TS zet zeker ook de vakantie naar Cherso als 'extern georiënteerde culturele ervaring' op haar CV.quote:
quote:Op maandag 6 januari 2014 08:28 schreef Skv het volgende:
[..]
TS zet zeker ook de vakantie naar Cherso als 'extern georiënteerde culturele ervaring' op haar CV.
Hij checkt iedere keer mijn profiel als ik een nieuwe foto hebquote:Op maandag 6 januari 2014 03:36 schreef expans het volgende:
Meanwhile heeft die gast niks in de gaten en is het hem niet eens opgevallen.
Ik herhaalecht pure female logic dit
Nee, want dan denkt ie dat ik meer van hem wil en dat het een date isquote:Op maandag 6 januari 2014 04:06 schreef Logical het volgende:
Stuur gewoon een mailtje met het voorstel ergens koffie te gaan drinken.
Ja dan moet je je mailtje misschien zo formuleren dat hij begrijpt dat het gewoon zakelijk is.quote:Op maandag 6 januari 2014 13:17 schreef MangoLotion het volgende:
[..]
Nee, want dan denkt ie dat ik meer van hem wil en dat het een date is
Ik heb hem al eens eerder benaderd, maar kap het daar snel af omdat ik bang ben dat ie denkt dat ik meer van hem wilquote:Op maandag 6 januari 2014 13:22 schreef Helsinki het volgende:
Niet omslachtig gaan zitten doen door je foto steeds te veranderen maar gewoon directer zijn en hem benaderen? Of is daar iets mis mee.
Vind je? Ik vind het nogal sneu en het lijkt me enorm vermoeiend, voor jezelf en voor je omgeving.quote:
hahah, nee hoor, ik zet gewoon iedere hersenscheet op fok, het gaat niet om diepliggende issues waar ik mee zit of zoquote:Op maandag 6 januari 2014 13:36 schreef Copycat het volgende:
[..]
Vind je? Ik vind het nogal sneu en het lijkt me enorm vermoeiend, voor jezelf en voor je omgeving.
Dit dus. Ik zie zelfs duckfaces voorbij komen.quote:
Ik, een jonge (dús onervaren) vrouw (dús een reëel risico op zwangerschap) die aandachtshoerderig, manipulatief én bezet is heb je geen zak aan. Ze houdt de mannelijke collega's van het werk omdat die allemaal populair gaan lopen doen en tegen de tijd dat ze voldoende capaciteiten heeft (ervaring) begint het uiterlijk al af te nemen.quote:Op maandag 6 januari 2014 01:45 schreef MangoLotion het volgende:
Want laten we eerlijk zijn wie wil nou niet een jonge vrouw die er niet bepaald slecht uitziet als collega?
Tuurlijk boeit uiterlijk hun wel, het zijn ook maar mensen...en mannen blijven mannen hé jwzquote:Op maandag 6 januari 2014 13:52 schreef Mgolovic het volgende:
[..]
Dit dus. Ik zie zelfs duckfaces voorbij komen.
OT: in tegenstelling tot Facebook heeft je profielfoto op LinkedIn alleen als functie mensen te laten weten hoe je er uit ziet. Dat je een nieuw jurkje hebt boeit je zakelijke contacten niet.
Oh jij bent meer van 40+ milfjes in de overgangquote:Op maandag 6 januari 2014 14:12 schreef Deshain het volgende:
[..]
Ik, een jonge (dús onervaren) vrouw (dús een reëel risico op zwangerschap) die aandachtshoerderig, manipulatief én bezet is heb je geen zak aan. Ze houdt de mannelijke collega's van het werk omdat die allemaal populair gaan lopen doen en tegen de tijd dat ze voldoende capaciteiten heeft (ervaring) begint het uiterlijk al af te nemen.
Tenzij voor de functie van erectiesecretaresse, hoef je geen zak voor te kunnen eigenlijk alleen knapper zijn dan de erectiesecretaresse van je relaties...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |