Geeft niet, het is een begin, je bent nog jongquote:
Ik wel jaquote:Op maandag 6 januari 2014 13:52 schreef HeatWave het volgende:
Geeft niet, het is een begin, je bent nog jong.
Heb jij je visa nu al aangevraagd en je vaccinaties gehad? Anders kun je niet naar haar housewarmingquote:
Uiteraard! En de reisverzekering is afgesloten.quote:Op maandag 6 januari 2014 14:00 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Heb jij je visa nu al aangevraagd en je vaccinaties gehad? Anders kun je niet naar haar housewarming
Hij mag al niet meer komenquote:Op maandag 6 januari 2014 14:00 schreef Barbusse het volgende:
Heb jij je visa nu al aangevraagd en je vaccinaties gehad? Anders kun je niet naar haar housewarming
I love it when you talk dirty to mequote:
Je weet dat er aan de andere kant van de grens een gebied ligt dat tig keer zo groot is als de Randstad he?quote:
Dat weet jij, dat weet ik, maar dat weten die andere josti's hier nietquote:Op maandag 6 januari 2014 14:06 schreef stbabylon het volgende:
Je weet dat er aan de andere kant van de grens een gebied ligt dat tig keer zo groot is als de Randstad he?
Klopt, wonen alleen geen mensenquote:Op maandag 6 januari 2014 14:06 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Je weet dat er aan de andere kant van de grens een gebied ligt dat tig keer zo groot is als de Randstad he?
Heel verstandig, met al die fragiele diplomatieke betrekkingen. Één overwinning van Ajax en de grens gaat weer op slot. Zit je daar met je dure ticket en vaccinaties.quote:Op maandag 6 januari 2014 14:01 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Uiteraard! En de reisverzekering is afgesloten.
Mooi is dat he. Grote mond over Londen en Parijs, maar vergeten dat er meer landen zijn.quote:Op maandag 6 januari 2014 14:08 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat weet jij, dat weet ik, maar dat weten die andere josti's hier niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |