Het gaat inderdaad een beetje te ver dat hij zijn eigen show krijgt ja maar we zien wel.quote:Op zondag 12 januari 2014 17:33 schreef Seriemoordenaar het volgende:
[..]
Lijkt me echt niks, die serie. Ik vond die Saul in BB veruit het meest irritante en clichématige personage.
Agents of Shield is net nieuw, dus die komt op zijn vroegst als het eerste seizoen erop zit, Sopranos is van HBO die hebben een eigen dienst, dus daar hoef je niet op te wachten.quote:Op zondag 12 januari 2014 16:41 schreef Zapata het volgende:
[..]
ik kijk nu uit nood maar dr. WhoIk zal me eens meer verdiepen in het serie aanbod.
Ik vind series sowieso leuker dan films.
Edit.
Bedankt voor de tip!
Zelfs Knight rider, the A team en Miami Vice staan er op!
en Star Trek Next Generation staat als hoogste rated serie bovenaan, dat is ook altijd leuk om te zien.![]()
Edit 2.
En dan weer geen Sopranos of Agents of Shield![]()
Was mij ook al opgevallen, vreemdquote:Op zondag 12 januari 2014 19:09 schreef Bart het volgende:
Lotr 2 en 3 staan op Netflix, 1 niet. Handig.
En 2 en 3 niet in HDquote:Op zondag 12 januari 2014 19:09 schreef Bart het volgende:
Vanochtend nog The Emperor's New Groove gekeken.quote:Op zondag 12 januari 2014 20:25 schreef formerjellybean het volgende:
he Toy story en De princess en de kikker staat erbij. Er worden dus al wat disney films toegevoegd en ze hadden het er ook over dat sommige die in december in de bioscoop waren , straks ook op Netflix komen dus ik ben benieuwd welke dat worden.
Je kan nooit genoeg Disney films hebben
Dikke bullshitquote:Op zondag 12 januari 2014 19:14 schreef z0rz0r het volgende:
1 is het minst boeiend dus kan je wel overslaan
Zolang de normale versies er op staan en niet de extended versies maakt het eigenlijk geen reet uit.quote:Op zondag 12 januari 2014 19:09 schreef Bart het volgende:
Dat is ook weer zo. Jammer, dat halfbakken werk.quote:Op maandag 13 januari 2014 10:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zolang de normale versies er op staan en niet de extended versies maakt het eigenlijk geen reet uit.
Is al vanaf de launch in NL bij ze bekend, probleem is dat de rechten van deel 1 bij een andere partij liggen dan 2 en 3. En dan krijg je dit soort rare dingenquote:Op maandag 13 januari 2014 10:33 schreef Bart het volgende:
[..]
Dat is ook weer zo. Jammer, dat halfbakken werk.
Niet in HD, niet de extended versie, niet deel 1. Doe het goed of doe het niet, denk ik dan...quote:Op maandag 13 januari 2014 10:39 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Is al vanaf de launch in NL bij ze bekend, probleem is dat de rechten van deel 1 bij een andere partij liggen dan 2 en 3. En dan krijg je dit soort rare dingen
Ik ben het volledig met je eens hoor, daar niet van maar waar ligt die verantwoording? De distributeur besluit welke films/series ze via netflix aan willen bieden, niet netflix.quote:Op maandag 13 januari 2014 10:42 schreef Bart het volgende:
[..]
Niet in HD, niet de extended versie, niet deel 1. Doe het goed of doe het niet, denk ik dan...
twitter:NetflixNL twitterde op maandag 13-01-2014 om 15:24:34Skål op een nieuw seizoen van Lilyhammer! Alleen op Netflix. http://t.co/gbyVKD80rk reageer retweet
Vaag. Seizoen twee leek me wel definitief het einde. Denk ook dat een vervolg weinig interessant meer is. Maar te lang doorgaan is het euvel van vrijwel alle series.quote:Op maandag 13 januari 2014 15:28 schreef donroyco het volgende:
twitter:NetflixNL twitterde op maandag 13-01-2014 om 15:24:34Skål op een nieuw seizoen van Lilyhammer! Alleen op Netflix. http://t.co/gbyVKD80rk reageer retweet
t zijn toch grotendeels losse en luchtige verhalen dus daar kan je prima mee doorgaanquote:Op maandag 13 januari 2014 15:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Vaag. Seizoen twee leek me wel definitief het einde. Denk ook dat een vervolg weinig interessant meer is. Maar te lang doorgaan is het euvel van vrijwel alle series.
True. Zal er ook aan liggen dat de serie na seizoen 1 eigenlijk al begon te vervelen bij mij.quote:Op maandag 13 januari 2014 15:36 schreef planethugo het volgende:
[..]
t zijn toch grotendeels losse en luchtige verhalen dus daar kan je prima mee doorgaan
gisteren toevallig aan begonnen, idd erg geinige seriequote:
Doet me enigszins denken aan Attack the block, de serie Misfits.quote:Op maandag 13 januari 2014 15:39 schreef planethugo het volgende:
[..]
gisteren toevallig aan begonnen, idd erg geinige serie
en ben verslaafd aan Blue Mountain State, gewoon elke aflevering hilarisch
ja idd, doet me daar ook wel wat aan denken, goede britse combi van komedie en dramaquote:Op maandag 13 januari 2014 15:40 schreef Seriemoordenaar het volgende:
[..]
Doet me enigszins denken aan Attack the block, de serie Misfits.
Blue Mountain State, staat die op de NL Netflix?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |