Ik spreek geen Chinese.quote:Op maandag 6 januari 2014 17:36 schreef Jimbo het volgende:
Doe de konami code eens invoeren in het reageerveld
Sorry.quote:
doosquote:
jaquote:
cheatcode activatedquote:Op maandag 6 januari 2014 17:36 schreef Jimbo het volgende:
voor de mensen die niet weten wat de konami code is.
up up down dwn left right left right b a
JA DAT IS VET GRAPPIGquote:Op maandag 6 januari 2014 17:36 schreef Jimbo het volgende:
voor de mensen die niet weten wat de konami code is.
up up down dwn left right left right b a
jaquote:Op maandag 6 januari 2014 17:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ah ja, dat comic sans gebeuren toch?
repeatquote:
je bent zelf alt f4quote:Op maandag 6 januari 2014 17:38 schreef Tjacka het volgende:
toto ik heb ook een cheatcode voor jou
alt+F4
wat gebeurt erquote:Op maandag 6 januari 2014 17:38 schreef Tjacka het volgende:
toto ik heb ook een cheatcode voor jou
alt+F4
jij ookquote:
hihiquote:
ff kruisje dit datquote:Op maandag 6 januari 2014 17:42 schreef Fok-it het volgende:
Of ben ik veroordeeld tot een levenlang gebruik Comic Sans?
Dat gaat dus nietquote:
Dankjewel schatjequote:
Totaaaal niet fakequote:
Hielp hier wel, gewoon alle fok tabs sluitenquote:Op maandag 6 januari 2014 17:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat gaat dus niet
[..]
Dankjewel schatje
Heb nooit een goede manier gevonden om dat te gebruiken.quote:
vrij kansloos als je t mij vraagtquote:
quote:
Oke. Weer wat geleerd, wat leukquote:upsexy
A technique used for those who have low self-esteem or need attention. It is a trick to have someone say "What's up sexy?" to you. Read the example below to learn how to perform this.
Zo arrogant ben ik niet om dat antwoord te geven.quote:Op maandag 6 januari 2014 17:45 schreef Jimbo het volgende:
[..]
vrij kansloos als je t mij vraagt
inb4 ' dat vraag ik je niet'
tjacka aanquote:Op maandag 6 januari 2014 17:46 schreef Tjacka het volgende:
ik ga eten
wat ik ga eten?
dat heb ik al verteld
toch benieuwd?
stuur tjacka aan
naar 3456
Ik bel je moeder wel gewoon aangezien zij hoogstwaarschijnlijk gekookt heeftquote:Op maandag 6 januari 2014 17:46 schreef Tjacka het volgende:
ik ga eten
wat ik ga eten?
dat heb ik al verteld
toch benieuwd?
stuur tjacka aan
naar 3456
Eet smakelijkquote:Op maandag 6 januari 2014 17:46 schreef Tjacka het volgende:
ik ga eten
wat ik ga eten?
dat heb ik al verteld
toch benieuwd?
stuur tjacka aan
naar 3456
jimboquote:
Valt me nog meequote:Op maandag 6 januari 2014 17:46 schreef xcachet het volgende:
[..]
Zo arrogant ben ik niet om dat antwoord te geven.
Al leuks gedaan ?quote:
ik hrb geen boi van fbquote:
iedereen heeft een boi van fbquote:
of ik wat leuks gedaan heb?quote:
jij niet want je hebt geen fbquote:
macquote:Op maandag 6 januari 2014 17:49 schreef supersof het volgende:
[..]
of ik wat leuks gedaan heb?
Ik ben naar een van mijn vier lessen geweesten vriendin van me trakteerde bij de mac
Et toi?
truequote:
oooh diequote:
ohquote:Op maandag 6 januari 2014 17:51 schreef supersof het volgende:
[..]
oooh die
Die heb ik al geblokkeerd en verwijderd
wat goed van jequote:
Dat is mijn wispelturigheid . Ik zou nu best een mac lusten gezien er totaal niets in huis is en ik honger heb en voor t eerst in tijden totaal geen zin heb om te kokenquote:Op maandag 6 januari 2014 17:51 schreef Typisch het volgende:
[..]
hou kun jij als hater op alles wat niet vers is nu de Mac wel weer waarderen?
quote:Op maandag 6 januari 2014 17:53 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Dat is mijn wispelturigheid . Ik zou nu best een mac lusten gezien er totaal niets in huis is en ik honger heb en voor t eerst in tijden totaal geen zin heb om te koken
Nog eventjesquote:
We weten allebei dat mij vrouwelijke kant soms best oke isquote:
quote:
quote:
Kedvesemquote:
werk je ook in de zuivel?quote:Op maandag 6 januari 2014 17:53 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Nog eventjesDan kan ik er net als tjacka bij gaan zitten
![]()
![]()
Ik zal je missenquote:Op maandag 6 januari 2014 17:55 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik ga koken.tot in eeuwigheid mocht ik vlam vatten
nee manquote:
Succesquote:Op maandag 6 januari 2014 17:55 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik ga koken.tot in eeuwigheid mocht ik vlam vatten
wAt voor werk doe je?quote:Op maandag 6 januari 2014 17:53 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Nog eventjesDan kan ik er net als tjacka bij gaan zitten
![]()
![]()
Hoe is het met die ene meid? Nog wat geworden?quote:Op maandag 6 januari 2014 17:56 schreef Xeor het volgende:
Vanavond maar eens een bezoekje brengen aan de bioscoop.
Uhm we doen leuke dingen en hebben sex... kan haar moeilijk peilen!!quote:Op maandag 6 januari 2014 17:56 schreef xcachet het volgende:
[..]
Hoe is het met die ene meid? Nog wat geworden?
quote:
puur pharmaceutisch natuurlijk hequote:
Poedersuiker zekerquote:Op maandag 6 januari 2014 17:58 schreef Jimbo het volgende:
[..]
[..]
puur pharmaceutisch natuurlijk he
Hoezo?quote:Op maandag 6 januari 2014 17:58 schreef Xeor het volgende:
[..]
Uhm we doen leuke dingen en hebben sex... kan haar moeilijk peilen!!
alsof ik serieus wasquote:
lastige wezens inderdaadquote:Op maandag 6 januari 2014 17:59 schreef Xeor het volgende:
Maar vrouwen zijn over het algemeen ook wel lastig te peilen.
Denken dat ik echt in die wereld rondhangquote:
ah okequote:
Ik pimp typisch zn kontje uitquote:Op maandag 6 januari 2014 18:00 schreef supersof het volgende:
[..]
alsof ik serieus was
Wat doe je dan?
Gebruikelijke halfje wit - halfje bruin ?quote:Op maandag 6 januari 2014 18:01 schreef supersof het volgende:
[..]
ah oke
Jimbo ik wil wat van je kopen
Jij neemt fok te serieus.quote:Op maandag 6 januari 2014 18:01 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Denken dat ik echt in die wereld rondhang
primaquote:Op maandag 6 januari 2014 18:01 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Gebruikelijke halfje wit - halfje bruin ?
je bent zelf openquote:
Praat met d'r dan?quote:Op maandag 6 januari 2014 18:02 schreef Xeor het volgende:
[..]
Haar signalen zijn gewoon niet zoals ik gewend ben in een "relatie".
[..]
jij ookquote:
paar schoolbussen erbij ?quote:
hehquote:
know your lingoquote:
Misschien moet je er dan gewoon aan wennen.quote:Op maandag 6 januari 2014 18:03 schreef Xeor het volgende:
[..]
Doe ik ook hoormaar ze is zo zegt ze.
quote:Op maandag 6 januari 2014 18:05 schreef Jimbo het volgende:
[..]
know your lingo
Maar godverdomme, aivd leest u even mee zeg, voor je t weer denken ze dat ik nog in van die kankerzooi handel door jullie
Xcachetquote:
Paardenmeisjequote:
ja, want mannen hebben baardenquote:
nou nou nouquote:Op maandag 6 januari 2014 18:05 schreef Jimbo het volgende:
[..]
know your lingo
Maar godverdomme, aivd leest u even mee zeg, voor je t weer denken ze dat ik nog in van die kankerzooi handel door jullie
Misschien wil ik daar niet aan wennenquote:Op maandag 6 januari 2014 18:05 schreef xcachet het volgende:
[..]
Misschien moet je er dan gewoon aan wennen.
weet niet hoe je eruit ziet en of het je zou staan. Voorlopig is mijn antwoord nee.quote:
en hiero jonkiequote:Op maandag 6 januari 2014 18:07 schreef supersof het volgende:
[..]
nou nou nou
Rustig oudje. Denk aan je hart
quote:Op maandag 6 januari 2014 18:08 schreef supersof het volgende:
[..]
weet niet hoe je eruit ziet en of het je zou staan. Voorlopig is mijn antwoord ja
Goed bijhouden dus.quote:Op maandag 6 januari 2014 18:08 schreef JanCees het volgende:
[..]
ik zie er nu uit als een zwerver hoop dat het een beetje snel doorgroeit
oh bahquote:Op maandag 6 januari 2014 18:08 schreef Jimbo het volgende:
[..]
en hiero jonkie
http://www.urbandictionary.com/define.php?term=xanax%20bars
quote:
quote:
ik moet mijn nekbaard trimmenquote:Op maandag 6 januari 2014 18:09 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Goed bijhouden dus.
ik heb ook een baard
baarden zijn tof
baard.
oh ja logischquote:Op maandag 6 januari 2014 18:10 schreef Jimbo het volgende:
[..]
word veel samen gebruikt met andere meuk.
Hoe ik dit weet?
History channel
deurgoanquote:Op maandag 6 januari 2014 18:13 schreef essnhills het volgende:
Jongens wat zal ik doen. Nog even verder gaan met mijn kamer herorganiseren, of alle troep die nu op mn bed en bank ligt op de grond gooien en morgen verder gaan?
denk je dat ons dit interesseert nou danquote:Op maandag 6 januari 2014 18:13 schreef essnhills het volgende:
Jongens wat zal ik doen. Nog even verder gaan met mijn kamer herorganiseren, of alle troep die nu op mn bed en bank ligt op de grond gooien en morgen verder gaan?
Lekker op de bank ploffen, warme chocolademelk met slagroom en marshmellows maken en 10 things I hate about you opzetten.quote:Op maandag 6 januari 2014 18:13 schreef essnhills het volgende:
morgen, want van uitstel komt afstelquote:Op maandag 6 januari 2014 18:13 schreef essnhills het volgende:
Gezien de antwoorden wel.quote:Op maandag 6 januari 2014 18:14 schreef Tjacka het volgende:
[..]
denk je dat ons dit interesseert nou dan
doei
Verder gaanquote:Op maandag 6 januari 2014 18:13 schreef essnhills het volgende:
quote:Op maandag 6 januari 2014 18:14 schreef Tjacka het volgende:
[..]
doei
Komt die vanavond dan?quote:Op maandag 6 januari 2014 18:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Lekker op de bank ploffen, warme chocolademelk met slagroom en marshmellows maken en 10 things I hate about you opzetten.
ik ga zo mijn eigen cv maken. Je mag wel mijn cv lenen?quote:Op maandag 6 januari 2014 18:15 schreef Tjacka het volgende:
wie wilt er een sollicitatiebrief voor mij schrijven
Of te wel nu dusquote:
Misschien is dat wel het slimste jaquote:
quote:Op maandag 6 januari 2014 18:15 schreef Tjacka het volgende:
quote:Op maandag 6 januari 2014 18:14 schreef Tjacka het volgende:
[..]
doei
Ohquote:Op maandag 6 januari 2014 18:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, maar staat gewoon op youtube.
maar dat zag ik later pasquote:
Wil je haar hier weghebben ofzo?quote:
Dat kun je het beste zelf doen.quote:Op maandag 6 januari 2014 18:15 schreef Tjacka het volgende:
SORRY HOORquote:Op maandag 6 januari 2014 18:18 schreef Muto het volgende:
[..]
Wil je haar hier weghebben ofzo?
Morgen verdergaan. Nu hier meeposten.
Ik ben helemaal niet boos.quote:Op maandag 6 januari 2014 18:19 schreef xcachet het volgende:
[..]
SORRY HOOR
WIST NIET DAT JE BOOS ZOU WORDEN
hoezo?quote:Op maandag 6 januari 2014 18:20 schreef Tjacka het volgende:
[..]
oke
dit levert een deuk in onze relatie denk ik
Wie kan er nou boos worden op jou?quote:
Zo ben ik nou eenmaal.quote:Op maandag 6 januari 2014 18:22 schreef J.James het volgende:
[..]
Wat leuk dat je me zo noemt
Echt aardig.
Denk alleen Yvonne.quote:
ik zou al een stuk verder komen met een goed voorbeeldquote:Op maandag 6 januari 2014 18:22 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik moest het laatst ook doen voor school. Wil je wel helpen hoor.
Goed hoor. Ik besef me nu dat ik niet alles zo serieus moet nemen en gewoon even FOK! weg moet klikken en wat anders doen.quote:
Oke. Ik kan alleen niks zonder je werk ervaring en een vacaturequote:Op maandag 6 januari 2014 18:23 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik zou al een stuk verder komen met een goed voorbeeld
jaquote:Op maandag 6 januari 2014 18:25 schreef J.James het volgende:
[..]
Goed hoor. Ik besef me nu dat ik niet alles zo serieus moet nemen en gewoon even FOK! weg moet klikken en wat anders doen.
wauw je bent echt het liefste meisje ter wereld héquote:Op maandag 6 januari 2014 18:25 schreef xcachet het volgende:
[..]
Oke. Ik kan alleen niks zonder je werk ervaring en een vacature
En soms gewoon even wat stoom afblazen, maar natuurlijk niet hier op het forum maar ergens anders waar niemand er last van heeft.quote:
jaquote:Op maandag 6 januari 2014 18:26 schreef J.James het volgende:
[..]
En soms gewoon even wat stoom afblazen, maar natuurlijk niet hier op het forum maar ergens anders waar niemand er last van heeft.
quote:Op maandag 6 januari 2014 18:26 schreef Tjacka het volgende:
[..]
wauw je bent echt het liefste meisje ter wereld hé
Behalve met carnaval. Dan ga ik altijd verkleed als meisje.quote:Op maandag 6 januari 2014 18:26 schreef Tjacka het volgende:
[..]
wauw je bent echt het liefste meisje ter wereld hé
Fijn om te horen.quote:Op maandag 6 januari 2014 18:24 schreef J.James het volgende:
[..]
Ja, dat is waar
Ik zie jou echt als een goede vriendin hier op het forum
Op je fatboy?quote:Op maandag 6 januari 2014 18:26 schreef J.James het volgende:
[..]
En soms gewoon even wat stoom afblazen, maar natuurlijk niet hier op het forum maar ergens anders waar niemand er last van heeft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |