quote:ZO VAAK NAAR DE FILM ALS U WILT!
Pathé heeft een ongelofelijk aanbod voor filmfans: Pathé Unlimited. Onbeperkt toegang tot alle reguliere filmvoorstellingen in alle Pathé bioscopen in Nederland.
DIRECT PROFITEREN VAN PATHÉ UNLIMITED
Schrijf u in bij de speciale Pathé Unlimited Balie in de bioscoop, betaal de eerste maand contant en u kunt direct gebruik maken van uw abonnement. Vergeet alleen niet uw legitimatiebewijs, bankpas en e-mailadres mee te nemen. Bij Pathé Spuimarkt kunt u zich alleen inschrijven bij de PUC-balie van 13:00 uur tot 18:15 uur.
GEEN ENTREEKOSTEN
Voor Pathé Unlimited betaalt u geen entreekosten. Dit aanbod geldt alléén als u voor de eerste keer abonnee wordt. Het abonnement heeft een minimale duur van 4 maanden.
'k zit hier te wachten tot de kuip eindelijk eens z'n planning online zet, is altijd pas later in de middag en dan eens kijken wanneer ik ga, hij is nogal lang.quote:Op maandag 6 januari 2014 13:47 schreef Snoepie85 het volgende:
dus. heeft men die film met Leo D. al gezien? ik vond de dialogen wel tof
Vond het wel vermakelijk alleen het is zeker geen 8,7 waard als rating op imdb.quote:Op maandag 6 januari 2014 13:47 schreef Snoepie85 het volgende:
Deze week.quote:Op maandag 6 januari 2014 13:47 schreef Snoepie85 het volgende:
daar ging het toch juist omquote:Op maandag 6 januari 2014 13:58 schreef SunChaser het volgende:
Vond m wel leuk, al had de coke en drank wel wat minder gekund en wat meer evenwicht met Wallstreet
Heb ze allebei. Wat betreft de werking van de pas is er niet veel anders, alleen heb je natuurlijk nergens automaten en is er geen gold-optie. (Er is bijbetaling voor 3D, de ene speciale voorstelling wel, de andere weer niet, varieert ook per theater.) Ik geloof ook dat je een langere tijd dan een uur vantevoren al een kaartje kunt halen.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 13:45 schreef minilot het volgende:[quote]Iemand hier die ervaring heeft met zo'n filmhuis-PUC?
Is ie beter dan de laatste paar films van Ben Stiller? Vond ze namelijk tegenvallenquote:Op maandag 6 januari 2014 17:02 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
Net terug van WM, super leuk, echt! Heb me geen minuut verveeld, van het begin tot eind geboeid gekeken.
Donderdag naar Wolf of Wall Street, en vrijdag eindelijk naar The Hobbit!
Ja, tower heist en dat musuemgezeik zijn kutfilms.quote:Op maandag 6 januari 2014 17:24 schreef Viro het volgende:
[..]
Is ie beter dan de laatste paar films van Ben Stiller? Vond ze namelijk tegenvallen
Ja, vond 'm echt heel leuk. Het is geen flauwe comedy iig. Zit een mooi verhaal inquote:Op maandag 6 januari 2014 17:24 schreef Viro het volgende:
[..]
Is ie beter dan de laatste paar films van Ben Stiller? Vond ze namelijk tegenvallen
Me too. Ook zin in!quote:Op maandag 6 januari 2014 18:43 schreef Fatty het volgende:
Donderdag The Wolf of wall street. Zin an.
Helemaal mee eensquote:Op maandag 6 januari 2014 18:46 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Ja, tower heist en dat musuemgezeik zijn kutfilms.
Ik zie liever serieuze benn stiller
Gelukkig, zal Ben een kans gevenquote:Op maandag 6 januari 2014 19:56 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Ja, vond 'm echt heel leuk. Het is geen flauwe comedy iig. Zit een mooi verhaal in
[..]
Me too. Ook zin in!
ben stiller kan je niet serieus nemenquote:Op maandag 6 januari 2014 18:46 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Ja, tower heist en dat musuemgezeik zijn kutfilms.
Ik zie liever serieuze benn stiller
Onzin, Reality Bites is een prima serieuze film. En in Theres Something About Mary speelt ie ook prima zonder lollig te doenquote:Op maandag 6 januari 2014 20:23 schreef mschol het volgende:
[..]
ben stiller kan je niet serieus nemen
en dan nog is hij niet serieus te nemen, voor mij is het iig 1 van de meest matige acteurs, ondanks dat ik meerdere films leuk vondquote:Op maandag 6 januari 2014 20:26 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Onzin, Reality Bites is een prima serieuze film. En in Theres Something About Mary speelt ie ook prima zonder lollig te doen
Oh nee!!!11quote:Op dinsdag 7 januari 2014 17:53 schreef SunChaser het volgende:
Bij Smaug Imax staat laatste kans maar ik dacht dat ie nog een week zou draaien in imax
Gelukkig ik raakte in paniek xdquote:Op dinsdag 7 januari 2014 18:23 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Zal wel een fout zijn want na donderdag staat er nog steeds hobbit
Vanaf donderdag gaat de nieuwe Jack Ryan film in IMAX draaien, vandaar de "laatste kans" denk ikquote:Op dinsdag 7 januari 2014 18:23 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Zal wel een fout zijn want na donderdag staat er nog steeds hobbit
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 18:49 schreef Roberto_BOZ het volgende:
Yeah op naar wolfrolf of Wall Street!
Maar ik ga vrijdag ook naar The Hobbit in IMAX.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:44 schreef daan1601 het volgende:
[..]
Vanaf donderdag gaat de nieuwe Jack Ryan film in IMAX draaien, vandaar de "laatste kans" denk ik
Donderdag 16 bedoelde ikquote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:47 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Maar ik ga vrijdag ook naar The Hobbit in IMAX.
Dit dus, vond film erg leuk.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 08:50 schreef Professional het volgende:
Gisteren ook Walter Mitty gezien, ik vond hem echt prachtig. Al die prachtige landschappen, muziek die er perfect bij past en een ruige Sean Penn. Absoluut één van de betere Ben Stiller films en hij is eens niet de grappige hoofdrolspeler.
quote:
Inderdaad, wel grote kans op een Golden Globequote:Op woensdag 8 januari 2014 08:16 schreef SunChaser het volgende:
DiCaprio gaat geen Oscar winnen voor wolf,
Gaat die dan naar Chiwetel Ejiofor? Of is er een andere favoriet?quote:Op woensdag 8 januari 2014 08:16 schreef SunChaser het volgende:
DiCaprio gaat geen Oscar winnen voor wolf,
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |