Je komt te weinig in KLB danquote:Op maandag 6 januari 2014 00:00 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Zijn gewoon te mild en niet genoeg aanwezig, maar als mods prima, imo.
Ohjaquote:Op zondag 5 januari 2014 23:58 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Feedback van KLB, dat topic van yv en algemeen postgedrag van sommige users.
wie dan?quote:Op maandag 6 januari 2014 00:02 schreef Bitterlemon het volgende:
Ik "bash" users, m'n principes, wat doe ik?
Kom laten we dr roepenquote:
quote:
wie wil er nou een mod zijnquote:Op maandag 6 januari 2014 00:04 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Hoink.
Niet bashen, maar wie wil er nou een wannabe-mod zijn.
Zou het?quote:
KPD. Heel het crewforum stond vol met zijn sollicitaties.quote:
ONZ natuurlijk, m'n roots enalles, jeweet.quote:
quote:Op maandag 6 januari 2014 00:06 schreef Fopje het volgende:
[..]
KPD. Heel het crewforum stond vol met zijn sollicitaties.
lolquote:Op maandag 6 januari 2014 00:07 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
ONZ natuurlijk, m'n roots enalles, jeweet.
Maar ik heb m'n (bijzonder slechte) sollicitatie al ingetrokken.
Zo slecht wassie nietquote:Op maandag 6 januari 2014 00:07 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
ONZ natuurlijk, m'n roots enalles, jeweet.
Maar ik heb m'n (bijzonder slechte) sollicitatie al ingetrokken.
Steeds dezelfde mensen die reageren op sollicitaties ook. Zelfde verhaal, hoeveel ze wel niet in dat subforum meelezen maar nooit eerder posten. En dan opeens wel posten.quote:Op maandag 6 januari 2014 00:06 schreef Fopje het volgende:
[..]
Dat heb ik opgegeven. Nu wil ik MED-mod worden.quote:Op maandag 6 januari 2014 00:06 schreef Fopje het volgende:
[..]
Conflict is dat geweestquote:Op maandag 6 januari 2014 00:08 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Dat heb ik opgegeven. Nu wil ik MED-mod worden.
Dertien (miljoen) in een dozijn. Ik meende het wel, maar iedereen zegt dat soort shit.quote:
Vaak wel jaquote:Op maandag 6 januari 2014 00:07 schreef Cosmo. het volgende:
[..]
Steeds dezelfde mensen die reageren op sollicitaties ook. Zelfde verhaal, hoeveel ze wel niet in dat subforum meelezen maar nooit eerder posten. En dan opeens wel posten..
Ik had daar mod- en postrechtenquote:Op maandag 6 januari 2014 00:08 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Dat heb ik opgegeven. Nu wil ik MED-mod worden.
Jij was PR baas ofzo toch?quote:
Baas? Noooo. Ik was slechts één van de slaafjesquote:
al die gekkiesquote:Op maandag 6 januari 2014 00:11 schreef Rezania het volgende:
BNW zoekt nog een mod, wat voor jou BL?
Ik wou daar mod worden, toen bedacht ik me dat ik echt totaal geen idee waar dat forum over gaat. Toch maar solliciterenquote:Op maandag 6 januari 2014 00:11 schreef Rezania het volgende:
Kinky wel. Wel leuk "werk" lijkt me toch?quote:Op maandag 6 januari 2014 00:11 schreef Cosmo. het volgende:
[..]
Baas? Noooo. Ik was slechts één van de slaafjes
quote:Op maandag 6 januari 2014 00:11 schreef Rezania het volgende:
Noooooooooooooquote:Op maandag 6 januari 2014 00:12 schreef Fopje het volgende:
[..]
Kinky wel. Wel leuk "werk" lijkt me toch?
twitter:POL_PeterIngrid twitterde op zondag 05-01-2014 om 05:03:54Man gooit bijlkop door voorruit van rijdende auto op de #Molenaarslaan! Niemand gewond geraakt. Man aangehouden! 'P http://t.co/jxL6Wq6af5 reageer retweet
Niet?quote:
Wie zijn die 2 leuke politieagenten? Ze kijken zo vrolijkquote:Op maandag 6 januari 2014 00:12 schreef hugecooll het volgende:
[IMG]https://pbs.twimg.com/media/BdMBT7ECIAAbGP-.jpg/IMG]twitter:POL_PeterIngrid twitterde op zondag 05-01-2014 om 05:03:54Man gooit bijlkop door voorruit van rijdende auto op de #Molenaarslaan! Niemand gewond geraakt. Man aangehouden! 'P http://t.co/jxL6Wq6af5 reageer retweet
Gewoon zeggen dat het een complot is.quote:Op maandag 6 januari 2014 00:12 schreef Cosmo. het volgende:
[..]
Ik wou daar mod worden, toen bedacht ik me dat ik echt totaal geen idee waar dat forum over gaat. Toch maar solliciteren
Peter v.d. Laarse & Ingrid Tensenquote:Op maandag 6 januari 2014 00:13 schreef Cosmo. het volgende:
[..]
Wie zijn die 2 leuke politieagenten? Ze kijken zo vrolijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |