Haha, baaln!quote:Op zaterdag 11 januari 2014 02:09 schreef IkWistGeenNaam het volgende:
Ik heb net met ideal weer mijn abonnement verlengd, het geld staat al afgeschreven, maar er staat nog steeds dat ik moet betalen
-edit:spoiler-quote:Op vrijdag 10 januari 2014 16:43 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ben ik het niet mee eens. Je weet dat het een oude serie is, dan kun je spoilers verwachten. Ik heb Breaking Bad nog niet volledig gezien, probeer spoilers te vermijden, maar aangezien de serie al is afgelopen is het domweg een risico dat ik ze wel zie.
En sowieso, waar hebben we het overtv-series of films. Hoe belangrijk is het nu eigenlijk?
Met een proefabonnement moet je ook alles kunnen zien, want in feite ben je dan gewoon lid. Maar krijg je een maandje gratis. Waarschijnlijk zijn die series niet te zien voor Nederlanders?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 07:55 schreef nelisb het volgende:
Vraagje. Heb een proef abo genomen. Maar lijkt of ik maar een x aantal series kan zien nu. Mis bv Luther en the Killing. Krijg je niet alles te zien bij een proef abo?
Ik kijk via m'n Apple tv. Daar staan ze niet tussen. Kan zoeken wat ik wil.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 07:58 schreef Drxx het volgende:
[..]
Met een proefabonnement moet je ook alles kunnen zien, want in feite ben je dan gewoon lid. Maar krijg je een maandje gratis. Waarschijnlijk zijn die series niet te zien voor Nederlanders?
Probeer Hola Unblocker eens te installeren, dan krijg je ook toegang tot het Amerikaanse materiaal, en probeer het dan opnieuw.
Ik zie die twee series namelijk wel.
Vreemd. Ik heb het even gecheckt en zowel via AppleTV als mijn iPad krijg ik beide series (+ VS-versie van The Killing) bij mijn Nederlandse content te zien. In je proefmaand zou dat er ook gewoon bij moeten zitten. Anders zou je ook wel een erg karige proef op de som moeten nemen, en dat is niet in het voordeel van Netflix.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 10:00 schreef nelisb het volgende:
Ik kijk via m'n Apple tv. Daar staan ze niet tussen. Kan zoeken wat ik wil.
Zal eens in de app kijken op m'n iPhone.
Apple TV en iPad zijn ook te configureren voor amerikaanse content, iets met DNS instellingen, even googelen.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 10:00 schreef nelisb het volgende:
[..]
Ook niet via de zoekfunctie? Ze zouden gewoon in de Nederlandse moeten staan.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 10:00 schreef nelisb het volgende:
[..]
Eens ja. Helaas kan ik ze niet vinden.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 10:21 schreef Copycat het volgende:
[..]
Vreemd. Ik heb het even gecheckt en zowel via AppleTV als mijn iPad krijg ik beide series (+ VS-versie van The Killing) bij mijn Nederlandse content te zien. In je proefmaand zou dat er ook gewoon bij moeten zitten. Anders zou je ook wel een erg karige proef op de som moeten nemen, en dat is niet in het voordeel van Netflix.
Nope. Helemaal niks.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 10:45 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Ook niet via de zoekfunctie? Ze zouden gewoon in de Nederlandse moeten staan.
Problem fixed! Schijnbaar had ik netflix ingesteld als kind account. Alles boven de 12 was niet zichtbaar haha.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 11:24 schreef nelisb het volgende:
[..]
Eens ja. Helaas kan ik ze niet vinden.
[..]
Nope. Helemaal niks.
Zal eens inloggen via de site kijken wat ik daar zie.
Misschien te maken met de software versie op mijn apple tv? Heb 5.02 geloof ik ivm jailbreak.
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 12:54 schreef nelisb het volgende:
[..]
Problem fixed! Schijnbaar had ik netflix ingesteld als kind account. Alles boven de 12 was niet zichtbaar haha.
Weg met de kinderlijke onschuld!quote:Op zaterdag 11 januari 2014 12:54 schreef nelisb het volgende:
Problem fixed! Schijnbaar had ik netflix ingesteld als kind account. Alles boven de 12 was niet zichtbaar haha.
Op de amerikaanse netflix...niet NL.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 12:52 schreef Cee het volgende:
Eind februari de laatste 8 afleveringen van Breaking Bad op Netflix. Voor diegenen die ze dan nog niet gezien hebben.
UK heeft hem al een poos.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 13:26 schreef alwaysonhold het volgende:
Op de amerikaanse netflix...niet NL.
Gewoon wat het altijd is: een rechtenkwestie.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 13:45 schreef Lemsterr het volgende:
Waarom missen er bij series heel vaak 1 of 2 seizoenen? Ben nu Misfits aan het kijken maar mist het laatste seizoen dus weer.
Daarnaast is het laatste seizoen van die serie van oktober-December van 2013, en zo snel staat er nooit iets op Netflix.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 13:47 schreef Mike het volgende:
[..]
Gewoon wat het altijd is: een rechtenkwestie.
Nieuwe Doctor Who afleveringen staan er de volgende dag al op.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 16:07 schreef OMG het volgende:
[..]
Daarnaast is het laatste seizoen van die serie van oktober-December van 2013, en zo snel staat er nooit iets op Netflix.
Verschilt inderdaad per serie, voor sommige series hebben ze de absolute rechten waardoor ze net als HBO de volgende dag de aflevering online kunnen zetten.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 16:20 schreef Tweek het volgende:
[..]
Nieuwe Doctor Who afleveringen staan er de volgende dag al op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |