twitter:tamarageense twitterde op maandag 06-01-2014 om 11:38:09Voor het eerst sinds ik 3fm luister (bijna 5 jaar) vind ik 10-12 leuk
reageer retweet
twitter:tamarageense twitterde op maandag 06-01-2014 om 11:55:39Ik kan heel erg goed aan MetMichiel in de ochtend wennen. Heel erg gezellig #3fm reageer retweet
Zijn we het nou beide eens met Tamara?quote:Op maandag 6 januari 2014 12:01 schreef Pino112 het volgende:
twitter:tamarageense twitterde op maandag 06-01-2014 om 11:38:09Voor het eerst sinds ik 3fm luister (bijna 5 jaar) vind ik 10-12 leuk
reageer retweet
twitter:tamarageense twitterde op maandag 06-01-2014 om 11:55:39Ik kan heel erg goed aan MetMichiel in de ochtend wennen. Heel erg gezellig #3fm reageer retweet
Elf!quote:Op maandag 6 januari 2014 12:02 schreef Elfletterig het volgende:
Pet Shop Boys Alarm. Altijd een goede zaak!
Verdomme, heb je net een dierbare verloren, krijg je nog een ontmoeting met de Nederlandse Stromae.quote:Op de Facebook-pagina van KWF Kankerbestrijding kunnen mensen hun bedankverhaal vertellen. Uit de ingezonden verhalen worden twintig mensen gekozen voor een ontmoeting met Pardoel. De rapper vertelt daar zijn verhaal en brengt zijn nieuwe nummer ten gehore.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Deels, want ze vond Arbeidsvitaminen dus ook niet leuk?quote:Op maandag 6 januari 2014 12:02 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
Zijn we het nou beide eens met Tamara?
quote:Op maandag 6 januari 2014 12:04 schreef Bronson het volgende:
http://www.nu.nl/muziek/3(...)ader-met-liedje.html
[..]
Verdomme, heb je net een dierbare verloren, krijg je nog een ontmoeting met de Nederlandse Stromae.Ongelooflijk ja. Manmanman.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
Verdomme, heb je net een dierbare verloren, krijg je nog een ontmoeting met de Nederlandse Stromae.Hij neemt je mee, neemt je mee op reis..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
Verdomme, heb je net een dierbare verloren, krijg je nog een ontmoeting met de Nederlandse Stromae.Alsof een dierbare aan kanker verliezen niet al erg genoeg is...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
BREKEND: Merkel doet een Schumitje.quote:Op maandag 6 januari 2014 12:06 schreef alors het volgende:
Hoe zal BJ dit gaan brengen?
http://www.nu.nl/buitenla(...)dens-langlaufen.html
"Merkel ontsnapt aan dood!''
"Na Schumi, nu ook de bondskanselier van Duitsland in levensgevaar"
2-4 's Nachts?quote:Op maandag 6 januari 2014 12:06 schreef F.Begbie het volgende:
Wel kut, net een half jaar alle afspraken op werk proberen te zetten tussen 10 en 12. Nu maar naar 2-4 doen.
[..]
Verdomme, heb je net een dierbare verloren, krijg je nog een ontmoeting met de Nederlandse Stromae.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stromae >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Gers
know'm sayin?
word? word.
Ah, heeft BJ weer wat skistokken weggeschopt?quote:Op maandag 6 januari 2014 12:06 schreef alors het volgende:
mogelijk langlaufverbod in Duitsland na miraculeuze ontsnapping aan de dood door Bondskanselier Merkel.quote:Op maandag 6 januari 2014 12:06 schreef alors het volgende:
Maar die was dan weer heel goed in Zwerkbal.quote:Op maandag 6 januari 2014 12:08 schreef Elfletterig het volgende:
Ik vind Merkel in elk geval nog stoer. Die breekt haar bekken bij het langlaufen.
Balkenende donderde al van een skateboard...
[..]
Verdomme, heb je net een dierbare verloren, krijg je nog een ontmoeting met de Nederlandse Stromae.zul je zien dat er ouders van Gersfans hun dood aan kanker gaan fakenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
ow, ik dacht dat je gagball vast zat...quote:Op maandag 6 januari 2014 12:14 schreef alors het volgende:
Ja ik kon net even niet posten en ook niet quoten, vandaar de test.
quote:Op maandag 6 januari 2014 12:14 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ow, ik dacht dat je gagball vast zat...
quote:Op maandag 6 januari 2014 12:14 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ow, ik dacht dat je gagball vast zat...
met zijwieltjes en een vlaggetje?quote:Op maandag 6 januari 2014 12:17 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Ik ga maar eens een nieuwe fiets kopen.
Is alvast voor Kerst 2014, want ik ben dol op Kerstquote:
quote:'Guilty Pleasures': Alain Clark en Jacqueline Govaert - 6-1-2014
Muzikale ‘Guilty Pleasures’: wie kent ze niet. Van die liedjes uit je middelbareschooltijd die je nu stiekem luidkeels meezingt in de auto of zoetsappige crooners die je heimelijk onder de douche meeblèrt. Ook muzikanten hebben zo hun heimelijke, onverwachte en misschien wel pijnlijke muzikale genoegens, die wij dan weer graag met ze bespreken. In deze eerste editie van 2014: Alain Clark en Jacqueline Govaert.
stel je voor dat die 2 een liefdesbaby krijgen.....quote:
Ik mag hopen dat ze hun eigen platen noemen.quote:
sperziebonenpuree op een bedje van kogelvis.quote:Op maandag 6 januari 2014 12:50 schreef ieniminimuis het volgende:
Dus ik moet een voorgerecht verzinnen voor nieuwsjaarsdiner van vanavond. Ik ben compleet inspiratieloos
Best lekker, mits ik aan kogelvis kan komen.quote:Op maandag 6 januari 2014 12:52 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
sperziebonenpuree op een bedje van kogelvis.
met slagroom.
Oei, zijn de ingrediënten niet al een week over de datum dan?quote:Op maandag 6 januari 2014 12:50 schreef ieniminimuis het volgende:
Dus ik moet een voorgerecht verzinnen voor nieuwsjaarsdiner van vanavond. Ik ben compleet inspiratieloos
Nee, want hij stond gepland voor vandaag omdat niet iedereen hier was.quote:Op maandag 6 januari 2014 12:55 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Oei, zijn de ingrediënten niet al een week over de datum dan?
Maar het is al een week nieuwjaar.quote:Op maandag 6 januari 2014 12:56 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nee, want hij stond gepland voor vandaag omdat niet iedereen hier was.
Klopt.quote:Op maandag 6 januari 2014 12:57 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Maar het is al een week nieuwjaar.
Je stelt te moeilijke vragen voor deze maandag.quote:Op maandag 6 januari 2014 12:59 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Waarom is het niet een week nieuwjaars diner dan?
Herstel: waarom is het niet een week oud nieuwjaarsdiner dan?quote:Op maandag 6 januari 2014 13:00 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je stelt te moeilijke vragen voor deze maandag.
lees de laatste regel van die tekst onder al je berichten eens...quote:Op maandag 6 januari 2014 12:59 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Waarom is het niet een week nieuwjaars diner dan?
Nog steeds te moeilijk. Mijn IQ is met 10 punten gedaald sinds de jaarwisseling.quote:Op maandag 6 januari 2014 13:01 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Herstel: waarom is het niet een week oud nieuwjaarsdiner dan?
bestaat dat dan? een negatief IQ?quote:Op maandag 6 januari 2014 13:02 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nog steeds te moeilijk. Mijn IQ is met 10 punten gedaald sinds de jaarwisseling.
weet je hoe jij heet als je brand sticht?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
quote:Op maandag 6 januari 2014 13:13 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
weet je hoe jij heet als je brand sticht?Jezus Rock.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
ik heb helemaal geen zusquote:
quote:Op maandag 6 januari 2014 13:26 schreef Roel_Jewel het volgende:
Kaarten voorMiss
Montreal
Kunnen we ze niet allemaal opkopen en dan verbranden?
dat vroegen ze ook aan die vuurwerkslachtoffertjes....quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |