Deze was niet heel aantrekkelijk. Maar de vrijgezellen pagina van Gelderland ziet er sowieso niet appetijtelijk uit. Ik denk dat Tjacka zijn horizon moet verbreden.quote:
Volgens de reclames op menig site hebben ook lelijke wijven behoefte aan een lulquote:Op maandag 6 januari 2014 17:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Deze was niet heel aantrekkelijk. Maar de vrijgezellen pagina van Gelderland ziet er sowieso niet appetijtelijk uit. Ik denk dat Tjacka zijn horizon moet verbreden.
kindje tochquote:
Het was een jongen.quote:Op maandag 6 januari 2014 17:10 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Volgens de reclames op menig site hebben ook lelijke wijven behoefte aan een lul
uit gelderland hebben ook die behoefte aan een lulquote:
ik heb je net een abo gegevenquote:Op maandag 6 januari 2014 17:12 schreef xcachet het volgende:
Fokkie ik durf je niet je accepteren op Facebook.
mij wel tochquote:Op maandag 6 januari 2014 17:12 schreef xcachet het volgende:
Je vriendje durft mij zelfs te accepterenquote:Op maandag 6 januari 2014 17:12 schreef xcachet het volgende:
Ik heb net Spongebobkoekjes gehaald.quote:Op maandag 6 januari 2014 17:12 schreef Jimbo het volgende:
Godverdomme, bedenk me net dat ik geen eten in huis heb en geen zin heb om naar de winkels te gaan
succes met zoekenquote:Op maandag 6 januari 2014 17:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
Kutje, VA heeft zijn privacy hoog.
Ik moet hem eerst toevoegen om te kijken waar Toto staat.
quote:
ik had het gemist sorryquote:Op maandag 6 januari 2014 17:12 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
jij ging niet in op mij advances vannacht
quote:
quote:
Don`t worry, ik doe vrijwel niks met facebookquote:Op maandag 6 januari 2014 17:13 schreef xcachet het volgende:
[..]
ohja, ik stond nog bij je in het krijt.
Nee. Fok-it ga ik meeten.quote:Op maandag 6 januari 2014 17:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En ik dan?
Nee ik durf zelf niet.
quote:Op maandag 6 januari 2014 17:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Don`t worry, ik doe vrijwel niks met facebook
in tegenstelling tot tjacka, die mijn profiel gelijk aanbood bij homoseksuele jongens uit Gelderland.
quote:Op maandag 6 januari 2014 17:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Don`t worry, ik doe vrijwel niks met facebook
in tegenstelling tot tjacka, die mijn profiel gelijk aanbood bij homoseksuele jongens uit Gelderland.
Zodat ik dan meer vriendjes heb, duh.quote:
quote:Op maandag 6 januari 2014 17:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zodat ik dan meer vriendjes heb, duh.
waaromquote:Op maandag 6 januari 2014 17:16 schreef Insomnia_ het volgende:
heb stone island broek gekocht ik ben dom
echtnep?quote:Op maandag 6 januari 2014 17:16 schreef Insomnia_ het volgende:
heb stone island broek gekocht ik ben dom
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |