen dat ze nodig hadden voor een dubbel :pquote:
Dat is de magische grens bij de vrouwenquote:Op maandag 6 januari 2014 19:58 schreef tja77 het volgende:
[..]
Das dus gewoon minder dan 20 per dart.... Ai ai ai
Ja wtf en ook niet op eurosport ineens. Iemand stream? Mis ik Geerdink nog gvd.quote:Op maandag 6 januari 2014 20:01 schreef Sportex het volgende:
[..]
Ey man ik zie niet dat het op BBC komt
Ze zijn al begonnen, zie hier de scores:quote:Op maandag 6 januari 2014 20:02 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ja wtf en ook niet op eurosport ineens. Iemand stream? Mis ik Geerdink nog gvd.
quote:Op maandag 6 januari 2014 19:59 schreef wimderon het volgende:
Prins heeft in vier optredens bij de Lakeside nog nooit boven de 81 gemiddeld gegooid. Één keer daarvan had hij z'n wedstrijd verkocht, maar dan nog.
Waar kijk jijquote:Op maandag 6 januari 2014 20:03 schreef Mani89 het volgende:
Die holbewoner gooit wel in een lekker tempo.
http://es.vipboxeu.co/dar(...)e-stream-online.htmlquote:Op maandag 6 januari 2014 20:02 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ja wtf en ook niet op eurosport ineens. Iemand stream? Mis ik Geerdink nog gvd.
Ty! Haha mooi jammer dat die niet met zijn Heracles shirt speeltquote:Op maandag 6 januari 2014 20:06 schreef wimderon het volgende:
[..]
http://es.vipboxeu.co/dar(...)e-stream-online.html
Almelo werd net genoemd (uitgesproken als al-MEE-loo).
quote:
Morgen eerste partijquote:Op maandag 6 januari 2014 20:14 schreef BechirPSV het volgende:
Wanneer speelt adams weten jullie dat?
Je kan ook Supercross gaan kijken, was weer genieten.quote:Op maandag 6 januari 2014 20:06 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Ben blij dat ze zo'n C toernooi nog uitzenden.
Darten, Dakar, Game of Thrones en andere dingen.... Herlings trouwens 4 weken out, maar dat wist je waarschijnlijk al.quote:Op maandag 6 januari 2014 20:28 schreef Nober het volgende:
[..]
Je kan ook Supercross gaan kijken, was weer genieten.
Nee wist ik niet, las vandaag dat hij juist mee ging doen in Hawkstone op 23 februari.quote:Op maandag 6 januari 2014 20:30 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Darten, Dakar, Game of Thrones en andere dingen.... Herlings trouwens 4 weken out, maar dat wist je waarschijnlijk al.
http://www.omroepbrabant.(...)nen+na+botbreuk.aspxquote:Op maandag 6 januari 2014 20:31 schreef Nober het volgende:
[..]
Nee wist ik niet, las vandaag dat hij juist mee ging doen in Hawkstone op 23 februari.
Das toch pas over 6 weken?quote:Op maandag 6 januari 2014 20:31 schreef Nober het volgende:
[..]
Nee wist ik niet, las vandaag dat hij juist mee ging doen in Hawkstone op 23 februari.
Dan maar uitkijken naar de volgende pot.quote:Op maandag 6 januari 2014 20:40 schreef Nober het volgende:
[..]
We hebben alle drie 3-1, er hoeft dus niet meer gegooid te worden.
Je staat trouwens achter, Ajacied en ik 7-6 hafc!quote:Op maandag 6 januari 2014 20:41 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Dan maar uitkijken naar de volgende pot.
Jij had Atkins de Graaf goed en ik Fitton Ecclesquote:Op maandag 6 januari 2014 20:42 schreef Nober het volgende:
[..]
Je staat trouwens achter, Ajacied en ik 7-6 hafc!
Gaat om de finischequote:Op maandag 6 januari 2014 20:42 schreef Nober het volgende:
[..]
Je staat trouwens achter, Ajacied en ik 7-6 hafc!
Volgens mij alleen Green - George helemaal goed, Waites en Fitton sowieso fout.quote:Op maandag 6 januari 2014 20:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jij had Atkins de Graaf goed en ik Fitton Eccles
Ik heb Atkins v De Graaf & Van Eijden v Hofstra fout. Harms v Jennings juist.quote:Op maandag 6 januari 2014 20:44 schreef Nober het volgende:
[..]
Volgens mij alleen Green - George helemaal goed, Waites en Fitton sowieso fout.
Winnaar juist is al goed voor 1 punt las ik anders had ik pas 1 punt.quote:Op maandag 6 januari 2014 20:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb Atkins v De Graaf & Van Eijden v Hofstra fout. Harms v Jennings juist.
Wij hebben dan 8 punten en hafc 7quote:Op maandag 6 januari 2014 20:48 schreef Nober het volgende:
Ik mis dat wijf van Dekker bij deze wedstrijd, BAM BAM BAM BAM BAMMMMMM!!!
[..]
Winnaar juist is al goed voor 1 punt las ik anders had ik pas 1 punt.
Is wel eens een reportage over hem geweest, geloof ik. Erg fanatieke fanquote:
Sinds zaterdag.quote:Op maandag 6 januari 2014 21:05 schreef Aerioz het volgende:
Hoelang is dit toernooi precies al bezig?
Inmiddels weer aan de beterende hand volgensmij.quote:Op maandag 6 januari 2014 21:06 schreef SonicVolcano het volgende:
Hoe is het met Shaun Greatbatch eigenlijk? Was toch ernstig ziek?
Gooide ooit een 9 darter geloof ik
MVG vond hem de grootste klootzak van iedereen.quote:Op maandag 6 januari 2014 21:06 schreef SonicVolcano het volgende:
Hoe is het met Shaun Greatbatch eigenlijk? Was toch ernstig ziek?
Gooide ooit een 9 darter geloof ik
Ah gelukkigquote:Op maandag 6 januari 2014 21:06 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Inmiddels weer aan de beterende hand volgensmij.
Hehe wist ik nietquote:Op maandag 6 januari 2014 21:06 schreef hafcfan het volgende:
[..]
MVG vond hem de grootste klootzak van iedereen.
Snotneusquote:
quote:
phil offered to give the money to dean and reply the match and at least phil offered to reply the match and give the money to dean so you can not call phil a cheatquote:
Alleen omdat hij kanker had?quote:Op maandag 6 januari 2014 21:06 schreef hafcfan het volgende:
[..]
MVG vond hem de grootste klootzak van iedereen.
Nee omdat hij toen zo traag aan het doen was tegen Michael's best vriend Klaasen die hij inmiddels een nog grotere klootzak vind.quote:
Hij wou nooit zo worden als Barney.quote:Op maandag 6 januari 2014 21:39 schreef Nober het volgende:
[..]
Nee omdat hij toen zo traag aan het doen was tegen Michael's best vriend Klaasen die hij inmiddels een nog grotere klootzak vind.
wat zeg je nou. jij zit er ook naastquote:Op maandag 6 januari 2014 22:09 schreef Nober het volgende:
Met wat meer zelfvertrouwen kan Meaney de top 10 van de PDC halen.
Dit is zo wegquote:Op maandag 6 januari 2014 22:13 schreef de_boswachter het volgende:
Come on Meaney
Wratarm
Het is toch godverdomme een kleine moeite om naar de dokter te gaan en dat ding aan te stippen. Man man, wat een viezerik.
Dat zeg ik, dit word nog een hele grote. Michael is gewaarschuwd!quote:Op maandag 6 januari 2014 22:23 schreef marcodej het volgende:
Die Ier had die laatste set gewoon met 3 - 0 moeten winnen
mansel ja hij word nu de nummer 3 uit Ierlandquote:Op maandag 6 januari 2014 22:24 schreef Nober het volgende:
[..]
Dat zeg ik, dit word nog een hele grote. Michael is gewaarschuwd!
red button 's avonds in Engelandquote:Op maandag 6 januari 2014 22:30 schreef de_boswachter het volgende:
Waarom plannen die idioten O'Shea - Adams op een dinsdagmiddag.....
Of hebben ze vrij in Engeland?
Watquote:Op maandag 6 januari 2014 22:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
red button 's avonds in Engeland.
Omdat ze s' middags live uitzenden dus had Wilson v Kist ook op de middag gemoeten ipv Scott Gay v Hogan.quote:Op maandag 6 januari 2014 22:30 schreef de_boswachter het volgende:
Waarom plannen die idioten O'Shea - Adams op een dinsdagmiddag.....
Of hebben ze vrij in Engeland?
Dit is nep toch?quote:
Moet die vooral doen , dan zien we die idioot nooit meer terugquote:
Dat kan 'r toch niet zijnquote:Op dinsdag 7 januari 2014 02:26 schreef wimderon het volgende:
Rachna David was vorig jaar nog vies dik zeg![]()
[ afbeelding ]
http://www.dartsforwin.co(...)?matchid=37385316CLIquote:Op dinsdag 7 januari 2014 14:30 schreef Majkool het volgende:
Is er bij de bdo nergens een site met alle live statistieken?
Goede analyse.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 14:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
Adams gaat dit afgetekend winnen, wel triest wat O'Shea laat zien
Toen tegen MVG dik boven de 100 gemiddeldquote:Op dinsdag 7 januari 2014 14:26 schreef Frozen-assassin het volgende:
Qua scores hoort Adams gewoon in PDC thuis, alleen zijn dubbels kunnen beter
Toen had MvG nog stekeltjeshaarquote:Op dinsdag 7 januari 2014 14:40 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Toen tegen MVG dik boven de 100 gemiddeld
Ja dat weten we nu wel. Ik kijk er alsnog met plezier naar.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 14:41 schreef BechirPSV het volgende:
Deze lakeside is echt dieptriest,de pdc is nu definitief de enige dartsbonds voor vermaak geworden. Snel adams,waites en nog wst talenten erbij en hef de bdo maar op. Geen schim meer van de lakeside die barney won
Adams door die mongool zijn er nog 2 borden.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 14:41 schreef BechirPSV het volgende:
Deze lakeside is echt dieptriest,de pdc is nu definitief de enige dartsbonds voor vermaak geworden. Snel adams,waites en nog wst talenten erbij en hef de bdo maar op. Geen schim meer van de lakeside die barney won
Pas je taalgebruik even aan. Je het het over een drievoudig wereldkampioen.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 14:49 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Adams door die mongool zijn er nog 2 borden.
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 14:50 schreef clavier het volgende:
[..]
Pas je taalgebruik even aan. Je het het over een drievoudig wereldkampioen.
Ik ben altijd pro BDO geweest, maar deze editie is serieus de eerste keer dat ik af en toe wegzap. Het niveau is tot nu toe niet om aan te gluren.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 14:44 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ja dat weten we nu wel. Ik kijk er alsnog met plezier naar.
Nu een keer een goeie potquote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:01 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik ben altijd pro BDO geweest, maar deze editie is serieus de eerste keer dat ik af en toe wegzap. Het niveau is tot nu toe niet om aan te gluren.
Als mannen waarvan je toch wat mag verwachten (zoals O'Shea en Waites) al kansloze scores halen... tsja.
Erg jammer, het is en blijft een stuk historie. Maar of de huidige koerswijziging door de extra voorrondes en damespartijen nu meer respect gaat opleveren... ik denk het eerlijk gezegd niet.
Dat laatste is niet meer zo. 1e is ook maar onzin. Ronnie Hybrechts is ook semi pro en presteerde topquote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:06 schreef Mani89 het volgende:
Zoals eerder aangegeven zijn bijna alle BDO-spelers ook semi-profs, wat ook een heel stuk scheelt natuurlijk ... en de tripples zijn twee keer zo klein als bij de PDC.
Het eerste is helemaal geen onzin als je ziet wat de top 32 verdient bij de PDC, en ik zeg dat het een hoop scheelt, niet dat je er dan opeens geen reet van kan.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:07 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Dat laatste is niet meer zo. 1e is ook maar onzin. Ronnie Hybrechts is ook semi pro en presteerde top
Ronny Huybrechts is ook geen pro, maar wint wel van Taylor en Lewis op tvquote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:08 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Het eerste is helemaal geen onzin als je ziet wat de top 32 verdient bij de PDC, en ik zeg dat het een hoop scheelt, niet dat je er dan opeens geen reet van kan.
Beste wedstrijd van t WKquote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:14 schreef AndyHamilton het volgende:
Hogan staat best goed te gooien voor BDO begrippen toch?
Best wel ja, al heeft ie wel soms pijlen die overal en nergens naartoe gaanquote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:14 schreef AndyHamilton het volgende:
Hogan staat best goed te gooien voor BDO begrippen toch?
Ja dat zei je net ook al.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:14 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ronny Huybrechts is ook geen pro, maar wint wel van Taylor en Lewis op tv
Kist vnvquote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
Is er nog een Nederlander of een goede damespartij om naar uit te kijken?
O'Shea v Adamsquote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
Nee je leest mijn post niet goed.quote:
Komt het allemaal op TV (BBC ofzo)?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
O'Shea v Adams
Mitchell v Hogan
Bunting v Widmayer
avond
Hedman v Farlam (G)
Durrant v Day
Williams v Prins
Wilson v Kist
Avond is sowieso op Eurosport.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:19 schreef AndyHamilton het volgende:
[..]
Komt het allemaal op TV (BBC ofzo)?
Ditquote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:21 schreef GwaiLow het volgende:
Gun het Mitchell wel. Staat ook steeds te klappen als Hogan iets moois laat zien. Goede vent!
Die is met pensioen volgensmij.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:23 schreef Frozen-assassin het volgende:
Speelt Tony David eigenlijk nog BDO-toernooien?
quote:
Gewoon dronken interviews geven ookquote:Op dinsdag 7 januari 2014 14:49 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Adams door die mongool zijn er nog 2 borden.
Is nog wat aan het gooien in Australië.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:23 schreef Frozen-assassin het volgende:
Speelt Tony David eigenlijk nog BDO-toernooien?
bij 5-5 sudden deathquote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
Dit gaat nog lang duren als ze telkens elkaar breken
en deze baasquote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
Bunting toch?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:47 schreef hafcfan het volgende:
Die man is zo emotioneel.![]()
![]()
Nu Peter Griffin
Hij gooit een hoger gemiddelde dan de number one of the world bij de pdc in ronde 1 gooide.quote:
Mooi manquote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:35 schreef clavier het volgende:
[..]
Hij gooit een hoger gemiddelde dan de number one of the world bij de pdc in ronde 1 gooide.
Op de Zuiderduin Masters haalde hij 105.39 tegen nota bene Adams, dus als hij net als Van Gerwen in het toernooi gaat groeien zie ik dat wel degelijk als een mogelijkheid.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:47 schreef Sportex het volgende:
[..]
Mooi man
2e ronde zal 'ie dan al niet in de buurt komen
Zal 'ie wel een tegenstander moeten treffen die ook minstens 95 gooit, anders gooit Griffin doorgaans ook gewoon onder de 90 in de finalesquote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:57 schreef clavier het volgende:
[..]
Op de Zuiderduin Masters haalde hij 105.39 tegen nota bene Adams, dus als hij net als Van Gerwen in het toernooi gaat groeien zie ik dat wel degelijk als een mogelijkheid.
Ik zie niet in waarom niet...quote:Op dinsdag 7 januari 2014 17:11 schreef SonicVolcano het volgende:
Kist geen schijn van kans lijkt me?
Gemiddeldes van Bunting in de laatste 2 jaar:quote:Op dinsdag 7 januari 2014 17:01 schreef Sportex het volgende:
[..]
Zal 'ie wel een tegenstander moeten treffen die ook minstens 95 gooit, anders gooit Griffin doorgaans ook gewoon onder de 90 in de finales
Goeie genadequote:Op dinsdag 7 januari 2014 17:24 schreef wimderon het volgende:
[..]
Gemiddeldes van Bunting in de laatste 2 jaar:
[ afbeelding ]
Bijna altijd rond de 95 dus en tegen betere tegenstand gaat je gemiddelde in principe nog met een paar puntjes omhoog.
Dobromyslova ook.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 19:25 schreef Mani89 het volgende:
Hedman versloeg ooit eens een man op een tv toernooi.
mitchell v hogan zeker? school.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 19:30 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik weet niet wat je excuus is maar je hebt de beste pot van t wk gemist
quote:
Kijken wat die zegtquote:Op dinsdag 7 januari 2014 19:32 schreef AFCNiels het volgende:
[..]Ik las net dat hij won, ik had het nog voorspeld.
Zijn posts zijn uit dit topic verwijderd, hij zal dus wel echt boos zijn geweestquote:
Wat is er met Molgod?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 19:39 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Zijn posts zijn uit dit topic verwijderd, hij zal dus wel echt boos zijn geweest
Het schijnt dat hij boos was toen Wolfiegod vanmiddag O'Shea vernederde met 9-0. Ik was er niet bij toen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |