abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_135127737

Welkom bij het grote Fok! Datingsite-ervaringen topic!
Hou je van daten? Vind je mensen leuk en het andere geslacht dus ook? Wil je gewoon een beetje ouwehoeren over je avonturen op datingsites en de dates die daar uit voortvloeren? Welkom!

Vind je het andere geslacht eng en durf je de cassiere nog niet eens aan te kijken? Laat staan een normaal gesprek met een lekkertje te voeren? Probeer het eens hierrr en hopelijk tot ziens. Of niet.

Woon je in Den Haag en wil je dat graag tot ENORM vervelens toe laten weten? Het boeit werkelijk niemand geen reet en ook dat kan elders. Evenals reacties die louter uit debiele smileys bestaan en verder geen enkele toegevoegde waarde hebben overigens, begin een poezie album.

Discussies over BMI en maximum gewicht bij je droompartner in spé? Na voor de 6.000.000ste keer op herhalingsoefening te gaan hier doet dat de ogen enigszins bloeden, dus daarrr gaarne. Serieus.

PUA-adventures, ook graag niet in dit topic. Nobody cuuuuuuuurrrrrrrrrrrs.

Oh. En dat gemekker over welke datingsites er nu zoal beschikbaar zijn? Lees de OP, blinde.

Datingsites:
Alternatief Daten, • Badoo, • E-Matching, • FOK! Fotoboek, • Friendscout24, • Knuz, • Lexa, • next·lover, • OKcupid, • Pepper, • Paiq, • Parship, • Relatieklik, • Relatieplanet, • Singlesplace, • Tagged

• En tot slot wordt er in dit topic en via het FoBo ook flink gedate!

De Daters
Datelijst is achterhaald en niemand houdt hem bij, dus de daters vind je in dit topic *O* Zij die enkel bitchen over het niet krijgen van een date overigens ook *O*

Sommige mannen houden van skinny vrouwen. Maar vrees niet chubbies. Als je een lief koppie hebt, zijn er ook mannen die jou willen douwen. Zoveel mannen zoveel voorkeuren. We hoeven het er niet weer over te hebben.
pi_135127760
:o Ik deed hem zomaar per ongeluk dicht!
pi_135127789
Tssss! Wat is dat nou zeg!
I'm willing to accept life on life's terms. But I'm not willing to allow anybody to dictate to me what those terms are.
pi_135127945
Toch maar weer m'n account open gegooid. We gaan maar weer eens de dating tour op 8-) . Of naja poging tot.
~ The seminar how to handle disappointments, sadly has been cancelled ~
  zondag 5 januari 2014 @ 23:17:12 #5
419250 Spongeboss
Middelpunt van de wereld.
pi_135128279
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 23:10 schreef joyvke het volgende:
Toch maar weer m'n account open gegooid. We gaan maar weer eens de dating tour op 8-) . Of naja poging tot.
Zou ik mogen vragen wat je hoopt te bereiken?

Is zo'n site nu voor het bereiken van een relatie of meer het hebben van een leuke date. Je hoeft daar natuurlijk niet op te antwoorden ik ben enkel nieuwsgierig.
Het leven is een vijand die je niet met een uppercut kan slaan.
Kapotte topics van een kapotte jongen - Spongeboss
Het belangrijkste wordt onderdrukt als in de kelder van Fritzl, de duivel woont naast de deur, geloof me, dat is het stigma van mensen.
pi_135128726
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_135128851
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 23:17 schreef Spongeboss het volgende:

[..]

Zou ik mogen vragen wat je hoopt te bereiken?

Is zo'n site nu voor het bereiken van een relatie of meer het hebben van een leuke date. Je hoeft daar natuurlijk niet op te antwoorden ik ben enkel nieuwsgierig.
Moeilijke om te beantwoorden. Ik ben niet specifiek op zoek naar een relatie. Zou leuk zijn als eindresultaat, maar tot nu toe ben ik nog niet verder dan een gezellige vriendschappelijke date - wat ook erg leuk is trouwens - gekomen. Dat er verder niet echt iets is. Al heb ik tot nu toe maar twee dates gehad verder. Ik hou niet zo van dat ge-push om zo snel mogelijk af te spreken tenzij ik er echt helemaal achter sta.
  zondag 5 januari 2014 @ 23:30:11 #8
419250 Spongeboss
pi_135128988
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 23:27 schreef joyvke het volgende:

[..]

Moeilijke om te beantwoorden. Ik ben niet specifiek op zoek naar een relatie. Zou leuk zijn als eindresultaat, maar tot nu toe ben ik nog niet verder dan een gezellige vriendschappelijke date - wat ook erg leuk is trouwens - gekomen. Dat er verder niet echt iets is. Al heb ik tot nu toe maar twee dates gehad verder. Ik hou niet zo van dat ge-push om zo snel mogelijk af te spreken tenzij ik er echt helemaal achter sta.
Bedankt voor het beantwoorden van mijn vraag.

Lijkt me wel lastig, of maak je het duidelijk in je profiel dat je enkel een vriendschappelijke date wilt onder voorbehoud? Veel mannen zullen daar wel serieus naar een vriendin zoeken.

Hopelijk blijft het leuk, en het heeft ook weinig nut halsoverkop af te spreken. Mensen leren kennen is natuurlijk altijd leuk en interessant. Was wel benieuwd naar de nadruk die er op zulke sites ligt met betrekking tot relaties.
Het belangrijkste wordt onderdrukt als in de kelder van Fritzl, de duivel woont naast de deur, geloof me, dat is het stigma van mensen.
pi_135129164
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 23:30 schreef Spongeboss het volgende:

[..]

Lijkt me wel lastig, of maak je het duidelijk in je profiel dat je enkel een vriendschappelijke date wilt onder voorbehoud? Veel mannen zullen daar wel serieus naar een vriendin zoeken.

Ze zegt toch niet dat ze enkel een vriendschappelijke date wil?
Ze zegt dat ze nog niet kan zeggen of er ooit een relatie uit komt
Lijkt me de enige zinvolle houding, elke date begint vriendschappelijk
Hoop ik, anders ben je een ideaal catfish slachtoffer (maar goed, die moeten er ook gewoon zijn in deze wereld O+ )
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
  zondag 5 januari 2014 @ 23:34:34 #10
419250 Spongeboss
pi_135129244
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 23:32 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Hoop ik, anders ben je een ideaal catfish slachtoffer (maar goed, die moeten er ook gewoon zijn in deze wereld O+ )
Sorry ik had het verkeerd gelezen zal de leeftijd zijn. Normaal moet ik mijn leesbril opzetten maar die werk niet zo goed samen met mijn computer. Mijn excuses.

En iedere relatie begint geloof ik wel met een soort van vriendschap. Maar daar heb ik weinig ervaring in, daar ik maar een paar relaties heb gehad die allemaal op niets zijn uitgelopen.
pi_135129289
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 23:32 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Inderdaad heeft Rhubarb zo'n beetje voor ogen wat ik bedoelde! Een relatie start meestal vanuit een aantal dates. Dan moet er echter wel iets meer zijn dan alleen "goh wat een toffe kerel".
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 23:34 schreef Spongeboss het volgende:

[..]

Sorry ik had het verkeerd gelezen zal de leeftijd zijn. Normaal moet ik mijn leesbril opzetten maar die werk niet zo goed samen met mijn computer. Mijn excuses.

En iedere relatie begint geloof ik wel met een soort van vriendschap. Maar daar heb ik weinig ervaring in, daar ik maar een paar relaties heb gehad die allemaal op niets zijn uitgelopen.
Nee je hebt gelijk, relaties beginnen meestal wel met een soort van vriendschap, maar er moet ook wel aantrekkingskracht zijn. Ik heb echt onwijs veel goede vrienden, maar slechts bij een enkeling heb ik echt het idee "mwaaah daar zou ik wel een beschuitje mee willen eten heur *O* ".

Hopelijk zo nog iets duidelijker!
  zondag 5 januari 2014 @ 23:48:42 #12
372302 Revanches
Soeverein en onafhankelijk
pi_135129918
Heeft iemand hier ervaring met lexa ? Ik ben nu gratis lid, maar uiteraard kun je nog niks. Krijg wel ontiegelijk veel flirts en berichten, maar dat zijn natuurlijk lokkertjes.
Heb al even gespiekt en er staan best leuke mannen op moet ik zeggen. Twijfel of ik zal upgraden naar betalend lid.
And I am a weapon of massive consumption
And it's not my fault it's how I'm programmed to function
  zondag 5 januari 2014 @ 23:52:15 #13
419250 Spongeboss
pi_135130051
quote:
5s.gif Op zondag 5 januari 2014 23:48 schreef Revanches het volgende:
Heeft iemand hier ervaring met lexa ? Ik ben nu gratis lid, maar uiteraard kun je nog niks. Krijg wel ontiegelijk veel flirts en berichten, maar dat zijn natuurlijk lokkertjes.
Heb al even gespiekt en er staan best leuke mannen op moet ik zeggen. Twijfel of ik zal upgraden naar betalend lid.
Geen ervaring mee, maar ik persoonlijk zou voor zoiets niet betalen. Er zijn zat mannen te vinden in de buitenlucht. Natuurlijk kan het wel moeilijk zijn de juiste man te vinden en is het veel eenvoudiger als je ze allemaal kan vergelijken en zien op een site.

De vraag is dus hoeveel kost het, en is het jou dat waard?
pi_135130138
quote:
Ik ben er een maandje lid geweest om te kijken of het iets was.
Je kunt berichten etc enkel bekijken als je betalend lid bent. Helaas was er toen ( ongeveer 4 maanden geleden) niet op de profielen weergeven of diegene betalend lid was of niet. Je moet dan dus maar hopen dat iemand betalend lid is. Het is dus nooit met zekerheid te zeggen of iemand geen interesse in je heeft, of simpelweg je bericht niet heeft gelezen.

Niet aan beginnen is mijn advies.
pi_135132783
quote:
Had ik ook idd veel lokkertjes maar als je betaald ga je akkoord met automatische incasso.
Heel klote om er weer van af te komen, lees maar wat reviews.
Ik doe het niet om ellende te voorkomen.
Ik zwaai naar dieren.
pi_135134511
quote:
Ik zou voor relatieplanet gaan. Daar kan je zien of de ander betaald lid is of niet :)
  maandag 6 januari 2014 @ 09:13:29 #17
385359 nadepauze
C'est la vie
pi_135135607
quote:
1s.gif Op maandag 6 januari 2014 06:31 schreef PeterPastoor het volgende:

[..]

Ik zou voor relatieplanet gaan. Daar kan je zien of de ander betaald lid is of niet :)
Waar / hoe?
I'm willing to accept life on life's terms. But I'm not willing to allow anybody to dictate to me what those terms are.
  maandag 6 januari 2014 @ 10:30:49 #18
416931 yats
(non) Average Joe
pi_135136987
quote:
Ik heb een account en ben lid geweest maar heb er verder weinig positiefs over te melden. Het heeft mij in ieder geval geen date opgeleverd. En dat is echt niet omdat ik me erg opdringerig gedragen heb (verre van zelfs). Met name de chat en berichtenfunctie vond ik een beetje tegenvallen. Dan kreeg je bijvoorbeeld bericht dat iemand je profiel aan het bekijken was en als je dan vervolgens de chat wilde openen om die persoon aan te spreken was die persoon al uren offline...
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
  Moderator / Redactie FP maandag 6 januari 2014 @ 10:37:01 #19
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_135137102
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 09:13 schreef nadepauze het volgende:

[..]

Waar / hoe?
Bij elk profiel staat een rondje/bolletje. Als dat goudkleurig is, is de persoon betalend lid.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  maandag 6 januari 2014 @ 11:05:18 #20
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_135137762
Na veel lezen toch ook maar eens een bericht plaatsen. Lid sinds eind oktober ongeveer, aantal keer gesproken met mensen en 1 date gehad. Met die date denk ik al 100+ aan "pagina's" uitgewisseld met vragen en antwoorden over echt de meest uiteenlopende onderwerpen, over en weer en uuuren lang. het is dan maar de vraag of dat dan in real life ook zo soepel gaat en er nog wel wat te bespreken valt. De date zelf zou wegen tijd eind december plaats gaan vinden, weekend na de kerst. Dat vonden wij uiteindelijk te lang duren en na wat schuiven en elkaar tegemoet komen verplaatst naar het weekend van de 14e, waarbij ovb de 2e gewoon zou blijven staan :)

In die tijd ook veel minder actief online. 1e keer pakte erg goed uit, niet te hard van stapel, wel zo soepel als over de app, vrijwel geen stiltes, alles bespreekbaar en gewoon lekker jezelf zijn. Die 2e kwam er uiteindelijk door uiteenlopende redenen niet, hele lappen text uitgewisseld, begrijp het wel maar makkelijk was anders. Zij liep toch wel te hard van stapel, stond op een kruispunt met teveel opties, hoofdstuk ex. was blijkbaar nog niet afgesloten en wist niet wat ze met d'r gevoel moest. Dat viel dus wel even moeilijk omdat de klik zo ontzettend goed was. Prima, relativeren...gevalletje ongelegen moment. Gun haar die tijd en ruimte, spreek haar een stuk minder en het zien zou ooit nog wel een keer kunnen gebeuren maar voorlopig even laag pitje.
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
  maandag 6 januari 2014 @ 11:10:23 #21
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_135137899
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 11:05 schreef INViCTuS het volgende:
Na veel lezen toch ook maar eens een bericht plaatsen. Lid sinds eind oktober ongeveer, aantal keer gesproken met mensen en 1 date gehad. Met die date denk ik al 100+ aan "pagina's" uitgewisseld met vragen en antwoorden over echt de meest uiteenlopende onderwerpen, over en weer en uuuren lang. het is dan maar de vraag of dat dan in real life ook zo soepel gaat en er nog wel wat te bespreken valt. De date zelf zou wegen tijd eind december plaats gaan vinden, weekend na de kerst. Dat vonden wij uiteindelijk te lang duren en na wat schuiven en elkaar tegemoet komen verplaatst naar het weekend van de 14e, waarbij ovb de 2e gewoon zou blijven staan :)

In die tijd ook veel minder actief online. 1e keer pakte erg goed uit, niet te hard van stapel, wel zo soepel als over de app, vrijwel geen stiltes, alles bespreekbaar en gewoon lekker jezelf zijn. Die 2e kwam er uiteindelijk door uiteenlopende redenen niet, hele lappen text uitgewisseld, begrijp het wel maar makkelijk was anders. Zij liep toch wel te hard van stapel, stond op een kruispunt met teveel opties, hoofdstuk ex. was blijkbaar nog niet afgesloten en wist niet wat ze met d'r gevoel moest. Dat viel dus wel even moeilijk omdat de klik zo ontzettend goed was. Prima, relativeren...gevalletje ongelegen moment. Gun haar die tijd en ruimte, spreek haar een stuk minder en het zien zou ooit nog wel een keer kunnen gebeuren maar voorlopig even laag pitje.
wordt niks dus
pi_135139943
Ik snap dat echt niet, vrouwen die op een datingsite gaan zitten terwijl ze nog steeds met hun ex in hun hoofd zetten. Volgens mij is dat zo'n beetje 50% van de vrouwen op datingsites en het eindigt elke keer hetzelfde...
pi_135140052
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 12:13 schreef rolklem het volgende:
Ik snap dat echt niet, vrouwen die op een datingsite gaan zitten terwijl ze nog steeds met hun ex in hun hoofd zetten. Volgens mij is dat zo'n beetje 50% van de vrouwen op datingsites en het eindigt elke keer hetzelfde...
Oh, dat snap ik heel goed. Snelste manier om over iemand heen te komen is op een ander verliefd worden. In die staat ben je sws een beetje labiel.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_135140072
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 12:17 schreef Fascination het volgende:

[..]

Oh, dat snap ik heel goed. Snelste manier om over iemand heen te komen is op een ander verliefd worden. In die staat ben je sws een beetje labiel.
Maar als ze verliefd worden, stoppen ze met daten "want ik ben nog niet over mijn ex heen" :') die logica klopt dus niet.
  maandag 6 januari 2014 @ 12:20:20 #25
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_135140148
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 12:17 schreef rolklem het volgende:

[..]

Maar als ze verliefd worden, stoppen ze met daten "want ik ben nog niet over mijn ex heen" :') die logica klopt dus niet.
vrouwen proberen te begrijpen...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')