In mijn ogen alleen icm met een van de manieren om toegang te krijgen tot buitenlandse Netflix catalogi.quote:Op donderdag 16 januari 2014 02:20 schreef rdwilbrink het volgende:
Zijn jullie tevreden over netflex is het zijn 8 euro waard?
Dat sowieso !quote:Op donderdag 16 januari 2014 07:26 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
In mijn ogen alleen icm met een van de manieren om toegang te krijgen tot buitenlandse Netflix catalogi.
DNS instellingen van je TV op een US/UK server instellen, als dat kan met je type toestel?quote:Op donderdag 16 januari 2014 12:05 schreef Lampje_ het volgende:
Sinds kort heb ik ook Netfix, helemaal super enzo.. maaaaar ik wil graag Engelse ondertiteling en het is dat ik het meestal op mijn smart tv kijk. Dan kan ik dus niet gebruik maken van Hola.. Weet iemand een oplossing?
Meer dan waard ja. Ik bekijk eigenlijk alleen series en met name het gemak is wat me erg aanspreekt. Ook erg prettig dat de app zelf aangeeft waar je gebleven bent waardoor ik ook veel halve afleveringen kijk over na 10min gewoon stop met kijken.quote:Op donderdag 16 januari 2014 02:20 schreef rdwilbrink het volgende:
Ik heb Sony Bravia en heb net even op internet gekeken en ik kan niet echt iets vinden. Wel kan ik mijn DNS zien maar verder?quote:Op donderdag 16 januari 2014 12:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
DNS instellingen van je TV op een US/UK server instellen, als dat kan met je type toestel?
Ik raad www.unblock-us.com aan, even kijken of dat ook de Bravia tv ondersteunt.quote:Op donderdag 16 januari 2014 12:48 schreef Lampje_ het volgende:
[..]
Ik heb Sony Bravia en heb net even op internet gekeken en ik kan niet echt iets vinden. Wel kan ik mijn DNS zien maar verder?
Ik weet dus niet of je dat kan aanpassen. Anders denk ik dat je het evt in je router zou kunnen aanpassen.quote:Op donderdag 16 januari 2014 12:48 schreef Lampje_ het volgende:
[..]
Ik heb Sony Bravia en heb net even op internet gekeken en ik kan niet echt iets vinden. Wel kan ik mijn DNS zien maar verder?
Ja voor mij wel , en ook voor de series maar ook voor de films die nu wel meer bij komen ( en ja sommige wat ouder maar ik vind juist ook de klassiekers qua films wel wat hebben)quote:Op donderdag 16 januari 2014 02:20 schreef rdwilbrink het volgende:
quote:Op donderdag 16 januari 2014 12:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik weet dus niet of je dat kan aanpassen. Anders denk ik dat je het evt in je router zou kunnen aanpassen.
Heb net bekeken, en ik zie dat je dan ervoor moet betalen. Daar heb ik nou eigenlijk geen zin in, aangezien ik ook al voor Netflix moet betalen. Ik denk dat ik het maar gewoon met HD kabel moet doen met mijn laptop (aangesloten op tv). Bedankt iig!quote:Op donderdag 16 januari 2014 12:49 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik raad www.unblock-us.com aan, even kijken of dat ook de Bravia tv ondersteunt.
3,50 per maand inderdaad, de eerste week is gratis zonder verdere verplichtingen trouwens mocht je toch even willen kijken.quote:Op donderdag 16 januari 2014 17:33 schreef Lampje_ het volgende:
[..]
[..]
Heb net bekeken, en ik zie dat je dan ervoor moet betalen. Daar heb ik nou eigenlijk geen zin in, aangezien ik ook al voor Netflix moet betalen. Ik denk dat ik het maar gewoon met HD kabel moet doen met mijn laptop (aangesloten op tv). Bedankt iig!
Maar dan heb je alleen USA toch?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 10:00 schreef HeatWave het volgende:
Sja, ik heb netflix op de AppleTV, gewoon de DNS instellingen wijzigen en klaar.
Dus, koop een AppleTV 2dehands ofzo.
Kun je dan het aanbod van NL & USA door elkaar selecteren?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 10:00 schreef HeatWave het volgende:
Sja, ik heb netflix op de AppleTV, gewoon de DNS instellingen wijzigen en klaar.
Dus, koop een AppleTV 2dehands ofzo.
UK kan ook, andere server instellen.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 10:03 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Maar dan heb je alleen USA toch?
nee, je moet wel even wisselen, maar het NL aanbod boeit me toch niet.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 10:03 schreef jackson het volgende:
[..]
Kun je dan het aanbod van NL & USA door elkaar selecteren?
Omslachtig imo.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 10:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
UK kan ook, andere server instellen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |