quote:Op donderdag 13 februari 2014 21:53 schreef pfaf het volgende:
Sneeuw- en ijsfietsen zouden prima op de OWS thuishoren.
Ja, dat vind ik nog wel een mooie sport om toe te voegen aan de winterspelen, beter dan veldrijden in ieder geval wat niet specifiek een wintersport is. En ijsklimmen is wezenlijk anders dan rotsklimmen.quote:Op donderdag 13 februari 2014 22:30 schreef Dr.Smoke het volgende:
[..]
Tijdens deze winterspelen worden er al demonstraties gegeven van ijsklimmen:
Bron: http://nos.nl/op3/artikel(...)elen-ijsklimmen.html
Weetniet of het in veel landen word gedaan maar het staat buiten kijf dat dit bij uitstek een echte spectaculaire wintersport is. Ben overigens voorstander van veldrijden als olympische wintersportquote:Op donderdag 13 februari 2014 22:38 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik nog wel een mooie sport om toe te voegen aan de winterspelen, beter dan veldrijden in ieder geval wat niet specifiek een wintersport is. En ijsklimmen is wezenlijk anders dan rotsklimmen.
Sowieso zou klimmen wel op één van de OS'en thuis horen vind ik, of dat nou ijsklimmen, wandklimmen of rotsklimmen is.quote:Op donderdag 13 februari 2014 22:57 schreef Dr.Smoke het volgende:
[..]
Weetniet of het in veel landen word gedaan maar het staat buiten kijf dat dit bij uitstek een echte spectaculaire wintersport is.
Dat mag van mij ook wel, is naar mijn mening een nuttigere toevoeging dan al die freestyle-onderdelen waar het soms net wat teveel een theekransje is.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 00:00 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Sowieso zou klimmen wel op één van de OS'en thuis horen vind ik, of dat nou ijsklimmen, wandklimmen of rotsklimmen is.
Ja maar dat is spectaculair en popie jopie en zo.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 00:08 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dat mag van mij ook wel, is naar mijn mening een nuttigere toevoeging dan al die freestyle-onderdelen waar het soms net wat teveel een theekransje is.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |