ozzyquote:Op maandag 6 januari 2014 16:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Sukkel, van Ozzy naar dit
Dat gezegd hebbende ik ga Black Sabbath - Paranoid weer eens opzetten
Goed hoorquote:
En wie is deze mysterieuze user?quote:Op maandag 6 januari 2014 16:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb al een oogje op een andere user uit deze SC. Dus ik kan in je FoBO blijven
Ja want dit is echt het ergste wat iemand ooit tegen je gezegd heeft.quote:
Ik heb ook een vermoeden. Geef hem ook gelijk.quote:Op maandag 6 januari 2014 16:26 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik heb al een vermoeden
Misverstand van gisteren is al opgelost.
Je mag in mijn FoBo blijven staan.
Is het vandaag nationale poetsdag ehhhquote:Op maandag 6 januari 2014 16:27 schreef essnhills het volgende:
[..]
Goed hoor
ik was vandaag heel goed bezig met mijn kamer reorganiseren en schoonmaken, maar ik eb nu even geen zin meer.
En ik heb bar slecht geslapen vannacht
Hoe is het met jou?
DOe ik de volgende keer wel.quote:Op maandag 6 januari 2014 16:27 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee, lijkt mij ook niet zo'n goed idee![]()
Gewoon zo'n flesje citroensap uit de supermarkt erin leegspuiten, water erbij, even laten weken en dan laten koken en alles is weer schoon![]()
Toen werd ze boos.quote:
Een retard zijn.quote:
Zeg in DMquote:Op maandag 6 januari 2014 16:28 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik heb ook een vermoeden. Geef hem ook gelijk.
quote:Op maandag 6 januari 2014 16:28 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ja want dit is echt het ergste wat iemand ooit tegen je gezegd heeft.
Ik zou nu een vergelijking met jou en een bepaalde groep mensen kunnen maken die heel populair waren rond 1940, maar dit ga ik niet doen, puur uit respect voor de mods en mijn medenpersoon.
jij hebt heloef in je foboquote:Op maandag 6 januari 2014 16:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wees wel voorzichtig met hem. Hij staat onder mijn bescherming.
Vertel me plsquote:Op maandag 6 januari 2014 16:28 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik heb ook een vermoeden. Geef hem ook gelijk.
Arme jongenquote:Op maandag 6 januari 2014 16:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
DOe ik de volgende keer wel.
[..]
Toen werd ze boos.
Een keer daarna zei ik het bijna weer.
Toen hadden we 3,5 jaar iets ofzo
Maar omdat de naam die ik wilde zeggen met Li- begon, maakte ik er heel smooth lieverd van.
[..]
Een retard zijn.
Ik ging om 1 uur slapen.quote:Op maandag 6 januari 2014 16:30 schreef Ezell het volgende:
Hé Cachet, waarom zat jij nog om 3 uur 's nachts met Tjacka te praten?
Heloef is mijn broertje.quote:Op maandag 6 januari 2014 16:30 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
jij hebt heloef in je fobo
heloef
Ja. Ik stelde haar ook pas na 2 jaar aan mijn ouders voor. Je moet de tijd nemen.quote:Op maandag 6 januari 2014 16:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Arme jongen![]()
3,5 jaar is ook nog niet zo lang dus begrijpelijk wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |