Maak hem vol zou ik zeggenquote:
vanochtend bij Giel, vanavond bij Domien.....zou het verband houden met dat nieuwsbericht dat Gers gaat optreden voor nabestaanden van kankerpatienten?quote:
Ik track het heel slecht.quote:Op maandag 6 januari 2014 19:23 schreef Holenmens het volgende:
Dit wordt echt ergIn elke talk het woord 'track'?!!11!
hier trek ik een lijn, 't is trekken aan een dood paard..quote:Op maandag 6 januari 2014 19:24 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
Ik track het heel slecht.
twitter:Kap_Schavuit twitterde op maandag 06-01-2014 om 19:28:34@domien Ik track het heel slecht dat overdadig gebruik van bepaalde woorden. #3FM reageer retweet
Wie zegt dat?quote:Op maandag 6 januari 2014 19:26 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Verder is de Mega Top 5 er wel op vooruit gegaan. Zo ontloop je tenminste die TVOH zooi en andere bagger.
Als je dat in elke talk doet, wordt het een soortement van irritantquote:Op maandag 6 januari 2014 19:18 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik denk trouwens dat Domien zo vaak track zegt omdat ie denkt dat mensen zo tijdens of net na het avondeten trek hebben...
quote:Op maandag 6 januari 2014 20:32 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Wie of wat is dit?
[ afbeelding ]
Waar is Pino?
en daarom geef ik hem nog wel even de tijd, als hij inviel voor Michiel 's avonds was het altijd prima. Als je een nieuwe show begint loop je als DJ vaak dingen te pushen die je niet moet doen. Ekdom deed dat ook bij ff Ekdom bv.quote:Op maandag 6 januari 2014 20:33 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Ik geef Domien heus nog wel heel wat uitzendingen de kans, maar ik ben bang dat ik al snel ga afhaken na een paar dagen tracks en jouw avondshow. Jammer, er zit veel potentie in dit tijdslot en Domien.
En? Wat vind je ervan?quote:Op maandag 6 januari 2014 20:57 schreef wolfrolf het volgende:
Ik ga voor de gein De Avondploeg even checken
Best wel goed programma, alleen die muziek...quote:Op maandag 6 januari 2014 20:57 schreef wolfrolf het volgende:
Ik ga voor de gein De Avondploeg even checken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |