quote:Op maandag 6 januari 2014 11:50 schreef xuryah het volgende:
[..]
Ze zijn weer niet goedgekeurd..
De ene zegt dat ik mijn tekst ergens anders vandaan heb, de ander zegt dat ik niet elke zin op een nieuwe regel moet zetten.
Die 2e kan ik wel makkelijk aanpassen, maar die eerste? Wtf? Gaat om een recept.. ze zeggen dat die ook op smulweb staat. Nou heb gekeken en daar staat ie dus niet. T zijn ook meerdere recepten dus weet niet welke ze bedoelen..
Hahahaha, geniaal verhaalquote:Op maandag 6 januari 2014 13:14 schreef Noordsestern het volgende:
Vandaag echt een shitty dag, want mijn artikel over genezen met poep is genoteerd in de categorie 'ook de moeite waard'![]()
http://mens-en-gezondheid(...)r-wel-effectief.html
Ja, ik was ook verbaasd toen ik erover las. Maar het helpt dus wel. Alleen het idee is een beetje eehm.. 'vies'.quote:
Goed bezig!quote:Op dinsdag 7 januari 2014 12:01 schreef xuryah het volgende:
Eindelijk zijn er 2 artikels goedgekeurd!
Nog een paar schrijven en dan Adsense aanvragen
Mooi zo! Ik zie net dat je derde artikel inmiddels ook is goedgekeurdquote:Op dinsdag 7 januari 2014 12:01 schreef xuryah het volgende:
Eindelijk zijn er 2 artikels goedgekeurd!
Nog een paar schrijven en dan Adsense aanvragen
Thanks! En ja mijn derde is ook goedgekeurdquote:Op dinsdag 7 januari 2014 14:41 schreef larsico het volgende:
[..]
Mooi zo! Ik zie net dat je derde artikel inmiddels ook is goedgekeurd![]()
Ik begrijp wel dat het lastig is om je artikelen goedgekeurd te krijgen. Er is natuurlijk al best veel informatie over die onderwerpen op InfoNu en dan lijkt het al snel alsof je het gekopieerd hebt. Maar het ziet er goed uit hoor!
Als ik je nog een tip mag geven: let op je spatiegebruik. Geen groot probleem hoor, de meeste mensen lezen er toch overheen, maar het viel mij toevallig op
Denk dat je wel een stuk of 100 artikelen nodig hebt om wat euro's per dag te verdienen..quote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:34 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Weer een artikeltje geplaatstZit nu op 6 artikelen
Verdien er trouwens nog geen kut mee, vandaag is m'n op één na beste dag ooit doordat ik 60 cent heb verdiend
Een maandquote:Op woensdag 8 januari 2014 00:49 schreef xuryah het volgende:
[..]
Denk dat je wel een stuk of 100 artikelen nodig hebt om wat euro's per dag te verdienen..
Hoe lang ben jij nu al bezig dan?
Google:quote:Op woensdag 8 januari 2014 12:41 schreef Noordsestern het volgende:
Ik log net in op mijn adsense account, en ik zie dat de rode balk verdwenen is. Ben ik nu goedgekeurd? (Ik heb nog geen mail gekregen hierover).
Moet ik nog wat definitiefs doen of is het van nu af aan geld verdienen?
Nice!quote:Op woensdag 8 januari 2014 12:54 schreef xuryah het volgende:
[..]
Google:
Zodra je aanvraag volledig is goedgekeurd, worden de advertenties automatisch weergegeven op je advertentieblokken van AdSense voor inhoud. De rode melding in je account verdwijnt dan.
Ik heb even voor je gekeken, alles is goed ingesteld bij je hoorquote:Op woensdag 8 januari 2014 13:07 schreef Noordsestern het volgende:
[..]
Nice!![]()
Ik vind het nog wel een beetje onduidelijk, allemaal, want volgens google moet ik nog 1 stap nemen om het af te maken
Create a new ad unit
Place the ad code on http://mijnsite.infoteur.nl/
Maar volgens infonu hoef ik géén advertentieblokken te maken. Moet ik nu wel of niet het finishen?
(Misschien heb ik weer een nieuwe ad code gekregen, en moet ik de vorige vervangen..? )
Okay, hoef dus niets meer te doen. Cool!quote:Op woensdag 8 januari 2014 13:13 schreef larsico het volgende:
[..]
Ik heb even voor je gekeken, alles is goed ingesteld bij je hoor. Ad units hoef je niet aan te maken, dat doet InfoNu zelf voor je.
Wat is jouw infoteur naam? :pquote:Op woensdag 8 januari 2014 13:15 schreef Noordsestern het volgende:
[..]
Okay, hoef dus niets meer te doen. Cool!
Volgens mij is dat een prognose, dat cijfer tussen haakjes.quote:Op woensdag 8 januari 2014 13:33 schreef xuryah het volgende:
Hoeveel bezoekers hebben jullie per dag?
En weten jullie wat dat cijfer tussen haakjes betekend achter het bezoekersaantal enzo?
Heb net mn eerste special aangemaakt.
Heb ook al een aanvraag gedaan bij adsense, kon niet meer wachten
Prognose van, hoeveel ze verwachten die dag?quote:Op woensdag 8 januari 2014 13:35 schreef Noordsestern het volgende:
[..]
Volgens mij is dat een prognose, dat cijfer tussen haakjes.
Aantal bezoekers: Tussen de 7 en de 118. Meestal tussen 40 en 60. Maandag zijn er altijd veel bezoekers
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |