Jimbo ook.quote:Op maandag 6 januari 2014 18:57 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Muto,Inso en Lr ofzo ? Ik weet het niet echt eigenlijk
Hmm, heb zelf eigenlijk vrijwel alles wel al gehad en ik vind de AH Excellent lijn echt meer dan prima. Heerlijke bodem. De Bolognese pizzas van de Lidl zijn ook wel redelijk goed te verstouwen en als je die Casa di Mama's perfect weet af te bakken zijn ze ook lekker imo. Die Dr. Oetker dunne bodem's vind ik altijd een beetje net niet ofzo. Van dat korrelige pulp deeg is dat.quote:Op maandag 6 januari 2014 18:59 schreef Elan het volgende:
[..]
Overdreven idd.
Sowieso geen echt lekkere pizza bij de Lidl tegengekomen. Oetker tonno blijft wat dat betreft favoriet als het om diepvriespizza gaat.
Die tradizionale van dr oetker zijn ook wel redelijkquote:Op maandag 6 januari 2014 19:01 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hmm, heb zelf eigenlijk vrijwel alles wel al gehad en ik vind de AH Excellent lijn echt meer dan prima. Heerlijke bodem. De Bolognese pizzas van de Lidl zijn ook wel redelijk goed te verstouwen en als je die Casa di Mama's perfect weet af te bakken zijn ze ook lekker imo. Die Dr. Oetker dunne bodem's vind ik altijd een beetje net niet ofzo. Van dat korrelige pulp deeg is dat.
Vind ik ook ja, alleen vrij klein qua oppervlak. Overigens is dit maar mijn smaak natuurlijk.quote:Op maandag 6 januari 2014 19:03 schreef JanCees het volgende:
[..]
Die tradizionale zijn ook wel redelijk
pics van je vestquote:Op maandag 6 januari 2014 19:04 schreef GGMM het volgende:
Ik heb het een beetje koud, dus ik heb even m'n vest aangetrokken.
Jeetje. Ik hoop dat het nu wat comfortabeler is.quote:Op maandag 6 januari 2014 19:04 schreef GGMM het volgende:
Dat lijkt verdacht veel op een pizza.quote:Op maandag 6 januari 2014 19:08 schreef Mansjester het volgende:
Ik eet zelden pizza eigenlijk.Wat ik wel doe, is zo'n kant en klaar pakket met tomatensaus en de deeg kopen.Vervolgens koop je allemaal ingrediënten die je lekker vind en mieter je die erop.Even in de over en klaar is Kees. Prima eten
Daarom zei ik zeldenquote:Op maandag 6 januari 2014 19:14 schreef JanCees het volgende:
[..]
Dat lijkt verdacht veel op een pizza.
Hoe is het met je vissen?quote:Op maandag 6 januari 2014 19:04 schreef GGMM het volgende:
Wat een achterlijke freakshow zeg.quote:Op maandag 6 januari 2014 19:28 schreef hafcfan het volgende:
Ik had ooit een vriendin en die vond dat een vis een mooi huisdier was
Ze vroegen of ik kon overwerken vandaag en dat heb ik gedaan, maar daarom waren de winkels al dicht toen ik klaar was.quote:
Ah jammer, maar extra geld is altijd beter.quote:Op maandag 6 januari 2014 19:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ze vroegen of ik kon overwerken vandaag en dat heb ik gedaan, maar daarom waren de winkels al dicht toen ik klaar was.
Daarom, wordt direct 150% dus dat is wel lekker ja.quote:Op maandag 6 januari 2014 19:30 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ah jammer, maar extra geld is altijd beter.
Dat heb ik in het verleden ook wel eens gedaan, om dan tot de conclusie te komen dat je voor hetzelfde geld een pizza kunt bestellen.quote:Op maandag 6 januari 2014 19:08 schreef Mansjester het volgende:
Ik eet zelden pizza eigenlijk.Wat ik wel doe, is zo'n kant en klaar pakket met tomatensaus en de deeg kopen.Vervolgens koop je allemaal ingrediënten die je lekker vind en mieter je die erop.Even in de over en klaar is Kees. Prima eten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |