Ik heb ze nog niet gezien, maar na 1 film kijken met je brilletje op ben je er wel weer klaar mee. Tenminste dat is mijn eigen ervaring. Ik had ipv 50 inch 3d gewoon 60 inch zonder 3d moeten kopen.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:30 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Heeft netflix nou (NL.) 3d films? Krijg namelijk zo meteen een jaar cadeau van Samsung
Identityquote:Op woensdag 15 januari 2014 09:50 schreef Aether het volgende:
Update
• Bounce
• Deuce Bigalow: European Gigolo
• Evil Woman (Saving Silverman)
• Haywire
• Identity
• Little Black Book
• Pandoras Promise
• Pretty Little Liars
• Rambo
• Super Size Me
• The Crash Reel
• The Mask of Zorro
• The Seat Filler
• The Trumpet of the Swan
Die film heb ik een paar maanden geleden dan eindelijk eens gezien.quote:
Die hype kan ik me niet echt herinneren, maar ik vond het wel een vermakelijke film. Dat hij niet in de IMDB top 250 staat verbaasd me dan weer niks hoorquote:Op woensdag 15 januari 2014 11:23 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Die film heb ik een paar maanden geleden dan eindelijk eens gezien.
Ik kan me herinneren dat er destijds echt een ENORME hype omheen zat.
Maar waarom? Het is echt een erg matige thriller met een extreem bagger einde.
Oe, niet gezien, ik ga m'n lijstje maken.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:46 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Ik ben bezig met het organiseren van het TV / FOK! Serie Top 100 (2013). Daarbij zijn meer stemmen natuurlijk hartstikke welkom. Ja, ja. Ik weet het wat een irritante spam. Maar het leek me dat veel users in dit topic wel geïnteresseerd zijn in het insturen van een lijstje.
Stemmen dus!! (als je dat nog niet had gedaan)
geweldige film ja, de beste voetbalfilm die ik gezien heb. Sowieso Michael Sheenquote:Op woensdag 15 januari 2014 09:11 schreef PBateman1978 het volgende:
The Damned United gekeken via Netflix Canada, hilarisch!
Helemaal toen bleek dat veel van de satire uit de film gewoon echt is gebeurd.![]()
Het gaat over voetbalmanager Brian Clough die 44 dagen bij Leeds United werkte en toen werd ontslagen.
Voor voetbalfans sowieso een must maar ik denk dat praktisch iedereen 't een leuke film zal vinden.
ik ook en al bijna klaar met S1, erg leuk ja. Vooral dat platte Engelse accentquote:
Ik kwam niet meer bij toen ik dit NA de film zag:quote:Op woensdag 15 januari 2014 14:39 schreef planethugo het volgende:
[..]
geweldige film ja, de beste voetbalfilm die ik gezien heb. Sowieso Michael Sheen
die met Briatore enzo die QPR leiden is dat toch? Op EredivisieLive een stuk van gezien. idd ook hilarisch hoe die malloten met teveel geld een voetbalclub leiden en flippen als er weer eens verloren wordt. En onthutsend om te zien voor de supporter...quote:Op woensdag 15 januari 2014 14:40 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik kwam niet meer bij toen ik dit NA de film zag:
Heb je The Four Year Plan ook al gezien? Is wel een echte docu maar minstens net zo boeiend.
Klopt ja!quote:Op woensdag 15 januari 2014 14:43 schreef planethugo het volgende:
[..]
die met Briatore enzo die QPR leiden is dat toch? Op EredivisieLive een stuk van gezien. idd ook hilarisch hoe die malloten met teveel geld een voetbalclub leiden en flippen als er weer eens verloren wordt. En onthutsend om te zien voor de supporter...
net gezocht maar op de nederlandse staat ie niet, zal wel de britse zijn. Binnenkort eens helemaal kijkenquote:Op woensdag 15 januari 2014 14:44 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Klopt ja!
Volgens mij heb ik m ook op Netflix voorbij zien komen, weet alleen even niet meer welke catalogus, zeker de moeite waard om eens helemaal te bekijken.
Geweldige seriequote:
Waarom kies je niet gewoon voor automatisch incasso.quote:Op donderdag 16 januari 2014 00:27 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Wat een feest dat aanmelden.![]()
CC heb ik niet. Heb ik er een geleend: Er is een probleem met uw CC.![]()
![]()
Dan maar via internet met ideal... Betaald en vervolgens stuurt netflix mij naar niks en mag ik opnieuw beginnen![]()
![]()
![]()
Aaaa, 24 uur per dag te bereiken.'We zijn momenteel gesloten'
![]()
![]()
![]()
_______!
Nog steeds bij 0
Ja, dat wil ik ook. Maar dan mag ik eerst 1 cent overmaken met ideal.quote:Op donderdag 16 januari 2014 00:36 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Waarom kies je niet gewoon voor automatisch incasso.
Tevens, House of Cards, wat een topserie
Oh, ik zie dat dat nu idd niet meer zo kan. Ik kon gewoon mijn rekeningnummer invullen en klaar was het.quote:Op donderdag 16 januari 2014 00:42 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Ja, dat wil ik ook. Maar dan mag ik eerst 1 cent overmaken met ideal.
1 centquote:Op donderdag 16 januari 2014 00:42 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Ja, dat wil ik ook. Maar dan mag ik eerst 1 cent overmaken met ideal.
Lees dan eens.quote:Op donderdag 16 januari 2014 01:11 schreef kree het volgende:
[..]
1 cent
is gewoon om te checken of het wel je eigen rekeningnr is.
raar, het koste mij niet meer als 5 min. met 1 cent en maand gratis en nu loopt het via incassoquote:Op donderdag 16 januari 2014 01:12 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Lees dan eens.Na de betaling gebeurt er niks en kan ik weer opnieuw beginnen.
Nou bij deze word ik gewoon getrollt door netflix.quote:Op donderdag 16 januari 2014 01:13 schreef kree het volgende:
[..]
raar, het koste mij niet meer als 5 min. met 1 cent en maand gratis en nu loopt het via incasso
In plaats van crome via firefox gedaan.quote:Op donderdag 16 januari 2014 01:23 schreef kree het volgende:
aha zo, dan zal er idd wat mis zijn gegaan denk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |