Nee, maar als het aan Wilders ligt wel omdat iemand een moslim is.quote:Op maandag 6 januari 2014 02:34 schreef Hathor het volgende:
[..]
Nederland zou nooit maar dan ook nooit iemand toegang weigeren omdat ie pak em beet een jood is.
Die houding van Abu Dhabi komt op mij inderdaad nogal fascistisch over ja, niet dan?quote:Op maandag 6 januari 2014 02:33 schreef deadprez het volgende:
[..]
Dat is waar. Deze opmerking had ik niet verwacht van iemand die over 'moslimfascisten' spreekt.
Wilders heeft dan ook totaal niks in te brengen hier.quote:Op maandag 6 januari 2014 02:34 schreef deadprez het volgende:
[..]
Nee, maar als het aan Wilders ligt wel omdat iemand een moslim is.
Nee, klopt, dan gaat Wilders' geldkraantje weer dichtquote:Op maandag 6 januari 2014 02:34 schreef Hathor het volgende:
[..]
Nederland zou nooit maar dan ook nooit iemand toegang weigeren omdat ie pak em beet een jood is.
De term 'moslimfascisten' associeer ik met PVV'ers over het algemeen. Maar inderdaad, het is geen prettig land in veel opzichten.quote:Op maandag 6 januari 2014 02:35 schreef Hathor het volgende:
[..]
Die houding van Abu Dhabi komt op mij inderdaad nogal fascistisch over ja, niet dan?
Jood was gewoon een voorbeeld, het had alles kunnen zijn, niemand word hier geweigerd om dat soort redenen. Normaal gesproken verbroedert sport, maar daar hebben ze in Abu Dhabi blijkbaar nog nooit van gehoord.quote:Op maandag 6 januari 2014 02:36 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Nee, klopt, dan gaat Wilders' geldkraantje weer dicht
Nee, gelukkig niet.quote:Op maandag 6 januari 2014 02:35 schreef Hathor het volgende:
[..]
Wilders heeft dan ook totaal niks in te brengen hier.
Ja, wat een verbroedering zie je toch altijd als de supporters na de wedstrijd aan het rellen zijn.quote:Op maandag 6 januari 2014 02:39 schreef Hathor het volgende:
[..]
Jood was gewoon een voorbeeld, het had alles kunnen zijn, niemand word hier geweigerd om dat soort redenen. Normaal gesproken verbroedert sport, maar daar hebben ze in Abu Dhabi blijkbaar nog nooit van gehoord.
Ik had het ook niet over het randgebeuren rond met name voetbal, maar over de sporters zelf.quote:Op maandag 6 januari 2014 02:40 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja, wat een verbroedering zie je toch altijd als de supporters na de wedstrijd aan het rellen zijn.
Het enige dat hen interesseert is geld verdienen.quote:Op maandag 6 januari 2014 02:42 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ik had het ook niet over het randgebeuren rond met name voetbal, maar over de sporters zelf.
Als ik romd zou kunnen komen door te voetballen en te chillen zou ik dat ook doen.quote:Op maandag 6 januari 2014 02:43 schreef deadprez het volgende:
[..]
Het enige dat hen interesseert is geld verdienen.
Ja, maar die salarissen zijn echt absurd gewoon.quote:Op maandag 6 januari 2014 03:00 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Als ik romd zou kunnen komen door te voetballen en te chillen zou ik dat ook doen.
Klopt.quote:Op maandag 6 januari 2014 03:02 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja, maar die salarissen zijn echt absurd gewoon.
Als ze het land niet erkennen kunnen ze moeilijk het paspoort erkennen niet?quote:Op maandag 6 januari 2014 01:50 schreef TC03 het volgende:
[..]
Die gast is een Israėliėr. Lekker boeiend wat men over Israėl denkt, daar kan hij niet voor verantwoordelijk gehouden worden. Je reinste discriminatie. Onbegrijpelijk dat je dit goed probeert te praten.
En dat maakt het verder allemaal ok? Ze kunnen het erkennen of niet, Israel bestaat nu eenmaal, leer er mee leven.quote:Op maandag 6 januari 2014 03:10 schreef expans het volgende:
[..]
Als ze het land niet erkennen kunnen ze moeilijk het paspoort erkennen niet?
Ja.quote:Op maandag 6 januari 2014 03:14 schreef Hathor het volgende:
[..]
En dat maakt het verder allemaal ok? Ze kunnen het erkennen of niet, Israel bestaat nu eenmaal, leer er mee leven.
Ze waren ook allang op de hoogte Mori vloog niet mee.quote:Op maandag 6 januari 2014 07:19 schreef Reintji het volgende:
Wanneer ze nu voor het boeken even de visumbepalingen hadden bekeken hadden ze dit kunnen weten.
Ze zullen ongetwijfeld een hoop geld krijgen van een oliesheik om mee te doen aan een of ander toernooi met Wolfsburg en HSV. Natuurlijk zit er dan een hoge boete aan als je niet komt.quote:Op maandag 6 januari 2014 01:58 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ten eerste kost het geen miljoenen.
Ten tweede: so be it. Je laat gewoon niet je eigen spelers discrimineren voor geld. Principes.
Ja wat hebben die ermee te maken? Ze hebben een contract getekend in de UAE. Denk eens na.quote:Op maandag 6 januari 2014 02:04 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Niet als het in strijd is met de wet, en Vitesse is nog altijd een Nederlandse club. Maar principes gaan inderdaad wel voor, maar ik denk dat ook op het juridisch vlak wel een goed verhaal kunt houden bij een Westerse rechter.
Ga lekker weg joh. Het is een commerciele sport, geen principiele sport.quote:Op maandag 6 januari 2014 02:06 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Dat maakt het op geen enkele manier goed natuurlijk. Vitesse had moeten zeggen, volledig team of anders komen we niet.
Het Israėlische ras?quote:
quote:Israeli Book of Laws, volume 2109, page 463
According to Israeli law, Iran, Pakistan, Iraq, Libya, Lebanon, Saudi Arabia, Syria and Yemen are "enemy states" and an Israeli citizen may not visit them without a special permit issued by the Israeli minister of the interior. Therefore, an Israeli who visits these countries, be it with a foreign passport or an Israeli one, may be prosecuted when coming back to Israel. This list was set in 1954, and was updated only once on 25 July 2007 to include Iran
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |