Je zegt het zelf, hij is al prachtig.quote:Op maandag 6 januari 2014 18:15 schreef essnhills het volgende:
Ja heuj dat was heul de bedoeling niet
Maar nu ik hem toch heb, moet ik nog wat veranderen aan deze prachtige OP?
Dat boeit ook nietquote:Op maandag 6 januari 2014 18:17 schreef Lavenderr het volgende:
Nou vooruit, lekkerbekje dan. En nee, ik hoef niet te weten wat er allemaal niet goed aan is
Hoiquote:
quote:
Thnxquote:Op maandag 6 januari 2014 18:16 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Je zegt het zelf, hij is al prachtig.
OMG dat wil ikquote:
Nou vooruit, omdat jij het bent zie ik het door de vingersquote:Op maandag 6 januari 2014 18:17 schreef Lavenderr het volgende:
Nou vooruit, lekkerbekje dan. En nee, ik hoef niet te weten wat er allemaal niet goed aan is
Lekker een toastje met komkommer, ei en tonijnquote:
Ja ik zag pas later dat er alweer zoveel reacties warenquote:
Dat vult toch niet ?quote:Op maandag 6 januari 2014 18:20 schreef essnhills het volgende:
[..]
Lekker een toastje met komkommer, ei en tonijn
Daarom juistquote:
Hoiquote:
En nog één. En nog één. En nog één...quote:
Maar ik heb vullende hongerquote:Op maandag 6 januari 2014 18:23 schreef essnhills het volgende:
[..]
Daarom juistErg handig als je al gegeten hebt
![]()
Ah jaquote:Op maandag 6 januari 2014 18:23 schreef Ferdo het volgende:
[..]
En nog één. En nog één. En nog één...
Preciesquote:Op maandag 6 januari 2014 18:23 schreef Ferdo het volgende:
[..]
En nog één. En nog één. En nog één...
Hier kun je er tenminste genoeg van etenquote:Op maandag 6 januari 2014 18:23 schreef Divje het volgende:
[..]
Maar ik heb vullende honger
[..]
Ah ja
Vandaag is vis het devies, kijk maar naar de TTquote:Op maandag 6 januari 2014 18:23 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Vis, vlees, als ik maar wat in m'n mik kan gooien!
Hoi, hoe is het?quote:
Oe, grote eter?quote:Op maandag 6 januari 2014 18:23 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nou...quote:Op maandag 6 januari 2014 18:24 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hier kun je er tenminste genoeg van eten
En nog gezond ook![]()
![]()
[..]
Vandaag is vis het devies, kijk maar naar de TT
quote:
Precies, maar dan vlees graag.quote:Op maandag 6 januari 2014 18:23 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Wat voor toastjes heb jij altijd? Ben niet zo van de toastjesquote:Op maandag 6 januari 2014 18:24 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hier kun je er tenminste genoeg van eten
En nog gezond ook![]()
![]()
[..]
Vandaag is vis het devies, kijk maar naar de TT
Dan eet je een bamihapjequote:Op maandag 6 januari 2014 18:26 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Letterlijk en figuurlijk. Maar ik probeerde een Boskamp imitatie
.
Gewoon gaanquote:Op maandag 6 januari 2014 18:25 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Prima! Zo hardlopen, geen zin in .. En met jou?
Veultelang hequote:Op maandag 6 januari 2014 18:25 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Precies, maar dan vlees graag.
Nog 14 dagen Scrum
Ah, dat had ik niet doorquote:Op maandag 6 januari 2014 18:26 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Letterlijk en figuurlijk. Maar ik probeerde een Boskamp imitatie
.
Doe ik ook haha, nu omkleden en straks gaaaaaaan.quote:Op maandag 6 januari 2014 18:26 schreef essnhills het volgende:
[..]
Gewoon gaanDaarna voel je je weer goed
![]()
Ik wil ook weer hardlopen, maar ik heb het nu 4x geprobeerd en iedere keer eindigt het in blessures![]()
Ik heb vandaag mijn kamer gereorganiseerdGa ik straks weer mee verder. Alles weer netjes en schoon
![]()
![]()
Uhh, van die dingetjes die je doormidden kan breken, van LU geloof ik? Of een nepmerk natuurlijk, dat zijn mooie porties. Of anders een melbatoastje.quote:Op maandag 6 januari 2014 18:26 schreef Divje het volgende:
[..]
Wat voor toastjes heb jij altijd? Ben niet zo van de toastjesdoe dan maar een lekkere volkoren knäckebröd met oude kaas
En het helpt johquote:Op maandag 6 januari 2014 18:27 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Doe ik ook haha, nu omkleden en straks gaaaaaaan.
En je kamer reorganiseren is ook productief! En dat op maandag. Poe!.
Dus morgen naar de boekenwinkel?quote:Op maandag 6 januari 2014 18:28 schreef essnhills het volgende:
[..]
En het helpt joh
Ik heb net 2 chaos planken met boeken opgeruimd en nu heb ik nog maar 1 plank nodig en nog ruimte over ook
Ohh LU, die er in 3 soorten zijn? Die met oregano at ik vroeger vaakquote:Op maandag 6 januari 2014 18:27 schreef essnhills het volgende:
[..]
Uhh, van die dingetjes die je doormidden kan breken, van LU geloof ik? Of een nepmerk natuurlijk, dat zijn mooie porties. Of anders een melbatoastje.
Oude kaas![]()
Alleen vind ik het lekkerder om daar gewoon een klein stukje van te nemen en dat zo los te etenen later nog een stukje, en nog een stukje
quote:
Oh dat klinkt ook wel lekker jaquote:Op maandag 6 januari 2014 18:29 schreef Divje het volgende:
Na het eten moet er altijd even gedanst worden tijdens de afwas![]()
[..]
Ohh, die er in 3 soorten zijn? Die met oregano at ik vroeger vaak
Op zo'n knäckebrödje gaat niet een heel oude kaas, die is lekkerder om te brokkelen en dat ie dan oplost in je mond, waarna je nog wat knapperige kristalletjes in je mond hebt..
Leverworstquote:Op maandag 6 januari 2014 18:30 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh dat klinkt ook wel lekker ja
Melbatoastjes vind ik stiekem het lekkerst met saksische leverworst
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |