twitter:tamarageense twitterde op maandag 06-01-2014 om 11:38:09Voor het eerst sinds ik 3fm luister (bijna 5 jaar) vind ik 10-12 leuk
reageer retweet
twitter:tamarageense twitterde op maandag 06-01-2014 om 11:55:39Ik kan heel erg goed aan MetMichiel in de ochtend wennen. Heel erg gezellig #3fm reageer retweet
Zijn we het nou beide eens met Tamara?quote:Op maandag 6 januari 2014 12:01 schreef Pino112 het volgende:
twitter:tamarageense twitterde op maandag 06-01-2014 om 11:38:09Voor het eerst sinds ik 3fm luister (bijna 5 jaar) vind ik 10-12 leuk
reageer retweet
twitter:tamarageense twitterde op maandag 06-01-2014 om 11:55:39Ik kan heel erg goed aan MetMichiel in de ochtend wennen. Heel erg gezellig #3fm reageer retweet
Elf!quote:Op maandag 6 januari 2014 12:02 schreef Elfletterig het volgende:
Pet Shop Boys Alarm. Altijd een goede zaak!
Verdomme, heb je net een dierbare verloren, krijg je nog een ontmoeting met de Nederlandse Stromae.quote:Op de Facebook-pagina van KWF Kankerbestrijding kunnen mensen hun bedankverhaal vertellen. Uit de ingezonden verhalen worden twintig mensen gekozen voor een ontmoeting met Pardoel. De rapper vertelt daar zijn verhaal en brengt zijn nieuwe nummer ten gehore.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Deels, want ze vond Arbeidsvitaminen dus ook niet leuk?quote:Op maandag 6 januari 2014 12:02 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
Zijn we het nou beide eens met Tamara?
quote:Op maandag 6 januari 2014 12:04 schreef Bronson het volgende:
http://www.nu.nl/muziek/3(...)ader-met-liedje.html
[..]
Verdomme, heb je net een dierbare verloren, krijg je nog een ontmoeting met de Nederlandse Stromae.Ongelooflijk ja. Manmanman.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
Verdomme, heb je net een dierbare verloren, krijg je nog een ontmoeting met de Nederlandse Stromae.Hij neemt je mee, neemt je mee op reis..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
Verdomme, heb je net een dierbare verloren, krijg je nog een ontmoeting met de Nederlandse Stromae.Alsof een dierbare aan kanker verliezen niet al erg genoeg is...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
BREKEND: Merkel doet een Schumitje.quote:Op maandag 6 januari 2014 12:06 schreef alors het volgende:
Hoe zal BJ dit gaan brengen?
http://www.nu.nl/buitenla(...)dens-langlaufen.html
"Merkel ontsnapt aan dood!''
"Na Schumi, nu ook de bondskanselier van Duitsland in levensgevaar"
2-4 's Nachts?quote:Op maandag 6 januari 2014 12:06 schreef F.Begbie het volgende:
Wel kut, net een half jaar alle afspraken op werk proberen te zetten tussen 10 en 12. Nu maar naar 2-4 doen.
[..]
Verdomme, heb je net een dierbare verloren, krijg je nog een ontmoeting met de Nederlandse Stromae.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stromae >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Gers
know'm sayin?
word? word.
Ah, heeft BJ weer wat skistokken weggeschopt?quote:Op maandag 6 januari 2014 12:06 schreef alors het volgende:
mogelijk langlaufverbod in Duitsland na miraculeuze ontsnapping aan de dood door Bondskanselier Merkel.quote:Op maandag 6 januari 2014 12:06 schreef alors het volgende:
Maar die was dan weer heel goed in Zwerkbal.quote:Op maandag 6 januari 2014 12:08 schreef Elfletterig het volgende:
Ik vind Merkel in elk geval nog stoer. Die breekt haar bekken bij het langlaufen.
Balkenende donderde al van een skateboard...
[..]
Verdomme, heb je net een dierbare verloren, krijg je nog een ontmoeting met de Nederlandse Stromae.zul je zien dat er ouders van Gersfans hun dood aan kanker gaan fakenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
ow, ik dacht dat je gagball vast zat...quote:Op maandag 6 januari 2014 12:14 schreef alors het volgende:
Ja ik kon net even niet posten en ook niet quoten, vandaar de test.
quote:Op maandag 6 januari 2014 12:14 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ow, ik dacht dat je gagball vast zat...
quote:Op maandag 6 januari 2014 12:14 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ow, ik dacht dat je gagball vast zat...
met zijwieltjes en een vlaggetje?quote:Op maandag 6 januari 2014 12:17 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Ik ga maar eens een nieuwe fiets kopen.
Is alvast voor Kerst 2014, want ik ben dol op Kerstquote:
quote:'Guilty Pleasures': Alain Clark en Jacqueline Govaert - 6-1-2014
Muzikale ‘Guilty Pleasures’: wie kent ze niet. Van die liedjes uit je middelbareschooltijd die je nu stiekem luidkeels meezingt in de auto of zoetsappige crooners die je heimelijk onder de douche meeblèrt. Ook muzikanten hebben zo hun heimelijke, onverwachte en misschien wel pijnlijke muzikale genoegens, die wij dan weer graag met ze bespreken. In deze eerste editie van 2014: Alain Clark en Jacqueline Govaert.
stel je voor dat die 2 een liefdesbaby krijgen.....quote:
Ik mag hopen dat ze hun eigen platen noemen.quote:
sperziebonenpuree op een bedje van kogelvis.quote:Op maandag 6 januari 2014 12:50 schreef ieniminimuis het volgende:
Dus ik moet een voorgerecht verzinnen voor nieuwsjaarsdiner van vanavond. Ik ben compleet inspiratieloos
Best lekker, mits ik aan kogelvis kan komen.quote:Op maandag 6 januari 2014 12:52 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
sperziebonenpuree op een bedje van kogelvis.
met slagroom.
Oei, zijn de ingrediënten niet al een week over de datum dan?quote:Op maandag 6 januari 2014 12:50 schreef ieniminimuis het volgende:
Dus ik moet een voorgerecht verzinnen voor nieuwsjaarsdiner van vanavond. Ik ben compleet inspiratieloos
Nee, want hij stond gepland voor vandaag omdat niet iedereen hier was.quote:Op maandag 6 januari 2014 12:55 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Oei, zijn de ingrediënten niet al een week over de datum dan?
Maar het is al een week nieuwjaar.quote:Op maandag 6 januari 2014 12:56 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nee, want hij stond gepland voor vandaag omdat niet iedereen hier was.
Klopt.quote:Op maandag 6 januari 2014 12:57 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Maar het is al een week nieuwjaar.
Je stelt te moeilijke vragen voor deze maandag.quote:Op maandag 6 januari 2014 12:59 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Waarom is het niet een week nieuwjaars diner dan?
Herstel: waarom is het niet een week oud nieuwjaarsdiner dan?quote:Op maandag 6 januari 2014 13:00 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je stelt te moeilijke vragen voor deze maandag.
lees de laatste regel van die tekst onder al je berichten eens...quote:Op maandag 6 januari 2014 12:59 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Waarom is het niet een week nieuwjaars diner dan?
Nog steeds te moeilijk. Mijn IQ is met 10 punten gedaald sinds de jaarwisseling.quote:Op maandag 6 januari 2014 13:01 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Herstel: waarom is het niet een week oud nieuwjaarsdiner dan?
bestaat dat dan? een negatief IQ?quote:Op maandag 6 januari 2014 13:02 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nog steeds te moeilijk. Mijn IQ is met 10 punten gedaald sinds de jaarwisseling.
weet je hoe jij heet als je brand sticht?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
And if you think that I've been loosing my way
quote:Op maandag 6 januari 2014 13:13 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
weet je hoe jij heet als je brand sticht?Jezus Rock.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
ik heb helemaal geen zusquote:
quote:Op maandag 6 januari 2014 13:26 schreef Roel_Jewel het volgende:
Kaarten voorMiss
Montreal
Kunnen we ze niet allemaal opkopen en dan verbranden?
dat vroegen ze ook aan die vuurwerkslachtoffertjes....quote:
quote:Op maandag 6 januari 2014 13:45 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dat vroegen ze ook aan die vuurwerkslachtoffertjes....
Dit is Rigby met Earth meets waterquote:Op maandag 6 januari 2014 13:50 schreef ieniminimuis het volgende:
Kensington![]()
Even dweilen bij DeLuna thuis.
quote:
quote:Op maandag 6 januari 2014 13:50 schreef ieniminimuis het volgende:
Kensington![]()
Even dweilen bij DeLuna thuis.
quote:Op maandag 6 januari 2014 13:50 schreef ieniminimuis het volgende:
-edit-
Dom Blondje aanwezig: check.
Ik vink gewoon alles zes dubbel afquote:Op maandag 6 januari 2014 13:58 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Grap met bandnaam kwam vlak na 12u al langs
quote:
quote:Op maandag 6 januari 2014 14:37 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
omdat je het zo lief vraagt
ja, ik on dat ene plaatje niet vinden, maar deze is ook best mooiquote:
quote:Op maandag 6 januari 2014 14:42 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ja, ik on dat ene plaatje niet vinden, maar deze is ook best mooi
Origineel en het belooft wat. Vooral die eindshots in de studio die speciaal zijn gemaakt voor dit filmpjequote:
quote:
ow, die moet ik even onthouden voor als ik thuis ben. ben dol op Carly en op dat liedjequote:
Woooooooooow die sitequote:Op maandag 6 januari 2014 14:50 schreef Holenmens het volgende:
[..]
Origineel en het belooft wat. Vooral die eindshots in de studio die speciaal zijn gemaakt voor dit filmpje
-
http://ditisdomien.bnn.nl/ omgomgomg nog drukker dan de vormgeving
http://ditisdomien.bnn.nl/artikel/item/15 'jouw avondshow' ..... ja hoor daar is 'ie weerEn in de Mega Top 5 komen nu ook de meest aangevraagde platen van de dag zo te zien.
Eens.twitter:tamarageense twitterde op maandag 06-01-2014 om 14:59:10En ook de site van Dit Is Domien lijkt rechtstreeks uit de hitkrant gekomen te zijn. wat lelijk reageer retweet
Hoezo.quote:Op maandag 6 januari 2014 13:01 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
lees de laatste regel van die tekst onder al je berichten eens...
je zat te zeurenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
And if you think that I've been loosing my way
Teletekst is ook zo 2013quote:Op maandag 6 januari 2014 15:11 schreef MarijeH het volgende:
Ik vind de site van het programma Dit Is Domien ook niet erg mooi. Ik vind hem te druk.
Trouwens op nos teletekst pagina 253 staat het oude programmaschema van 3fm, terwijl het als 4 maanden bekend is dat Domien en Michiel van tijdstip wisselen.
loltwitter:renevanm twitterde op maandag 06-01-2014 om 15:12:20@Domien Is het nou maandag t/m donderdag? In alle logootjes in je video staat maandag TOT donderdag... reageer retweet
quote:Op maandag 6 januari 2014 15:15 schreef 3rdRock het volgende:
weten jullie hoe Beyoncé in Duitsland heet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Doe je lolbroek eens uit
Niks te doen op het werk zeker?
quote:Op maandag 6 januari 2014 15:15 schreef Holenmens het volgende:
[..]
Teletekst is ook zo 2013
-loltwitter:renevanm twitterde op maandag 06-01-2014 om 15:12:20@Domien Is het nou maandag t/m donderdag? In alle logootjes in je video staat maandag TOT donderdag... reageer retweet
genoeg, maar de systemen zijn zo vokking traagquote:Op maandag 6 januari 2014 15:16 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Doe je lolbroek eens uit
Niks te doen op het werk zeker?
Ik ook niet. Schijtlol.quote:Op maandag 6 januari 2014 15:10 schreef minthy het volgende:
Ik snap het leuke niet van die Marcelino Wunderlich oid
Alle vooroordelen over Domien en zijn nieuwe programma worden ook meteen bevestigd he.quote:Op maandag 6 januari 2014 14:50 schreef Holenmens het volgende:
[..]
Origineel en het belooft wat. Vooral die eindshots in de studio die speciaal zijn gemaakt voor dit filmpje
-
http://ditisdomien.bnn.nl/ omgomgomg nog drukker dan de vormgeving
http://ditisdomien.bnn.nl/artikel/item/15 'jouw avondshow' ..... ja hoor daar is 'ie weerEn in de Mega Top 5 komen nu ook de meest aangevraagde platen van de dag zo te zien.
Hoi Domieniequote:Op maandag 6 januari 2014 15:36 schreef Holenmens het volgende:
[..]
Ja![]()
Zal me niks verbazen als hij meeleest hier trouwens
kun je Domien niet vervangen door rondraaiende shandyblikjes??quote:
quote:
dat is grappige humorquote:Op maandag 6 januari 2014 15:10 schreef minthy het volgende:
Ik snap het leuke niet van die Marcelino Wunderlich oid
Ik ben het met je eens. Nooit leuk geweest ook.quote:Op maandag 6 januari 2014 16:18 schreef minthy het volgende:
[..]
Niet mee eens, ik vind er geen kloot aan.
Ik ken hem alleen van een stukje in het glazen huis, maar toen ergerde ik me al groen en geelquote:Op maandag 6 januari 2014 16:19 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens. Nooit leuk geweest ook.
Ik van het C&S Fest. En ik heb een aversie tegen alles wat schlager/carnavalgerelateerd is.quote:Op maandag 6 januari 2014 16:24 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik ken hem alleen van een stukje in het glazen huis, maar toen ergerde ik me al groen en geel
ik ben ook schlager/carnavalgerelateerdquote:Op maandag 6 januari 2014 16:27 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik van het C&S Fest. En ik heb een aversie tegen alles wat schlager/carnavalgerelateerd is.
en dat voor een Brabantsequote:Op maandag 6 januari 2014 16:27 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik van het C&S Fest. En ik heb een aversie tegen alles wat schlager/carnavalgerelateerd is.
quote:Op maandag 6 januari 2014 16:27 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik ben ook schlager/carnavalgerelateerd
Niet meer héquote:
ik hou er ook niet van. uit Gelderland naar Groningen verhuisd....stond ik tijdens Carnaval bij 1 van de 2 optochten van Groningenquote:
is gewoon typisch commerciële omroepquote:Op maandag 6 januari 2014 16:30 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Da's toch typisch SBS? "Heel Nederland telt af!!!!!!1111!!11!1~~~~~```"
Gelderland.quote:Op maandag 6 januari 2014 16:31 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik hou er ook niet van. uit Gelderland naar Groningen verhuisd....stond ik tijdens Carnaval bij 1 van de 2 optochten van Groningenin Kloosterburen om precies te zijn. Geloof dat er ook nog 1 is in Ter Apel.
hij stond laatst achter me bij de bakker. toen zei ik: niet zo douwe Bob!quote:
quote:Op maandag 6 januari 2014 16:32 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
hij stond laatst achter me bij de bakker. toen zei ik: niet zo douwe Bob!
en zijn broer maakt koffie...Douwe Egberts.
M'n zusje appte me of ik met carnaval een weekje wil langskomen. Ben érg geneigd om nee te zeggenquote:Op maandag 6 januari 2014 16:31 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik hou er ook niet van. uit Gelderland naar Groningen verhuisd....stond ik tijdens Carnaval bij 1 van de 2 optochten van Groningenin Kloosterburen om precies te zijn. Geloof dat er ook nog 1 is in Ter Apel.
Wat vind je van ditisdomien.bnn.nl?quote:Op maandag 6 januari 2014 16:30 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Da's toch typisch SBS? "Heel Nederland telt af!!!!!!1111!!11!1~~~~~```"
Nee.quote:
wat is dan het leukste feestje van het jaar?quote:
De 3FM Awardsquote:Op maandag 6 januari 2014 16:36 schreef rubbereend het volgende:
[..]
wat is dan het leukste feestje van het jaar?
Ik natuurlijk!quote:Op maandag 6 januari 2014 16:36 schreef rubbereend het volgende:
[..]
wat is dan het leukste feestje van het jaar?
Wat Pino zegtquote:
doe het niet! ga niet! stort je niet in die poel des verderfs die carnaval heet!quote:Op maandag 6 januari 2014 16:33 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
M'n zusje appte me of ik met carnaval een weekje wil langskomen. Ben érg geneigd om nee te zeggen
polonaise op minthyquote:
Is toch vaker, zal wel een video-editor aanwezig zijn voor andere klusjes. (Toch, Sirolf?)quote:Op maandag 6 januari 2014 16:50 schreef Holenmens het volgende:
Ook een nieuw ding dit jaar bij 3FM is dat iemand de webcams steeds schakelt?![]()
De video-regisseur van de avond-MetMichiel en 3voor12 Radio doet dat vanaf vandaag voor de Coen en Sander Show (en dus niet meer voor die andere twee).quote:Op maandag 6 januari 2014 16:50 schreef Holenmens het volgende:
Ook een nieuw ding dit jaar bij 3FM is dat iemand de webcams steeds schakelt?![]()
Eenmalig of niet? Jammer, nu zie je niet beide hoofden. Zeker niet als er een plaat draaitquote:Op maandag 6 januari 2014 16:51 schreef Sirolf het volgende:
[..]
De video-regisseur van de avond-MetMichiel en 3voor12 Radio doet dat vanaf vandaag voor de Coen en Sander Show.
Nee, vanaf vandaag elke dag is de bedoeling. Dat splitscreen was ook eigenlijk uit nood geboren omdat daar niemand voor was.quote:Op maandag 6 januari 2014 16:52 schreef Holenmens het volgende:
[..]
Eenmalig of niet? Jammer, nu zie je niet beide hoofden. Zeker niet als er een plaat draait
Was juist handig, omdat je dan beide 'emoties' ziet als de ander aan het woord is. Achja, boeiend dan maarquote:Op maandag 6 januari 2014 16:53 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Nee, vanaf vandaag elke dag is de bedoeling. Dat splitscreen was ook eigenlijk uit nood geboren omdat daar niemand voor was.
En ze lopen 9/10 keer nooit gelijkquote:Op maandag 6 januari 2014 16:55 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Zeker wel een verbetering. Alleen ik vind, net als voorheen bij MetMichiel, die video-opnames van liveoptredens wel overbodig.
Kwestie van een wijd shot vanuit de hoek of zoals vandaag vanuit de speelplaats.quote:Op maandag 6 januari 2014 16:54 schreef Holenmens het volgende:
[..]
Was juist handig, omdat je dan beide 'emoties' ziet als de ander aan het woord is. Achja, boeiend dan maar
quote:Op maandag 6 januari 2014 17:01 schreef Pino112 het volgende:
Versuh, slankuh, biologischuh productuh bij Liddol.
quote:Op maandag 6 januari 2014 17:01 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
Video-regisseur vanaf vandaag.
Die 'ik versta je niet' grapquote:
jo, is het de bedoeling dat ditisdomien.bnn.nl niet werkt onder Opera 12.16? krijg een groot zwart vlak met bovenaan de BNN-menubalk (BNN/Programma's/Leden/Info) en meteen daaronder de regel met Alg Voorwaarden. DAt hele kleurenfestijn wat ik onder Chrome wel zie doet het bij mij niet in Opera. volgens mij heb ik geen plug-ins uitstaan ofzo....quote:Op maandag 6 januari 2014 16:53 schreef Sirolf het volgende:
hier stond iets totaal irrelevants voor mijn post
dan hoop ik niet dat iemand in je naast omgeving overlijdt aan kanker (Dat hoop ik sowieso niet) want dan loop je het risisco een concertje van Gers bij te moeten wonen...quote:Op maandag 6 januari 2014 17:33 schreef alors het volgende:
Ik ging net een beetje dood. Ik moest de nieuwe Gers aanhoren.
Oh mag ik die dan even kopieren van jouquote:Op maandag 6 januari 2014 17:41 schreef Roel_Jewel het volgende:
Alvast ff m'n cassettebandje klaarzetten voor de eerste Domien in de avond!
quote:Op maandag 6 januari 2014 17:41 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dan hoop ik niet dat iemand in je naast omgeving overlijdt aan kanker (Dat hoop ik sowieso niet) want dan loop je het risisco een concertje van Gers bij te moeten wonen...
Neequote:Op maandag 6 januari 2014 17:48 schreef Evertjan het volgende:
[..]
heb je nog geluisterd naar Frank Dane tussen 12.00 en 14.00?
Geen idee, ik heb die site niet gebouwd.quote:Op maandag 6 januari 2014 17:40 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
jo, is het de bedoeling dat ditisdomien.bnn.nl niet werkt onder Opera 12.16? krijg een groot zwart vlak met bovenaan de BNN-menubalk (BNN/Programma's/Leden/Info) en meteen daaronder de regel met Alg Voorwaarden. DAt hele kleurenfestijn wat ik onder Chrome wel zie doet het bij mij niet in Opera. volgens mij heb ik geen plug-ins uitstaan ofzo....
misschien dat je ergens een balletje op kunt gooien?quote:Op maandag 6 januari 2014 17:51 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb die site niet gebouwd.
En wie gebruikt er nou Opera...
De developer van die site zit hier ook op FOK! en kwam hier een paar dagen geleden nog langs. Klop eens bij hem aan zou ik zeggen.quote:Op maandag 6 januari 2014 17:52 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
misschien dat je ergens een balletje op kunt gooien?
en ik!
niet dat ik trouwens verwacht de ditisdomiensite veel te gaan bezoeken, maar misschien zijn er Operagebruikers die dat wel doen. oh, hij werkt ook niet op de brakke IE uit het jaar kruik die ik op mn werk moet gebruiken maar dat zal me verder aan mijn bips oxyderen
jamaar ik weet toch niet wie hij is? nouja, maakt eigenlijk ook niet uit. Domien gaat zich natuurlij niet aanpassen aan die minderheidquote:Op maandag 6 januari 2014 17:55 schreef Sirolf het volgende:
[..]
De developer van die site zit hier ook op FOK! en kwam hier een paar dagen geleden nog langs. Klop eens bij hem aan zou ik zeggen.
Contact met andere omroepen is op dit vlak wat stroef namelijk.
doe je dan ook een wolventrui aan?quote:Op maandag 6 januari 2014 17:54 schreef wolfrolf het volgende:
ik ga de website ditiswolfrolf.nl openen en dan alllemaal schijtlollige meme's met wolven plaatsen
Moon Moonquote:Op maandag 6 januari 2014 17:54 schreef wolfrolf het volgende:
ik ga de website ditiswolfrolf.nl openen en dan alllemaal schijtlollige meme's met wolven plaatsen
quote:
ik ben de negert!quote:Op maandag 6 januari 2014 18:01 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Tegenwoordig luisteren we zo 3FM![]()
[ afbeelding ]
Goed getest heet datquote:Op maandag 6 januari 2014 17:40 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
jo, is het de bedoeling dat ditisdomien.bnn.nl niet werkt onder Opera 12.16? krijg een groot zwart vlak met bovenaan de BNN-menubalk (BNN/Programma's/Leden/Info) en meteen daaronder de regel met Alg Voorwaarden. DAt hele kleurenfestijn wat ik onder Chrome wel zie doet het bij mij niet in Opera. volgens mij heb ik geen plug-ins uitstaan ofzo....
De vormgeving is belangrijker dan de informatie.quote:Op maandag 6 januari 2014 18:04 schreef Sirolf het volgende:
Wow, die nieuwe file-filler is wel érg HARD! Ik kan de files bijna niet verstaan...
quote:Op maandag 6 januari 2014 18:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ga hier de komende tijd minder posten...
Dat wilde ik even zeggen. Reden geef ik niet omwille meelezers
jammer..quote:Op maandag 6 januari 2014 18:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat is de reden?quote:Op maandag 6 januari 2014 18:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
Coen zet die filler altijd veel te hardquote:Op maandag 6 januari 2014 18:04 schreef Sirolf het volgende:
Wow, die nieuwe file-filler is wel érg HARD! Ik kan de files bijna niet verstaan...
Jajaja.twitter:CarolineVanZijl twitterde op maandag 06-01-2014 om 17:53:14"Ja, en ik ben Marcelino Wünderlich!" - Als je wilt lachen moet je dit introfilmpje van @ditisdomien kijken. <3 <3 http://t.co/DzFPbKXdx8 reageer retweet
Ik wilde een extreem matige graptweet sturen naar Caroline maar ik heb hem gecancelled.quote:Op maandag 6 januari 2014 18:28 schreef Holenmens het volgende:
Jajaja.twitter:CarolineVanZijl twitterde op maandag 06-01-2014 om 17:53:14"Ja, en ik ben Marcelino Wünderlich!" - Als je wilt lachen moet je dit introfilmpje van @ditisdomien kijken. <3 <3 http://t.co/DzFPbKXdx8 reageer retweet
Is dat niet nog gewoon test-content met de top 5 van de Top SR?quote:Op maandag 6 januari 2014 18:32 schreef Holenmens het volgende:
[ afbeelding ]
Mega Top 5 nu al bekend.
Willyquote:
Hooikoortsquote:Op maandag 6 januari 2014 19:04 schreef Roel_Jewel het volgende:
WAT EEN AVONDSHOW WAT EEN AVONDSHOW!
Ga turvenquote:Op maandag 6 januari 2014 19:15 schreef Pino112 het volgende:
Hoe vaak zal ie Dit is Domien (of de site) gaan noemen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |