Hetzelfde had ik met the Big Lebowski, het zal mijn humor wel niet zijnquote:Op woensdag 8 januari 2014 10:22 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Ben ik aan het kijken ja! Vermakelijk, al is het soms wel erg flauw. En ik begrijp niet hoe het een 8,4 kan hebben op IMDB... Kan dat als er weinig mensen op stemmen o.i.d.?
Hulde als dat je luktquote:Op woensdag 8 januari 2014 13:18 schreef Afhaalchinees het volgende:
Wachten op de laatste afleveringen van Breaking Bad
britse netflix gebruiken via unlocator.com of downloaden.quote:Op woensdag 8 januari 2014 13:18 schreef Afhaalchinees het volgende:
Ook dit weekend begonnen aan The West Wing. Vind het echt genietenquote:Op woensdag 8 januari 2014 12:45 schreef Re het volgende:
eindelijk eens met de west wing begonnen, na SoA en Orphan Black
Nee. (iPad/iPhone?quote:Op woensdag 8 januari 2014 14:43 schreef Heufd het volgende:
Misschien een domme vraag, maar kun je ergens de kleur van de ondertiteling instellen naar wit?
Ah, bedankt! Op mijn iPad is het inmiddels ingesteld, mijn tv doet ie het nog niet.quote:Op woensdag 8 januari 2014 14:54 schreef DonnaRush het volgende:
Jawel
https://support.netflix.com/nl/node/11185
Zo ben ik van geel teruggegaan naar wit.
Hoe heb je dat precies gedaan? Als ik op mijn iPad een nieuwe stijl aanmaak en als kleur wit doe krijg ik nog altijd geelquote:Op woensdag 8 januari 2014 15:33 schreef DonnaRush het volgende:
Bij mij was het ook de iPad en dat is goed gelukt. Of het op andere devices net zo easy gaat weet ik helaas niet.
Nou, ik heb nu niet de iPad bij de hand op dit moment, want dat had ik eerst ook namelijk. Maar er staan een paar opties met schuifjes (on/off) en 1 daarvan moet je aan zetten (of juist uit als ze allemaal aan staan). Ik heb net zo lang geprobeerd tot het goed was, heb ook iets van 5 nieuwe stylen nuquote:Op woensdag 8 januari 2014 15:53 schreef FredVleespet het volgende:
[..]
Hoe heb je dat precies gedaan? Als ik op mijn iPad een nieuwe stijl aanmaak en als kleur wit doe krijg ik nog altijd geel
Volgens mij moet je overal 'video-voorrang' uitzetten. Heb ik tenminste gedaan.quote:Op woensdag 8 januari 2014 15:53 schreef FredVleespet het volgende:
[..]
Hoe heb je dat precies gedaan? Als ik op mijn iPad een nieuwe stijl aanmaak en als kleur wit doe krijg ik nog altijd geel
Klopt, toevallig net uitgevonden. Die button zat onder een scroll verstoptquote:Op woensdag 8 januari 2014 16:01 schreef Heufd het volgende:
[..]
Volgens mij moet je overal 'video-voorrang' uitzetten. Heb ik tenminste gedaan.
Hoe lang zou dat duren? Geldt ook voor andere series zoals Mad men. Ik vind ondertitels wel prettig nl.quote:Op woensdag 8 januari 2014 13:18 schreef Afhaalchinees het volgende:
Ik er net 2 seizoenen op zittenquote:Op woensdag 8 januari 2014 23:36 schreef Printerkabel het volgende:
White Collar is een aanrader!
White Collar (TV Series 2009– ) - IMDb
Haha hier bij seizoen 3, maar we kijken +- 3 episodes per avondquote:Op woensdag 8 januari 2014 23:37 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Ik er net 2 seizoenen op zitten
Ow als ik er voor ga zitten gaat het hier ook hardquote:Op woensdag 8 januari 2014 23:38 schreef Printerkabel het volgende:
[..]
Haha hier bij seizoen 3, maar we kijken +- 3 episodes per avond
Leuke serie
Dat ken ik niet. Zal me er eens in verdiepenquote:Op woensdag 8 januari 2014 23:40 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Ow als ik er voor ga zitten gaat het hier ook hardMaar ik loop het erg af te wisselen met Lie to Me
Eens! Wat een ontzettend leuke serie.quote:Op woensdag 8 januari 2014 23:36 schreef Printerkabel het volgende:
White Collar is een aanrader!
White Collar (TV Series 2009– ) - IMDb
Waarschijnlijk pas nadat VPRO de laatste afleveringen heeft uitgezonden.quote:Op woensdag 8 januari 2014 23:33 schreef Opgezwollenlever het volgende:
Hoe lang zou dat duren? Geldt ook voor andere series zoals Mad men. Ik vind ondertitels wel prettig nl.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |