Je zegt het zelf, hij is al prachtig.quote:Op maandag 6 januari 2014 18:15 schreef essnhills het volgende:
Ja heuj dat was heul de bedoeling niet
Maar nu ik hem toch heb, moet ik nog wat veranderen aan deze prachtige OP?
Dat boeit ook nietquote:Op maandag 6 januari 2014 18:17 schreef Lavenderr het volgende:
Nou vooruit, lekkerbekje dan. En nee, ik hoef niet te weten wat er allemaal niet goed aan is
Hoiquote:
quote:
Thnxquote:Op maandag 6 januari 2014 18:16 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Je zegt het zelf, hij is al prachtig.
OMG dat wil ikquote:
Nou vooruit, omdat jij het bent zie ik het door de vingersquote:Op maandag 6 januari 2014 18:17 schreef Lavenderr het volgende:
Nou vooruit, lekkerbekje dan. En nee, ik hoef niet te weten wat er allemaal niet goed aan is
Lekker een toastje met komkommer, ei en tonijnquote:
Ja ik zag pas later dat er alweer zoveel reacties warenquote:
Dat vult toch niet ?quote:Op maandag 6 januari 2014 18:20 schreef essnhills het volgende:
[..]
Lekker een toastje met komkommer, ei en tonijn
Daarom juistquote:
Hoiquote:
En nog één. En nog één. En nog één...quote:
Maar ik heb vullende hongerquote:Op maandag 6 januari 2014 18:23 schreef essnhills het volgende:
[..]
Daarom juistErg handig als je al gegeten hebt
![]()
Ah jaquote:Op maandag 6 januari 2014 18:23 schreef Ferdo het volgende:
[..]
En nog één. En nog één. En nog één...
Preciesquote:Op maandag 6 januari 2014 18:23 schreef Ferdo het volgende:
[..]
En nog één. En nog één. En nog één...
Hier kun je er tenminste genoeg van etenquote:Op maandag 6 januari 2014 18:23 schreef Divje het volgende:
[..]
Maar ik heb vullende honger
[..]
Ah ja
Vandaag is vis het devies, kijk maar naar de TTquote:Op maandag 6 januari 2014 18:23 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Vis, vlees, als ik maar wat in m'n mik kan gooien!
Hoi, hoe is het?quote:
Oe, grote eter?quote:Op maandag 6 januari 2014 18:23 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nou...quote:Op maandag 6 januari 2014 18:24 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hier kun je er tenminste genoeg van eten
En nog gezond ook![]()
![]()
[..]
Vandaag is vis het devies, kijk maar naar de TT
quote:
Precies, maar dan vlees graag.quote:Op maandag 6 januari 2014 18:23 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Wat voor toastjes heb jij altijd? Ben niet zo van de toastjesquote:Op maandag 6 januari 2014 18:24 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hier kun je er tenminste genoeg van eten
En nog gezond ook![]()
![]()
[..]
Vandaag is vis het devies, kijk maar naar de TT
Dan eet je een bamihapjequote:Op maandag 6 januari 2014 18:26 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Letterlijk en figuurlijk. Maar ik probeerde een Boskamp imitatie
.
Gewoon gaanquote:Op maandag 6 januari 2014 18:25 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Prima! Zo hardlopen, geen zin in .. En met jou?
Veultelang hequote:Op maandag 6 januari 2014 18:25 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Precies, maar dan vlees graag.
Nog 14 dagen Scrum
Ah, dat had ik niet doorquote:Op maandag 6 januari 2014 18:26 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Letterlijk en figuurlijk. Maar ik probeerde een Boskamp imitatie
.
Doe ik ook haha, nu omkleden en straks gaaaaaaan.quote:Op maandag 6 januari 2014 18:26 schreef essnhills het volgende:
[..]
Gewoon gaanDaarna voel je je weer goed
![]()
Ik wil ook weer hardlopen, maar ik heb het nu 4x geprobeerd en iedere keer eindigt het in blessures![]()
Ik heb vandaag mijn kamer gereorganiseerdGa ik straks weer mee verder. Alles weer netjes en schoon
![]()
![]()
Uhh, van die dingetjes die je doormidden kan breken, van LU geloof ik? Of een nepmerk natuurlijk, dat zijn mooie porties. Of anders een melbatoastje.quote:Op maandag 6 januari 2014 18:26 schreef Divje het volgende:
[..]
Wat voor toastjes heb jij altijd? Ben niet zo van de toastjesdoe dan maar een lekkere volkoren knäckebröd met oude kaas
En het helpt johquote:Op maandag 6 januari 2014 18:27 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Doe ik ook haha, nu omkleden en straks gaaaaaaan.
En je kamer reorganiseren is ook productief! En dat op maandag. Poe!.
Dus morgen naar de boekenwinkel?quote:Op maandag 6 januari 2014 18:28 schreef essnhills het volgende:
[..]
En het helpt joh
Ik heb net 2 chaos planken met boeken opgeruimd en nu heb ik nog maar 1 plank nodig en nog ruimte over ook
Ohh LU, die er in 3 soorten zijn? Die met oregano at ik vroeger vaakquote:Op maandag 6 januari 2014 18:27 schreef essnhills het volgende:
[..]
Uhh, van die dingetjes die je doormidden kan breken, van LU geloof ik? Of een nepmerk natuurlijk, dat zijn mooie porties. Of anders een melbatoastje.
Oude kaas![]()
Alleen vind ik het lekkerder om daar gewoon een klein stukje van te nemen en dat zo los te etenen later nog een stukje, en nog een stukje
quote:
Oh dat klinkt ook wel lekker jaquote:Op maandag 6 januari 2014 18:29 schreef Divje het volgende:
Na het eten moet er altijd even gedanst worden tijdens de afwas![]()
[..]
Ohh, die er in 3 soorten zijn? Die met oregano at ik vroeger vaak
Op zo'n knäckebrödje gaat niet een heel oude kaas, die is lekkerder om te brokkelen en dat ie dan oplost in je mond, waarna je nog wat knapperige kristalletjes in je mond hebt..
Leverworstquote:Op maandag 6 januari 2014 18:30 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh dat klinkt ook wel lekker ja
Melbatoastjes vind ik stiekem het lekkerst met saksische leverworst
quote:Op maandag 6 januari 2014 18:32 schreef Divje het volgende:
[..]
Leverworstweet niet waarom maar krijg het echt niet weg
Leverkaas dan weer wel.
quote:Op maandag 6 januari 2014 18:33 schreef essnhills het volgende:
[..]![]()
Ik ben ook een beetje raar met leverworst hoor![]()
De variant die je moet smeren vind ik eigenlijk alleen lekker op melbatoastjes, en die echte worst variant wil ik op een warm bolletje uit de oven zodat het half smelt
Ja ik weet ook niet waar het vandaan komtquote:
Oooohh. Ik dacht dat je het bolletje met leverworst in de oven knaldequote:Op maandag 6 januari 2014 18:36 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja ik weet ook niet waar het vandaan komt![]()
![]()
Maar dan vind ik het wel lekker
Dat je broodje eigenlijk nog te heet is om met je handen te pakken, snel doorsnijden, plakjes leverworst er tussen en broodje weer dicht![]()
![]()
Nee niet op die manierquote:Op maandag 6 januari 2014 18:37 schreef Divje het volgende:
[..]
Oooohh. Ik dacht dat je het bolletje met leverworst in de oven knaldeDan valt het wel mee
Jaa okequote:Op maandag 6 januari 2014 18:38 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee niet op die manierdan smelt het helemaal denk ik
![]()
Nee echt een beetje van het broodje zegmaar
Krijg je honger van me?quote:Op maandag 6 januari 2014 18:39 schreef Divje het volgende:
[..]
Jaa oke
Ik duik even de etenswarenkastjes in denk ik
Haha, een slimme meid is voorbereid dusquote:Op maandag 6 januari 2014 18:30 schreef essnhills het volgende:
[..]nee
Ik heb op die andere plank al 2 dozen gezet die op de grond stonden
Uiteraardquote:Op maandag 6 januari 2014 18:40 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Haha, een slimme meid is voorbereid dus.
Oeh, spannendquote:Op maandag 6 januari 2014 18:41 schreef Divje het volgende:
[..]
Jaa, jij maakt wel een beest in me los hoor
Ik ren straks over de straten en zet m'n tanden in alle mooie hammetjes die ik ziequote:Op maandag 6 januari 2014 18:41 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oeh, spannend
Ga je nu ook zo wild met je tanden vlees van het bot afrukken enzo?
quote:Op maandag 6 januari 2014 18:43 schreef Divje het volgende:
[..]
Ik ren straks over de straten en zet m'n tanden in alle mooie hammetjes die ik zie
Zullen vast spieren zijn ofzo..quote:Op maandag 6 januari 2014 18:43 schreef Scrummie het volgende:
Potdikkie, net de verassing van de maand. In (begin) December gestopt met hardlopen en gezond eten. Echt alles naar binnen gewerkt wat maar kon, daar tipt niemand aan, beloof ik je. Wat nu: ik weeg nu minder dan voor ik gestopt was! Bizar. Maar ik voel me slap en futloos dagelijks, dus nu weer lopen voor wat extra energie, en gezonder eten zodat ik eindelijk voor 't eerst in nouja, 10 jaar ofzo, onder de 100 kilo kom. En dan motiveert zo'n meevallende weegschaal toch echt wel bij.
Tevens vanavond een rot test, ik blowde eigenlijk wel elke dag. Alleen voor het slapen gaan een halve joint puur om tot rust te komen en te kunnen slapen (en het heerlijke gevoel van niets willen, en niets kunnen doen). Sinds mijn ex de deur uit is, vorig jaar juli, dus altijd maar geblowt 's avonds, maar vanavond niet meer. Dus dat word nog ff doorbijten denk ik.. maar ook dat helpt al weer dat ik me morgen een stuk fitter voel.
Dank je welquote:Op maandag 6 januari 2014 18:45 schreef essnhills het volgende:
[..]
Zullen vast spieren zijn ofzo..
Maar goed bezig dan![]()
![]()
![]()
Succes
Tof!quote:Op maandag 6 januari 2014 18:43 schreef Scrummie het volgende:
Potdikkie, net de verassing van de maand. In (begin) December gestopt met hardlopen en gezond eten. Echt alles naar binnen gewerkt wat maar kon, daar tipt niemand aan, beloof ik je. Wat nu: ik weeg nu minder dan voor ik gestopt was! Bizar. Maar ik voel me slap en futloos dagelijks, dus nu weer lopen voor wat extra energie, en gezonder eten zodat ik eindelijk voor 't eerst in nouja, 10 jaar ofzo, onder de 100 kilo kom. En dan motiveert zo'n meevallende weegschaal toch echt wel bij.
Tevens vanavond een rot test, ik blowde eigenlijk wel elke dag. Alleen voor het slapen gaan een halve joint puur om tot rust te komen en te kunnen slapen (en het heerlijke gevoel van niets willen, en niets kunnen doen). Sinds mijn ex de deur uit is, vorig jaar juli, dus altijd maar geblowt 's avonds, maar vanavond niet meer. Dus dat word nog ff doorbijten denk ik.. maar ook dat helpt al weer dat ik me morgen een stuk fitter voel.
Die ontwijk ik, hou niet zo van berenvlees. Meer van de slanke en sierlijke gazelletjesquote:Op maandag 6 januari 2014 18:44 schreef essnhills het volgende:
[..]![]()
Ik zou maar oppassen als ik jou was, zometeen krijg je nog ruzie met een beer
Ook dank, en idd, afvallen zal met spiermassa ofzo te maken hebben, maar tochquote:Op maandag 6 januari 2014 18:46 schreef Divje het volgende:
[..]
Tof!Al zou dat afvallen idd kunnen komen omdat je spierweefsel wat heeft afgenomen?
Sterkte vanavond! Weet hoe het is om na lange tijd elke dag blowen te stoppen.. Maar dat komt wel goed
Ik wou niet party poopen ofzoquote:Op maandag 6 januari 2014 18:47 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ook dank, en idd, afvallen zal met spiermassa ofzo te maken hebben, maar toch. En tuurlijk, alles komt goed
Hehe, zin moet je maken geloof ik. Als je maar eenmaal bezig bent is mijn ervaring.. maar dat bezig gaan, da's meestal het struikelblokquote:Op maandag 6 januari 2014 18:48 schreef Divje het volgende:
[..]
Ik wou niet party poopen ofzoidd goed bezig, straks weer lekker lopen
Moet ook weer beginnen maar geen zin
Daar heb je gelijk inquote:Op maandag 6 januari 2014 18:49 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hehe, zin moet je maken geloof ik. Als je maar eenmaal bezig bent is mijn ervaring.. maar dat bezig gaan, da's meestal het struikelblok
Niets bijzonders, na lopen douchen, dan in bed filmpje kijken tot ik in slaap valquote:Op maandag 6 januari 2014 18:51 schreef Divje het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk inheb altijd moeite om ergens mee te beginnen, maar zodra die stap geweest is gaat het als een trein. Tot ik weer stop
![]()
Ga je vanavond nog iets doen? Om niet aan blowen te denken ofzo
Chill, leuk filmpje?quote:Op maandag 6 januari 2014 18:54 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Niets bijzonders, na lopen douchen, dan in bed filmpje kijken tot ik in slaap val.
Geen idee nog, whatever Netflix in de spotlight heeft, of Breaking Bad, of 24quote:
Waar gaat 24 over? Hoor het de laatste tijd vaker langskomenquote:Op maandag 6 januari 2014 18:57 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Geen idee nog, whatever Netflix in de spotlight heeft, of Breaking Bad, of 24
JIj dan? Wilde plannen?
Hmm geen wilde plannen hahaquote:Op maandag 6 januari 2014 18:57 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Geen idee nog, whatever Netflix in de spotlight heeft, of Breaking Bad, of 24
JIj dan? Wilde plannen?
Wel dapper hoor. En zeker omdat je ook geen VI hebt ter afleiding.quote:Op maandag 6 januari 2014 18:54 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Niets bijzonders, na lopen douchen, dan in bed filmpje kijken tot ik in slaap val.
Al oude serie hoorquote:Op maandag 6 januari 2014 18:59 schreef essnhills het volgende:
[..]
Waar gaat 24 over? Hoor het de laatste tijd vaker langskomen
Nice! Ben op hetzelfde punt als jij bij Breaking Bad. Seizoen 1 pakte me totaal niet, maar toch blijven kijken op aanraden van anderen. Seizoen 2 begint in elk geval stukken beterquote:Op maandag 6 januari 2014 18:59 schreef Divje het volgende:
[..]
Hmm geen wilde plannen hahaStraks verder met Breaking Bad
net begonnen aan het 2de seizoen. Bevalt me nog erg goed tot nu toe
Thanksquote:Op maandag 6 januari 2014 18:59 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wel dapper hoor. En zeker omdat je ook geen VI hebt ter afleiding.
Hoop dat het gaat lukken
Huh wat?quote:Op maandag 6 januari 2014 19:01 schreef PontifexMaximus het volgende:
Is hier een eetconspiracy gaande of zo?
Oh blijkbaar egwoon toeval dusquote:Op maandag 6 januari 2014 19:03 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Al oude serie hoor. Maar wel tof, gaat over terroristen en een agentschap dat terroristen moet pakken. En dan in 24 uur, realtime, elke aflevering duurt ongeveer een uur, dus 24 episodes en je hebt een dag en dus een seizoen. Spannend, maar als je gaat kijken vanaf seizoen 1 kijken (ik zit nu bij het laatste seizoen, seizoen 8).
[..]
Nice! Ben op hetzelfde punt als jij bij Breaking Bad. Seizoen 1 pakte me totaal niet, maar toch blijven kijken op aanraden van anderen. Seizoen 2 begint in elk geval stukken beter.
[..]
Thanks. Komt vast goed. Voor m'n ex blowde ik nooit (periode van 15-18 jaar wel, daarna 4 jaar ofzo niet, en toen leerde ik mijn vriendin kende die het wel weer deed en dan hang je er ook zo weer in ..).
Ergerde jij je ook dood aan die vrouw van hem?quote:Op maandag 6 januari 2014 19:03 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nice! Ben op hetzelfde punt als jij bij Breaking Bad. Seizoen 1 pakte me totaal niet, maar toch blijven kijken op aanraden van anderen. Seizoen 2 begint in elk geval stukken beter.
Je zou het denken he? Ze willen ons aan de vis hebbenquote:Op maandag 6 januari 2014 19:01 schreef PontifexMaximus het volgende:
Iedereen moet aan de vis. Zo vers mogelijk uit de zee. Al het overige voedsel is besmet door Monsanto en ander gespuis. HEAR HEAR.quote:Op maandag 6 januari 2014 19:01 schreef PontifexMaximus het volgende:
quote:Op maandag 6 januari 2014 19:05 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Je zou het denken he? Ze willen ons aan de vis hebben
Ohja klinkt wel logischquote:Op maandag 6 januari 2014 19:06 schreef Divje het volgende:
[..]
Iedereen moet aan de vis. Zo vers mogelijk uit de zee. Al het overige voedsel is besmet door Monsanto en ander gespuis. HEAR HEAR
Ja man, dat mens kan echt irriteren.. tot hij maar overal 'ja' op zegtquote:Op maandag 6 januari 2014 19:05 schreef Divje het volgende:
[..]
Ergerde jij je ook dood aan die vrouw van hem?Was bijna gestopt door haar
Voor dat glow-in-the-dark effect?quote:Op maandag 6 januari 2014 19:06 schreef Divje het volgende:
[..]
Iedereen moet aan de vis. Zo vers mogelijk uit de zee. Al het overige voedsel is besmet door Monsanto en ander gespuis. HEAR HEAR.
Ja, ik weet dat de zee ook niet de schoonste meer is
Ik heb vorig jaar wel flink vissen gegetenquote:Op maandag 6 januari 2014 19:05 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Je zou het denken he? Ze willen ons aan de vis hebben
Ja, dat is handig voor als straks de beschaving ten onder gaat en er geen elektriciteit meer is. Dan geven wij zelf gewoon lichtquote:Op maandag 6 januari 2014 19:10 schreef PontifexMaximus het volgende:
[..]
Voor dat glow-in-the-dark effect?
Past goed bij m'n schoenenquote:Op maandag 6 januari 2014 19:10 schreef PontifexMaximus het volgende:
[..]
Voor dat glow-in-the-dark effect?
Have fun!quote:Op maandag 6 januari 2014 19:28 schreef Scrummie het volgende:
Zo, weg van hier! Rennen, douchen, en tot straks
Haha, veel plezierquote:Op maandag 6 januari 2014 21:10 schreef Scrummie het volgende:
Poe, dat was eh.. wennen weer. Totaal kapot toen ik thuis kwam, maar na een douche weer fris en fruitig en met meer energie dan ervoor. Woensdag de volgende! En nu kruip ik idd achter de TV Divje, sorry
.
Mensen, als ik er niet weer ben, slaap lekker alvast!
Oeh spannendquote:Op maandag 6 januari 2014 20:39 schreef Divje het volgende:
Rustig hier..Iedereen voor de tv?
volgende deeltje is deel 100!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |