Paul kom er maar in.quote:Op maandag 6 januari 2014 00:10 schreef Pearlbitch het volgende:
Iemand heeft een paar keer aan Charlottes kont gezeten. Ze is het zat en de volgende keer gaat ze hoeken.
Ja, maar wie zat er dan aan haar kont? Ik schat in Paul..quote:Op maandag 6 januari 2014 00:10 schreef Pearlbitch het volgende:
Iemand heeft een paar keer aan Charlottes kont gezeten. Ze is het zat en de volgende keer gaat ze hoeken.
Als ongelukje is het gewoon echt geniaal. Maar goed zal wel weer nietquote:Op maandag 6 januari 2014 00:09 schreef BoonDockSaint het volgende:
Spuitpoep in de slaapzaal was een betere tt geweest
Zou heel goed kunnen... Heb het niet gehoord maar denk zo aan GioGioquote:Op maandag 6 januari 2014 00:09 schreef tonja het volgende:
Hoor ik Charlotte nu zeggen: 'Als ie nog een keer aan mijn kont zit krijgt ie een hoek'?
Als Johan Vlemmix komt optreden kan hij alvast met één van zijn carnavalsnummers beginnenquote:Op maandag 6 januari 2014 00:09 schreef BoonDockSaint het volgende:
Spuitpoep in de slaapzaal was een betere tt geweest
Zou me niet verbazenquote:Op maandag 6 januari 2014 00:10 schreef tonja het volgende:
[..]
Ja, maar wie zat er dan aan haar kont? Ik schat in Paul..
Isabella heeft hem flink water laten drinken dus enige kans hebben we wel.quote:Op maandag 6 januari 2014 00:05 schreef practics het volgende:
Zou toch lachen als Harrold vannacht ineens midden in de slaapkamer een ongelukje krijgt met zijn diarree.
Haroldquote:Op maandag 6 januari 2014 00:12 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Wat heb jij toch met "punten" ?
Heb het nog eigenlijk te weinig gevolgd maar ik denk dat die Paul in de gevarenzone zitquote:Op maandag 6 januari 2014 00:12 schreef Toverheks het volgende:
Paul zit steeds aan Isabella, maar ja aan welke dame zit Paul niet daar
Shoarma PUNTquote:Op maandag 6 januari 2014 00:13 schreef Toverheks het volgende:
[..]
HaroldLet maar op, hij zegt steeds na een paar zinnen Punt
Oh, vandaarquote:Op maandag 6 januari 2014 00:13 schreef Toverheks het volgende:
[..]
HaroldLet maar op, hij zegt steeds na een paar zinnen Punt
15 verschillende....quote:Op maandag 6 januari 2014 00:11 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Met dit slechte licht valt het niet mee .....
[ afbeelding ]
Te hopen ,,, Eind van de maand alle bouwprojectjes af... Adiosquote:Op maandag 6 januari 2014 00:13 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Heb het nog eigenlijk te weinig gevolgd maar ik denk dat die Paul in de gevarenzone zit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |