quote:Op maandag 6 januari 2014 16:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jammer. Dat jurkje van het kaasmeisje stond je exceptioneel goed xD
Ik doe niet tegen iedereen liefquote:Op maandag 6 januari 2014 16:19 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
cachie, doe eens liev, kan je best.
Ach heb je zand in je doos?quote:Op maandag 6 januari 2014 16:24 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nee. Jij maakt grapjes die niet door de beugel kunnen. Daarom ben je debiel, debiel.
Jij bent gewoon slecht met namenquote:Op maandag 6 januari 2014 16:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Tchock, Tjack, Toto, whatevs.
Moest eerst al keimoeite doen om al die dames hier te onderscheiden.
Behalve Crack, want die kende ik al.
Daar heb je een goed punt.quote:Op maandag 6 januari 2014 16:24 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik denk dat ik voor zwarte thee ga dit keer.
Ik heb de waterkoker ontkalkt met citroensap. Maar ik heb erbij gelezen dat je de eerste paar keer dan nog een lichte citroensmaak overhoudt in je water. Wat voor thee prima kan natuurlijk, maar ik vind dat kaneel daar neit echt bij pasten gewoon zwarte thee wel
of je zand in je vagijn hebt.quote:
Ik heb al een oogje op een andere user uit deze SC. Dus ik kan in je FoBO blijvenquote:Op maandag 6 januari 2014 16:24 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik doe niet tegen iedereen lief
Worden ze allemaal verlief.
Dat wil ik niet.
sherlock heppie happy 2happy4uquote:Op maandag 6 januari 2014 16:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb al een oogje op een andere user uit deze SC. Dus ik kan in je FoBO blijven
Wie is het?quote:Op maandag 6 januari 2014 16:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb al een oogje op een andere user uit deze SC. Dus ik kan in je FoBO blijven
Sukkel, van Ozzy naar ditquote:Op maandag 6 januari 2014 16:25 schreef Jimbo het volgende:
had ik al gezegd dat ik deze echt allejezus hard aan heb staan
mijn burenarm volk
quote:
quote:
tokkiequote:Op maandag 6 januari 2014 16:25 schreef Jimbo het volgende:
had ik al gezegd dat ik deze echt allejezus hard aan heb staan
mijn burenarm volk
Ja dat probleem heb ik ook nuquote:Op maandag 6 januari 2014 16:24 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik doe niet tegen iedereen lief
Worden ze allemaal verlief.
Dat wil ik niet.
quote:
Ik heb al een vermoedenquote:Op maandag 6 januari 2014 16:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Klopt.quote:
Nee, lijkt mij ook niet zo'n goed ideequote:Op maandag 6 januari 2014 16:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Daar heb je een goed punt.
Ik had het ontkalkt met azijn.
Was niet leuk
quote:Op maandag 6 januari 2014 16:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Klopt.
Wel een keer gehad dat ik mijn vriendin bij de verkeerde naam noemde.
Pijnlijk
wtfquote:Op maandag 6 januari 2014 16:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Klopt.
Wel een keer gehad dat ik mijn vriendin bij de verkeerde naam noemde.
Pijnlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |