Bertquote:
ucciequote:
Power Puff Girlsquote:Op maandag 6 januari 2014 19:13 schreef DonnieDarkno het volgende:
Wat is jullie favoriete tekenfilm?
Ik merk hetquote:Op maandag 6 januari 2014 19:22 schreef essnhills het volgende:
[..]
uccie![]()
JaIk vergroot mijn territorium
whut?quote:
Uc ook hierquote:
De tandenborstelsquote:
Ja, ik zie dat topic ineens staan.quote:
quote:
welk?quote:Op maandag 6 januari 2014 19:23 schreef essnhills het volgende:
[..]
De tandenborstelsDat was toch begin 2013?
Uccie komt waar ik komEn andersom
Waz met jijquote:Op maandag 6 januari 2014 19:23 schreef DonnieDarkno het volgende:
PPG vond ik echt pauper, MojoJoJo kreeg te weinig airtime
Ik vond het gewoon een kutserie. Waarom zou een eenzame professor drie kleine kleutermeisjes willen synthetiseren? Fritzl-taferelen allemaal.quote:
Uhh, geen idee hoe het heet, maar het ging over dat iemand per ongeluk een mailtje kreeg die voor een klantenservice bedoeld was en dat ging over opzetstukjes voor een elektrische tandenborstel. Heel verhaal en uiteindelijk in het topic geld ingezameld om die opzetborstels zelf te gaan afleveren bij die man. Met nog plottwist aan het eind.quote:
quote:Op maandag 6 januari 2014 19:23 schreef DonnieDarkno het volgende:
En dan de rest van ons negeren, aso.
De IKEA o.a.quote:
Oh oké, hoi Ucciequote:Op maandag 6 januari 2014 19:25 schreef Uccie het volgende:
[..]Hallo Donnie en de rest.
Dat was de verbazing van het zien van een Ess-topic in ONZ.
oh datquote:Op maandag 6 januari 2014 19:25 schreef essnhills het volgende:
[..]
Uhh, geen idee hoe het heet, maar het ging over dat iemand per ongeluk een mailtje kreeg die voor een klantenservice bedoeld was en dat ging over opzetstukjes voor een elektrische tandenborstel. Heel verhaal en uiteindelijk in het topic geld ingezameld om die opzetborstels zelf te gaan afleveren bij die man. Met nog plottwist aan het eind.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |