Ow. Niet echt gestopt dus omdat je een leven hebt gekregen oidquote:Op maandag 6 januari 2014 00:14 schreef Cosmo. het volgende:
[..]
FOK!, gebrek aan structuur, gebrek aan sturing, gebrek aan duidelijkheid, gebrek aan eerlijkheid.
Gewoon alles bij de ME.quote:Op maandag 6 januari 2014 00:14 schreef Rezania het volgende:
[ afbeelding ]
Politie in Nederland.Straalt echt gezag uit, jwz.
Nou dat ook, en omdat ik er totaal geen zin meer in had.quote:Op maandag 6 januari 2014 00:15 schreef Fopje het volgende:
[..]
Ow. Niet echt gestopt dus omdat je een leven hebt gekregen oid
Zonde..quote:Op maandag 6 januari 2014 00:16 schreef Fopje het volgende:
Kut... frituur vergeten. Alles is gespleten
Iemand van een online game heet ook Cosmoquote:
Schimmelpotkandidaten in spe?quote:Op maandag 6 januari 2014 00:16 schreef Fopje het volgende:
Kut... frituur vergeten. Alles is gespleten
quote:
Dat ben ikquote:Op maandag 6 januari 2014 00:17 schreef Fopje het volgende:
[..]
Iemand van een online game heet ook Cosmo
Sorryquote:
Welke game ben je nu online dan?quote:
Nee, gewoon een schreeuw om aandachtquote:
lulquote:
Gewoon wegrennen, meestal zijn ze toch de dik om achter je aan te gaan.quote:Op maandag 6 januari 2014 00:15 schreef hugecooll het volgende:
[..]
En maar huillachen...tot je een knuppel in je nek krijgt
Heartstonequote:
Nooit van gehoordquote:
Natuurlijk, ik had LOTR nog niet eens gezien toen we dat ene deden.quote:Op maandag 6 januari 2014 00:20 schreef Cosmo. het volgende:
Rez, denk je dat ik van iemand kan houden die LOTR helemaal niks vindt?
Is het een soort WoW? (ook nog nooit gespeeld btwquote:
Weet ik het, mijn laptop loopt al vast bij opstarten windows, ik kan niks spelen dusquote:Op maandag 6 januari 2014 00:20 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
HS.
Is de open bèta al begonnen?
Dat was de reden voor onze breakupquote:Op maandag 6 januari 2014 00:21 schreef Rezania het volgende:
[..]
Natuurlijk, ik had LOTR nog niet eens gezien toen we dat ene deden.
WoWquote:Op maandag 6 januari 2014 00:21 schreef Fopje het volgende:
[..]
Is het een soort WoW? (ook nog nooit gespeeld btw)
Het is van Blizzard, maar het is een soort kaartspel. Best vet imo.quote:Op maandag 6 januari 2014 00:21 schreef Fopje het volgende:
[..]
Is het een soort WoW? (ook nog nooit gespeeld btw)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |