quote:Op zondag 5 januari 2014 23:05 schreef Geralt het volgende:
Ja is normaal. Koop een cam voor haar, daar weet ze vast wel raad mee. Opgelost, slotje, geen dank
Apart dat zowel jij als TS 'ze' gebruikt in plaats van 'haar'.quote:Op zondag 5 januari 2014 23:09 schreef sausagin het volgende:
Ik begrijp je ongeveer. Enkel is het bij mij meer liefdesverdriet.
Ik ben verliefd op een meisje , enkel begint het laatste tijd tot bij mij door te dringen dat ze in mij niks ziet. Ik moet nu dus ook studeren , maar ik denk 24/7 aan haar en het doet pijn dat ik ze moet vergeten , dat ik haar nooit zal hebben. Op zo'n momenten is het echt moeilijk om je te concentreren op je examens.
Maar jij weet dat je haar na de examens weer ziet. Het is maar tijdelijk.
Ik blame de TS voor mij te beïnvloedenquote:Op zondag 5 januari 2014 23:12 schreef Strani het volgende:
[..]
Apart dat zowel jij als TS 'ze' gebruikt in plaats van 'haar'.
Fair enoughquote:Op zondag 5 januari 2014 23:14 schreef sausagin het volgende:
[..]
Ik blame de TS voor mij te beïnvloeden
Medevlaming?quote:Op zondag 5 januari 2014 23:12 schreef Strani het volgende:
[..]
Apart dat zowel jij als TS 'ze' gebruikt in plaats van 'haar'.
quote:Op zondag 5 januari 2014 23:10 schreef fathank het volgende:
Het ergste is nig dat je nu niet kan controleren wat ze allemaal uitspookt. Easy vreemdgaan als vriendlief er niet is natuurlijk. Geen controle, dikke kans dat ze de verleiding van die ene leuke barman niet kan weerstaan.
Kans is groot dat de trein vol zit en ik recht moet staan, zou een kleine ramp zijn mocht dit meer dan eens gebeuren.. Maar ja is wel een mogelijkheidquote:Op zondag 5 januari 2014 23:30 schreef CruisinDen het volgende:
[..]![]()
Lul.
OT: Wat dacht je van lekker in de trein studeren? Geruststelling dat je je vriendin bijna ziet én je kan leren.
Ik maak er idd een tegroot probleem van, daar ben ik me van bewust. Het probleem is dat ik hier weinig aan kan doen, anders zou ik het wel doen..quote:Op zondag 5 januari 2014 23:45 schreef Mr.ACE het volgende:
Zeur niet zo. Ff leren en je ziet 'r na een tijdje weer. Bel r anders lekker op gek.
Ja ik snap je wel. Ik probeer je alleen even jezelf te laten vermannen. Maar bel 'r op zou ik zeggenquote:Op zondag 5 januari 2014 23:48 schreef Caevinius het volgende:
[..]
Ik maak er idd een tegroot probleem van, daar ben ik me van bewust. Het probleem is dat ik hier weinig aan kan doen, anders zou ik het wel doen..
Je hebt gelijk, bedankt!quote:Op zondag 5 januari 2014 23:49 schreef Mr.ACE het volgende:
[..]
Ja ik snap je wel. Ik probeer je alleen even jezelf te laten vermannen. Maar bel 'r op zou ik zeggen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |