Lekker dantwitter:stefdebont_vi twitterde op donderdag 30-01-2014 om 16:54:48Verschrikkelijk nieuws: Theo Janssen geblesseerd geraakt bij de training van de beloften (knie). Nu voor onderzoek in ziekenhuis #Vitesse reageer retweet
Mag aannemen dat de begeleiding van dermate hoog niveau is dat het te snel te veel willen niet echt van toepassing is. Vooral niet op zijn leeftijd. Ik gok op pech.quote:Op donderdag 30 januari 2014 17:12 schreef Positive_Thinking het volgende:
Veels te snel veel willen.
Lag ruim voor op schema en dan nog niet de tijd nemen voor goed herstel.
Je dit afvragen na een periode van anderhalf jaar zonder überhaupt een sponsorquote:Op donderdag 30 januari 2014 21:48 schreef dikkedaniel het volgende:
Wat de fak is Youphone? Kon Vitesse niets beters vinden?
Ben al blij dat het geen Gazprom isquote:Op donderdag 30 januari 2014 21:48 schreef dikkedaniel het volgende:
Blijkbaar niet, ik vind het ook wel een beetje karigquote:Op donderdag 30 januari 2014 21:48 schreef dikkedaniel het volgende:
Hoezo?quote:Op donderdag 30 januari 2014 22:15 schreef remlof het volgende:
[..]
Ben al blij dat het geen Gazprom is
Wat maakt jou dat uit? Volgend seizoen speelt jouw cluppie toch weer in de Jupiler League.quote:Op donderdag 30 januari 2014 22:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Die eigenaar van jullie zegt binnenkort adieu, tot ziens.. het was gezellig!!![]()
quote:Op donderdag 30 januari 2014 22:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je dit afvragen na een periode van anderhalf jaar zonder überhaupt een sponsor
Ik vind het gewoon grappig en komisch dat Chelsea 3. Haal de stekker eruit en jullie bestaan helemaal niet meerquote:Op vrijdag 31 januari 2014 08:06 schreef dikkedaniel het volgende:
[..]
Wat maakt jou dat uit? Volgend seizoen speelt jouw cluppie toch weer in de Jupiler League.
Dat kan helemaal niet pannenkoekquote:Op vrijdag 31 januari 2014 12:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon grappig en komisch dat Chelsea 3. Haal de stekker eruit en jullie bestaan helemaal niet meer
Onzin natuurlijk, desnoods gaan we gewoon lekker op amateurbasis verder. Daarnaast staat Chigirinsky financieel garant voor de eerste 18 maanden nadat hij besluit uit de organisatie te stappen. Dit geeft Vitesse wel enigszins vrijheid om hierop te anticiperen.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 12:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon grappig en komisch dat Chelsea 3. Haal de stekker eruit en jullie bestaan helemaal niet meer
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 15:43 schreef rubbereend het volgende:
Koeman: "Vitesse geen titelkandidaat"
Koemanquote:Op vrijdag 31 januari 2014 15:43 schreef rubbereend het volgende:
Die weet het gewoon niet meerquote:Op vrijdag 31 januari 2014 15:43 schreef rubbereend het volgende:
Jansen is een zwaargewicht wat dat betreft inderdaad. Het is, zoals vitesse nu speelt, geen sleutelfiguur maar wel belangrijk. Zijn paasjes op maatquote:Op vrijdag 31 januari 2014 12:07 schreef Verlengmijnsnoer het volgende:
Het middenveld loopt niet slechter zonder Theo, je mist alleen een brok ervaring. Ik ben benieuwd of hij volgend seizoen nog de voetbalschoenen aantrekt.
Die man is niet helemaal goed bij z'n hoofd.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 15:43 schreef rubbereend het volgende:
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 17:29 schreef Straatcommando. het volgende:
En Koemanga fietsen jong seniele stinksok.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |