Ja want dat is wel meteen noodzakelijk inderdaadquote:Op maandag 6 januari 2014 19:43 schreef charmed_angel het volgende:
Rienk
Geen drank
Ik zou zeggen: HOUD JE BEK
Mol producties = RTL niveauquote:Op maandag 6 januari 2014 19:43 schreef TigerXtrm het volgende:
De montage en productie is nu al ver ver VER boven standaard SBS 6 niveau trouwens. Dat merk je meteen
Dat weten zij nog niet...quote:Op maandag 6 januari 2014 19:43 schreef Tchock het volgende:
'De deelnemers mogen voor de eerste en laatste keer het terrein verlaten' ... Dus... Ze gaan daar dood?
Yup Talpa power..quote:Op maandag 6 januari 2014 19:43 schreef TigerXtrm het volgende:
De montage en productie is nu al ver ver VER boven standaard SBS 6 niveau trouwens. Dat merk je meteen
quote:Op maandag 6 januari 2014 19:43 schreef Dementor het volgende:
huub past ook in de kist, dat zou ik doen.
Wel duidelijk wie de sponsors zijnquote:Op maandag 6 januari 2014 19:43 schreef HiDiHo het volgende:
Jammer dat ze die auto niet mogen houden
Ze zat achter een deurquote:Op maandag 6 januari 2014 19:43 schreef Wicky15 het volgende:
Een van die vrouwen heeft ook gespeeld in een aflevering van achter gesloten deuren
Ja, dat vraag ik me ook afquote:Op maandag 6 januari 2014 19:44 schreef Dotteke het volgende:
Vraag me af waar Rienk naar toe gaat, die heeft toch geen huis?
Yup, vaker gebeurd.quote:Op maandag 6 januari 2014 19:44 schreef Laura.b het volgende:
Hoe komen ze ooit aan een zwerver? Is dat wel echt?
Das een goeie welquote:Op maandag 6 januari 2014 19:44 schreef Dotteke het volgende:
Als er nog plek over is in je kist, waarom niet?quote:Op maandag 6 januari 2014 19:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja want dat is wel meteen noodzakelijk inderdaad
Voedselbankquote:
Die heeft vast ergens zijn spullen liggenquote:Op maandag 6 januari 2014 19:44 schreef Dotteke het volgende:
Onder de brug pijler 5quote:Op maandag 6 januari 2014 19:44 schreef Dotteke het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |