abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_135155342
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 18:34 schreef theguyver het volgende:

[..]

Ligt er aan moet het eerst zien he.
Goed dat je oordeel al vast staat voor een gebeurtenis die pas plaats vind over pak weg 10 jaar
Het gaat niet gebeuren in 10 jaar. Ze kunnen gewoon beter rustig oefenen op het maan eerst....en dat gaat ook niet gebeuren in 10 jaar.
Ik denk dat ze kunnen beter die probleempjes hier op Moeder Aarde eerst effe oplossen toch ?
ALS ze zijn allemaal zo fckin slim zijn.

MARS MY ARSE!
Ooh kijk:
I'm a poet,
And I didn't even know it!
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  maandag 6 januari 2014 @ 18:57:28 #52
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_135155904
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 18:45 schreef Tingo het volgende:

[..]

Het gaat niet gebeuren in 10 jaar. Ze kunnen gewoon beter rustig oefenen op het maan eerst....en dat gaat ook niet gebeuren in 10 jaar.
Ik denk dat ze kunnen beter die probleempjes hier op Moeder Aarde eerst effe oplossen toch ?
ALS ze zijn allemaal zo fckin slim zijn.

MARS MY ARSE!
Ooh kijk:
I'm a poet,
And I didn't even know it!
Is goed gaan we daar eerst heen, betaal jij?

En heb je het verschil tussen Mars en de Maan vergeleken?
Er zijn grote verschillen waarom Mars veel beter is om naar toe te gaan dan de maan, en tja als er een keuze moet worden gemaakt zou ik ook voor mars kiezen ipv de maan
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_135156282
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 18:57 schreef theguyver het volgende:

[..]

En heb je het verschil tussen Mars en de Maan vergeleken?
Er zijn grote verschillen waarom Mars veel beter is om naar toe te gaan dan de maan, en tja als er een keuze moet worden gemaakt zou ik ook voor mars kiezen ipv de maan
Ik vind het niet erg interressant.
Ik ben meer geinterresseerd in de vette leugens daarover.

Hoe weet je dat?
Van één of ander oh-zo-betrouwbaar wetenschapper zeker.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_135157540
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 16:48 schreef Tingo het volgende:

[..]

Nee - mensen hebben niet perse Kubrick geloven maar wel z'n beelden en de NASA propaganda.
Dan 'n paar jaar later heeft hij 2001:A Space Oddity gemaakt....en die was echt verschrikkelijk duur.Die technology dat was gebruikt was echt 'n doorzetter....en wel wat te maken met wat we hadden gezien met die 'maanlandingen' beelden.

In 1969 meer dan 'n derde van amerikanen heeft die Apollo onzin niet gelooft.....dat is nu rond 5%.
The power of TV propaganda.
Ga nou effe lekker googlen.
Wat dacht je van de power of youtube propaganda?
Firm but Friendly.
  maandag 6 januari 2014 @ 19:28:26 #55
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_135157559
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 19:05 schreef Tingo het volgende:

[..]

Ik vind het niet erg interressant.
Ik ben meer geinterresseerd in de vette leugens daarover.

Hoe weet je dat?
Van één of ander oh-zo-betrouwbaar wetenschapper zeker.
Straks ga je nog vertellen dat Mars niet eens bestaat.
pi_135157611
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 19:28 schreef theguyver het volgende:

[..]

Sssttt...da's geheim wet je nog wel ;)
Firm but Friendly.
pi_135198039
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 19:28 schreef theguyver het volgende:

[..]

Weet ik ook niet - maar ik ga ook niet een of andere 'wetenschapper' geloven zowiezo....niet meer....lijkt me dat sommige zijn crimineel bezig met t versterken en steunen van rare verhaaltjes uit Hollywood.
pi_135198092
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 18:06 schreef Tingo het volgende:

[..]

Weet ik ook niet - maar ik ga ook niet een of andere 'wetenschapper' geloven zowiezo....niet meer....lijkt me dat sommige zijn crimineel bezig met t versterken en steunen van rare verhaaltjes uit Hollywood.
Zijn publicaties door wetenschappers per definitie onjuist in jouw ogen?
★★★
  dinsdag 7 januari 2014 @ 18:12:02 #59
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_135198200
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 18:08 schreef ajacied4lf het volgende:

[..]

Daar begint het wel op te lijken...

Ik weet niet hoe dichtbij je mars kan halen met een mooie telescope.
Misschien kan A_tuinhek dat wel die had ook een super mooie foto van de maan kunnen maken, :)

gedaan met
pi_135198776
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 18:08 schreef ajacied4lf het volgende:

[..]

Nee.
pi_135198804
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 18:28 schreef Tingo het volgende:

[..]

Nee.
Dus je verwerpt ze enkel als je ze niet wil geloven? Of als je info vindt op het internet? Hoe besluit je wat waar is en niet?
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
pi_135198822
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 18:12 schreef theguyver het volgende:

[..]

Misschien kan A_tuinhek dat wel die had ook een super mooie foto van de maan kunnen maken, :)

gedaan met
[ afbeelding ]
En jij snapt ook helemaal geen reet van .....dus.
pi_135198930
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 19:28 schreef PontifexMaximus het volgende:

[..]

Wat dacht je van de power of youtube propaganda?
Ik weet niet erg veel over.
pi_135198940
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 18:28 schreef Tingo het volgende:

[..]

Nee.
Aha. Dus als hetgene wat uitkomt hetzelfde is als wat jij denkt, dan is het geloofwaardig. Is dat niet zo, dan is het de grootste onzin?
★★★
  dinsdag 7 januari 2014 @ 18:37:35 #65
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_135199117
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 18:30 schreef Tingo het volgende:

[..]

En jij snapt ook helemaal geen reet van .....dus.
Jou logica?
Nee sorry ik kan daar geen touw aan vastknopen.
Mja. als je mars van dichtbij wil zien, tip gebruik de google skymap, koop een telescoop en denk dat je m wel aardig dichtbij kan halen..
:)
pi_135199202
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 18:12 schreef theguyver het volgende:

[..]

Ja hoor - en misschien kan ie ook 'n scherpe foto van die Apollo missie landing gear maken.
Al die zogenaamde 'space exploration' enz. is allemaal leuk,spannend en zeer interessante voor vele, maar - waar zijn duidelijk fotos van de debris/landing gear van de Apollo missions?Dat kan toch niet zo moeillijk te doen met al die wonderbaarlijke telescopen,satelleiten,cameras,space rocket hi-tech spullen. enz. ?
pi_135199340
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 18:29 schreef Rezania het volgende:

[..]

Dus je verwerpt ze enkel als je ze niet wil geloven? Of als je info vindt op het internet? Hoe besluit je wat waar is en niet?
Nee.
Nee.
Wat ik zie en hoe ik dingen perceive.....waarom ? hoe besluit jij wat waar is of niet dan?
  dinsdag 7 januari 2014 @ 18:45:12 #68
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_135199361
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 18:40 schreef Tingo het volgende:

[..]

Ja hoor - en misschien kan ie ook 'n scherpe foto van die Apollo missie landing gear maken.
Al die zogenaamde 'space exploration' enz. is allemaal leuk,spannend en zeer interessante voor vele, maar - waar zijn duidelijk fotos van de debris/landing gear van de Apollo missions?Dat kan toch niet zo moeillijk te doen met al die wonderbaarlijke telescopen,satelleiten,cameras,space rocket hi-tech spullen. enz. ?
Kerel, er is een groot verschil tussen beetje dichtbij halen zodat je kraters kan zien en inzoomen zodat je een apparaat kan zien staan van een paar vierkante meter.
:')
ff kijken hoor, de afstand van hier naar de maan is pakweg 363345 km
Ik weet niet waar jij het vandaan haalt dat het een peuleschil is dat we met gemak ff zo goed kunnen inzoomen dat zoiets duidelijk zichtbaar is..

Meer info er over vind je hier.
http://curious.astro.cornell.edu/question.php?number=134
pi_135199502
quote:
7s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 18:32 schreef ajacied4lf het volgende:

[..]

Aha. Dus als hetgene wat uitkomt hetzelfde is als wat jij denkt, dan is het geloofwaardig. Is dat niet zo, dan is het de grootste onzin?
Zei ik ook niet. Maar ik ga ook niet zowiezo geloven dat ze hebben op Mars geland of wat-dan-ook, alleen want een of andere lul of' zogenaamde 'wetenschapper' gaat dat zeggen op 'n onbetrouwbaar TV (of youtube) docu.
Ik vind het ook soms heel jammer dat sommige 'wetenschappers' zijn niet-zo-slim-als-we-verwachten.
pi_135199542
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 18:37 schreef theguyver het volgende:

[..]

Jou logica?
Nee sorry ik kan daar geen touw aan vastknopen.
Mja. als je mars van dichtbij wil zien, tip gebruik de google skymap, koop een telescoop en denk dat je m wel aardig dichtbij kan halen..
:)
Oh ja en die zijn oh-zo-betrouwbaar!
-edit, doe toch normaal-

[ Bericht 5% gewijzigd door Lavenderr op 07-01-2014 19:01:57 ]
  dinsdag 7 januari 2014 @ 18:57:28 #71
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_135199801
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 18:50 schreef Tingo het volgende:

[..]

Oh ja en die zijn oh-zo-betrouwbaar!

Dat zijn negen woorden. ( doe aub niet zo geïrriteerd )
Ik val je niet aan ik voorzie je alleen van normale en simpele informatie.

[ Bericht 6% gewijzigd door Lavenderr op 07-01-2014 19:02:12 ]
pi_135199978
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 18:44 schreef Tingo het volgende:

[..]

Nee.
Nee.
Wat ik zie en hoe ik dingen perceive.....waarom ? hoe besluit jij wat waar is of niet dan?
Ik ga lekker makkelijk met de rest mee, hou het daar maar op. Maar ben wel benieuwd waarom jij bijvoorbeeld gelooft dat de maanlanding niet echt is.
pi_135200116
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 18:57 schreef theguyver het volgende:

[..]

Dat zijn negen woorden. ( doe aub niet zo geïrriteerd )
Ik val je niet aan ik voorzie je alleen van normale en simpele informatie.
Als jij 'n beetje verstaan had van punctuatie dan kan je wel 'n beetje snappen wat 'n colon is.
pi_135200281
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 19:04 schreef Tingo het volgende:

[..]

Als jij 'n beetje verstaan had van punctuatie dan kan je wel 'n beetje snappen wat 'n colon is.
Een colon is een endeldarm.
  dinsdag 7 januari 2014 @ 19:10:40 #75
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_135200415
quote:
10s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 19:08 schreef Rezania het volgende:

[..]

Een colon is een endeldarm.
juist en wat dit met het topic te maken heeft?
no idea,

Maar Tingo lieve jongen, de vraag is gewoon, is het gewoon weer een gevoel dat het niet kan of is het iets wat je kan onderbouwen dat het gewoon niet kan?
No offence we zijn hier gewoon benieuwd naar het hoe of wat.
Niet om jou op de kast te jagen of iets ;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')