Iedereen weet van mijn fokcarriere afquote:Op maandag 6 januari 2014 17:04 schreef Tjacka het volgende:
fokkie gebruikt zelfs emoticons op facebook
wat een debiel
Ze is mijn adoptiemamaquote:Op maandag 6 januari 2014 17:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb jij ook Arachide als vriendje?
Ik nooit.quote:
En heb je op 28 december voor het laatst iets gewijzigd?quote:
Dunno, even kijkenquote:Op maandag 6 januari 2014 17:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En heb je op 28 december voor het laatst iets gewijzigd?
Dan heb ik je gevonden.
zoek mijquote:Op maandag 6 januari 2014 17:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En heb je op 28 december voor het laatst iets gewijzigd?
Dan heb ik je gevonden.
al succes?quote:Op maandag 6 januari 2014 17:07 schreef Fok-it het volgende:
Loopt me een beetje aan te bieden bij vrijgezelle 16jarige jongens
jij komt uit 69 ouwe lulquote:
Dan liegt je nicknamequote:
Deze was niet heel aantrekkelijk. Maar de vrijgezellen pagina van Gelderland ziet er sowieso niet appetijtelijk uit. Ik denk dat Tjacka zijn horizon moet verbreden.quote:
Volgens de reclames op menig site hebben ook lelijke wijven behoefte aan een lulquote:Op maandag 6 januari 2014 17:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Deze was niet heel aantrekkelijk. Maar de vrijgezellen pagina van Gelderland ziet er sowieso niet appetijtelijk uit. Ik denk dat Tjacka zijn horizon moet verbreden.
kindje tochquote:
Het was een jongen.quote:Op maandag 6 januari 2014 17:10 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Volgens de reclames op menig site hebben ook lelijke wijven behoefte aan een lul
uit gelderland hebben ook die behoefte aan een lulquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |