abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_135163668
quote:
_O_

Is dat een Mini met Suzuki Hayabusa motorblok? Van de gedachte aan dat blok alleen al loopt het mij dun door de broek :')
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
  maandag 6 januari 2014 @ 21:10:32 #77
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_135163729
quote:
1s.gif Op maandag 6 januari 2014 21:09 schreef BlackLining het volgende:

[..]

_O_

Is dat een Mini met Suzuki Hayabusa motorblok? Van de gedachte aan dat blok alleen al loopt het mij dun door de broek :')
Vergeet niet dat het mét turbo is :')
pi_135163739
quote:
1s.gif Op maandag 6 januari 2014 21:09 schreef Irritatie100 het volgende:
Inderdaad, gewoon een normale auto kopen, daar een veel te dikke motor inleggen maar de looks gewoon normaal houden en dan allemaal nietsvermoedende sjonnies met gepimpte GTI'tjes he-le-maal kleurenblind rijden :9
Daarom vind ik een 850 T5R ook zo tof, ouwe lullen station met 250pk. :D
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
pi_135163794
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 21:10 schreef Marco001 het volgende:

[..]

Daarom vind ik een 850 T5R ook zo tof, ouwe lullen station met 250pk. :D
Precies ja, dat lijkt me echt genieten bij het stoplicht of op de Autobahn :9
  maandag 6 januari 2014 @ 21:12:10 #80
357186 QuiCk01
Ik moet helemaal niks
pi_135163812
Ik moet morgen werken.

Zoetermeer - Amersfoort in Chevrolet Spark
Nijmegen - Lisserbroek in Toyota Prius

2 uur en 50 minuten met OV van Amersfoort naar Nijmegen. Langste ooit met OV tussen 2 auto's in geloof ik.
pi_135163895
O ja, over werk. Ik kon morgen alleen 's middags, heb Ridderkerk - Amersfoort in een Passat 1.4TSI. 122pk versie met DSG, ben benieuwd. In de Golf 6 met handbak vond ik die motor wel prima (hoewel weinig kracht meer in 6).
pi_135164046
Rij maar eens een echt brute bak :') Knappe jongen die met een paar miljoen op de bank dan nog steeds een Leon kiest.
pi_135164735
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 21:17 schreef MuurStraat het volgende:
Rij maar eens een echt brute bak :') Knappe jongen die met een paar miljoen op de bank dan nog steeds een Leon kiest.
Vaak zat gedaan. (vooral meerijden dan) diverse Porsche's(waaronder een Carrera GT), AMG's, Ferrari's en een paar Lotus. :D Ik weet dus wat ik zou missen. Vandaar ook de 911 en S15 voor erbij. ;) Als ik 5 dagen per week in 1 van de 2 zou rijden zouden ze nogal snel saai worden denk ik. Een kameraad heeft een nieuwe Leon FR, met 140PK, zijn broertje een Ibiza FR met tegen de 200PK. (Benzine, ibi is 2.0 TDI) Das wel leuk spul voor naar het werk.v Meer ben ik niet nodig, dus waarom zou ik? Net als ik dan gewoon een leuke vrijstaande woning in DE zou kopen voor <300.000 euro. Waarom meer uitgeven als dat huis alles heeft wat ik wil + meer?
Geef dan liever wat extra geld uit aan vakantie's en ga een keer naar Tokyo, Chernobyl, en een rondreis door Finland, Zweden en Noorwegen doen. Oh, en dan gewoon eens in een Hilton hotel slapen, gewoon, omdat het kan. :D

Maar goed, dat huis zou ik dan ook volplakken met zonnecellen, want stroom met geld toe. (Serieus, in Duitsland krijg je 50 cent per megawattuur dat je levert aan de energiemaatschappij m.b.v zonnepanelen. 1 megawattuur gebruiken kost 30 cent indien geen zonnepanelen)

[ Bericht 6% gewijzigd door Marco001 op 06-01-2014 21:40:14 ]
pi_135164765
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 21:17 schreef MuurStraat het volgende:
Precies dit. Als je echt zat geld hebt boeit dagelijks onderhoud je toch helemaal niks man. :')
pi_135165402
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 21:31 schreef Marco001 het volgende:

[..]

Vaak zat gedaan. (vooral meerijden dan) diverse Porsche's(waaronder een Carrera GT), AMG's, Ferrari's en een paar Lotus. :D Ik weet dus wat ik zou missen. Vandaar ook de 911 en S15 voor erbij. ;) Als ik 5 dagen per week in 1 van de 2 zou rijden zouden ze nogal snel saai worden denk ik. Een kameraad heeft een nieuwe Leon FR, met 140PK, zijn broertje een Ibiza FR met tegen de 200PK. (Benzine, ibi is 2.0 TDI) Das wel leuk spul voor naar het werk.v Meer ben ik niet nodig, dus waarom zou ik? Net als ik dan gewoon een leuke vrijstaande woning in DE zou kopen voor <300.000 euro. Waarom meer uitgeven als dat huis alles heeft wat ik wil + meer?
Geef dan liever wat extra geld uit aan vakantie's en ga een keer naar Tokyo, Chernobyl, en een rondreis door Finland, Zweden en Noorwegen doen. Oh, en dan gewoon eens in een Hilton hotel slapen, gewoon, omdat het kan. :D

Maar goed, dat huis zou ik dan ook volplakken met zonnecellen, want stroom met geld toe. (Serieus, in Duitsland krijg je 50 cent per megawattuur dat je levert aan de energiemaatschappij m.b.v zonnepanelen. 1 megawattuur gebruiken kost 30 cent indien geen zonnepanelen)
Van iedereen met wie ik het er ooit over heb gehad ben jij toch wel de saaiste dromer :')
pi_135165621
Ik zou wel graag een S80 dan kopen :@
Nee, toch niet
pi_135165647
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 21:42 schreef MuurStraat het volgende:

[..]

Van iedereen met wie ik het er ooit over heb gehad ben jij toch wel de saaiste dromer :')
Zou best kunnen. Maar als ik 30mil zou winnen zou ik het zo doen, en dan de rest van mijn leven blijven chauffeuren voor 3 dagen ofzo per week. Anders word het wel erg saai. Voor het geld hoef je het niet te doen, want als ik nu dat bedrag zou winnen, het eerste jaar 1mil uitgeef kan ik de rest van mijn leven elk jaar ruim 300.000 uitgeven en dan nog flink wat geld overhouden voor evt. kinderen.
Kijk, Als ik Jay Leno rijk zou zijn dan had ik ook wel een garage met minstens 20 auto's. (Varierend van E-type's, diverse 911's, Gemballa's en RUF's tot aan een pre-war Bentley en een Phantom Drophead Coupe voo zomer's. Oh, en een Miura O+
Oh, en een leuke Riva aan de steiger. Zit ik alleen met het dilemma: welke auto zal ik vandaag eens gebruiken..
pi_135165910
Ik zou sowieso wel genoeg plezier uit een 'gewone' auto halen. Zo'n knalgroene Ford Focus RS lijkt me ook geniaal. Die 2.5 is sowieso al briljant :9 beetje extra vermogen erbij sleutelen en gaan.

Als ik daarop uitgekeken ben haal ik wel iets exotisch. En dan gaat mijn voorkeur uit naar iets van Lamborghini of Aston Martin.
pi_135166324
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 21:12 schreef QuiCk01 het volgende:

Lisserbroek

>:)
  maandag 6 januari 2014 @ 22:11:54 #90
357186 QuiCk01
Ik moet helemaal niks
pi_135167188
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 21:58 schreef S-RS het volgende:

[..]

>:)
Ghehehehe O+ :@
pi_135168374
Vandaag nog in Lisserbroek geweest, een extreem smerige Audi A5 moeten afleveren. Ook nog smerig afgeleverd uiteindelijk, want de wasstraat daar was stuk, en er moest een monteur bij komen :+
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
pi_135170326
Morgen ook weer 7:00 bij de klant, in de bekende 320d weer naar Heerlen.
pi_135170604
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 23:08 schreef RTS91 het volgende:
Morgen ook weer 7:00 bij de klant, in de bekende 320d weer naar Heerlen.
Absoluut geen straf toch, die 320 :)

Had laatst de ed uitvoering mee.
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
pi_135170831
Ik zou, als ik het geld had, een hele oude auto kopen, een leuke, een eend of een kever ofzo. Of een leuk fiatje. En dan helemaal zelf opknappen en iemand betalen om mee daarmee te helpen, mee te zeggen wat ik moet doen enzo. Maar dan wil ik elk moertje zelf aandraaien. O+

Liefde!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Your opinion of me is none of my business.
pi_135170874
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 23:17 schreef Sarasi het volgende:
Ik zou, als ik het geld had, een hele oude auto kopen, een leuke, een eend of een kever ofzo. Of een leuk fiatje. En dan helemaal zelf opknappen en iemand betalen om mee daarmee te helpen, mee te zeggen wat ik moet doen enzo. Maar dan wil ik elk moertje zelf aandraaien. O+

Liefde!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gewoon een automonteur huwen. :)
pi_135171083
quote:
2s.gif Op maandag 6 januari 2014 23:18 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Gewoon een automonteur huwen. :)
Mijn vriend houdt niet van auto's. En ik wil alles zelf doen, gewoon iemand hebben die meekijkt en het me uitlegt, want ik heb er geen drol verstand van. :P Mijn vriend kan zich al niet eens niet bemoeien met het koken of squashen. :+
pi_135171235
quote:
1s.gif Op maandag 6 januari 2014 23:21 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Mijn vriend houdt niet van auto's. En ik wil alles zelf doen, gewoon iemand hebben die meekijkt en het me uitlegt, want ik heb er geen drol verstand van. :P Mijn vriend kan zich al niet eens niet bemoeien met het koken of squashen. :+
Dat lijkt me dus echt mega irritant :P Zelfde als ik oude mensen met hun PC/tablet/telefoon help en ze precies wil weten hoe ik het doe..
Nee, toch niet
pi_135171250
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 23:17 schreef Sarasi het volgende:

Liefde!

SPOILER
Da's ook heel vet natuurlijk. Al zou ik persoonlijk dit kopen

SPOILER
O+
pi_135171292
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 23:24 schreef Solidberg het volgende:

[..]

Dat lijkt me dus echt mega irritant :P Zelfde als ik oude mensen met hun PC/tablet/telefoon help en ze precies wil weten hoe ik het doe..
Haha, ja, daarom wil ik er dan iemand voor betalen. Voor geld kunnen mensen vast wel met hun poten van mijn fiatje afblijven. :P
pi_135171318
quote:
1s.gif Op maandag 6 januari 2014 23:24 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Da's ook heel vet natuurlijk. Al zou ik persoonlijk dit kopen

SPOILER
O+
Kwijl! Doe ik die om mee op vakantie te gaan! :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')