Jupquote:Op zondag 5 januari 2014 22:58 schreef bjanaan het volgende:
Ik ben nu online kan ik jou joinen Luuk?
die kun je niet vindenquote:Op maandag 6 januari 2014 01:36 schreef bjanaan het volgende:
og lang niet genoeg geld om deze bakbeesten te kopen..
Hoe kan dat nou...?quote:Op maandag 6 januari 2014 01:36 schreef bjanaan het volgende:
Weet iemand waar ik sport auto's kan vinden online? Bijv een Cheetah of een Vacca.
Heb nog lang niet genoeg geld om deze bakbeesten te kopen..
SPOILER: en meerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 6 januari 2014 16:53 schreef dolf1010 het volgende:
Foto's van gisteravond
Don't mess with the fok crew :
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]SPOILER: en meerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zal vanavond wel weer even online komen.YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
quote:Op maandag 6 januari 2014 18:14 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]![]()
Zal vanavond wel weer even online komen.
Stakkerquote:Op maandag 6 januari 2014 18:16 schreef dolf1010 het volgende:
[..]![]()
Ik kan alleen niet tot laat blijven want moet gewoon weer 's ochtends vroeg op
die hack is al weg volgens mijquote:Op maandag 6 januari 2014 19:20 schreef quer het volgende:
Ik speel ook sinds het weekend tof spel alleen wel kut dat iedereen hacked lobby geld heeft. Zelf lijkt het me niet leuk om alles gelijk te kunnen kopen.. zag net een lvl 12 met een tank
vacca?quote:Op maandag 6 januari 2014 19:27 schreef quer het volgende:
Hmm, ik ben level 11, maar het levelen gaat een beetje langzaam ook probeer ik langzaam richting een vacca te gaan heb nu 50k en die 2 car garage
#noob
Er is een glitch dat je alle vehicles kan kopen door gewoon de url op te zoeken en dan op gta in te tikken zonder dat je de rp nodig hebtquote:Op maandag 6 januari 2014 19:34 schreef fotostarter het volgende:
ik wel. maar rp is ruk dus kan niet veel kopen
Ah die zijn wel handig inderdaadquote:
51quote:Op maandag 6 januari 2014 19:38 schreef quer het volgende:
[..]
Ah die zijn wel handig inderdaadwelk level ben je dan?
eerlijk duurt het langst, je komt er welquote:Op maandag 6 januari 2014 19:27 schreef quer het volgende:
Hmm, ik ben level 11, maar het levelen gaat een beetje langzaam ook probeer ik langzaam richting een vacca te gaan heb nu 50k en die 2 car garage
#noob
Het is heel verleidelijk, misschien eentjequote:Op maandag 6 januari 2014 19:45 schreef kawa4 het volgende:
je kunt op zich nog wel redelijk snel geld krijgen, moet je alleen een crew collega zoeken die ff een auto helemaal wil tunen en jou geven en jij die dan weer verkopen.
wil ik best doen ,
wat moet ik anders met die 236.000.000 geld
iedereen is welkom hoor, met of zonder mic.quote:Op maandag 6 januari 2014 19:48 schreef quer het volgende:
[..]
Het is heel verleidelijk, misschien eentje.
Ik zit jammer genoeg niet in de crew en denk ook niet dat ik erin pas aangezien ik geen mic heb en nog een complete random ben.
Wel zou ik graag 1 zo'n auto willen en ik pm je me ign wel
Hmm, dan zou ik best willen joinenquote:Op maandag 6 januari 2014 19:49 schreef dolf1010 het volgende:
[..]
iedereen is welkom hoor, met of zonder mic.
ik kom over 45 min nog even iets afrondenquote:Op maandag 6 januari 2014 19:52 schreef fotostarter het volgende:
[..]
kom dannnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn
Ok, ik rijd ergens in een bus rondquote:Op maandag 6 januari 2014 19:52 schreef quer het volgende:
[..]
ik kom over 45 min nog even iets afronden
motorquote:Op maandag 6 januari 2014 20:08 schreef ManageTheAnger het volgende:
Ik join lifeguardned zo wel.
Eerst nog ff half uurtje theorie voor de motor bestuderen
Ik vind free roamer leuker.quote:Op maandag 6 januari 2014 20:24 schreef BerryBoterham het volgende:
Ik start zo wel fv een race ofzo op en dan invite ik iedereen wel
Kan het niet vinden via de social clubquote:
Ja gelijk onbeperkt, ben ouder dan 24quote:Op maandag 6 januari 2014 20:13 schreef dolf1010 het volgende:
[..]
motor![]()
gelijk onbeperkt?
edit : ik start me ps3 nu ook op
Ben 27, so bite me!quote:Op maandag 6 januari 2014 20:38 schreef dolf1010 het volgende:
Lekkerhoor , ik wil ook aan motor beginnen maar die nieuwe regeling is zo kut. Vanaf 24 pas onbeperkt of anders stapsgewijs...
Heb je ook een eigen motor?quote:Op maandag 6 januari 2014 20:39 schreef kawa4 het volgende:
met 18 mn motor rijbewijs gehaald, en na 2of 3 jaar gewoon over gegaan in zwaar rijbewijs ,
zonder extra examen
Oude regeling dan zeker :pquote:Op maandag 6 januari 2014 20:39 schreef kawa4 het volgende:
met 18 mn motor rijbewijs gehaald, en na 2of 3 jaar gewoon over gegaan in zwaar rijbewijs ,
zonder extra examen
Zx6r is een bloedmooi ding, jammer van die boomquote:Op maandag 6 januari 2014 20:42 schreef kawa4 het volgende:
ik heb een CB 125 gehad
als begin motortje voor een paar maandjes
daarna een kawa zx6r voor een jaar, maar die kon niet goed tegen een boom
dus dat was einde verhaal
daarna een kawa zxr 400, maar die had ook wat problemen met het asfalt / berm
dus die deed het ook niet helemaal soepel mer
toen een vfr 250 gekocht voor 50 tientijes en doe was ook zo kort
nou ga ik kijken voor een motor scooter als woon werk verkeer
vind persoonlijker de zxr 400 mooierquote:Op maandag 6 januari 2014 20:45 schreef dolf1010 het volgende:
[..]
Zx6r is een bloedmooi ding, jammer van die boom
sessie zit nogal volquote:Op maandag 6 januari 2014 20:41 schreef dolf1010 het volgende:
[..]
Oude regeling dan zeker :p
Vanaf 1 jan 2013 zijn ze zo kut gewordrn. Klote eu.
Anyway join me, ik ben met jay aan t cruisen
als jij mij nou joined, dan kan ik wel ff helpenquote:Op maandag 6 januari 2014 21:10 schreef quer het volgende:
Ik heb alleen Kawa4 als friend van de crew ben nog niet geaccepteerd. als je me je ign pmd pls,
hij is net in een game gegaan ik join het as we speak
hij failed de net zit er nu in volgens mijquote:Op maandag 6 januari 2014 21:12 schreef kawa4 het volgende:
[..]
als jij mij nou joined, dan kan ik wel ff helpen
ik sta nou te wachten bij LSC oosten op de kaart, breng je autooke maar ff danquote:
stom van mij had hem in me garage dan doen ik server wisseldequote:Op maandag 6 januari 2014 21:16 schreef kawa4 het volgende:
[..]
ik sta nou te wachten bij LSC oosten op de kaart, breng je autooke maar ff dan
als je nog een andere wilt jatten die je wilt houden breng maar hoorquote:Op maandag 6 januari 2014 21:18 schreef quer het volgende:
[..]
stom van mij had hem in me garage dan doen ik server wisselde
edit: Holy shet 110k
edit: holy shit thanks kawa
oh yesss baby ff eentje uitzoekenquote:Op maandag 6 januari 2014 21:23 schreef kawa4 het volgende:
[..]
als je nog een andere wilt jatten die je wilt houden breng maar hoor
Rond de docks voor een futo of sultan zoekenquote:Op maandag 6 januari 2014 21:23 schreef quer het volgende:
[..]
oh yesss baby ff eentje uitzoeken
ik sms je wel ingame as ik een zion cabrio vind
Heb ik ook gedaan echt letterlijk 1 sec later werd ik gestickybombed met laptop viel uitquote:Op maandag 6 januari 2014 21:26 schreef kawa4 het volgende:
was nog niet klaar,
welke kleur wil je hem hebben???
tracker en verzekering er op, en je hebt een autooke bij,
wil je er nog 1??
Neequote:Op maandag 6 januari 2014 21:44 schreef quer het volgende:
Kan het misschien dat door mijn lage level sultans niet spawnen?
ik zag wel ooit een adder spawnen maar tegenwoordig zie ik geen mooie autos spawnenquote:
me internet faalde ofzo ik join jullie wel nuquote:Op maandag 6 januari 2014 22:23 schreef BerryBoterham het volgende:
Ja we wachtten op jou maar je was weg ineens.
oh ok, ik hoorde het via de mic van nielsquote:Op maandag 6 januari 2014 22:27 schreef dolf1010 het volgende:
Ik gooide niet met bommen, ik schoot op zon militairy truck en toen ontplofde die voor ons
Ok, trusten!quote:Op dinsdag 7 januari 2014 00:14 schreef kamikazebanaan het volgende:
en een time out
teken van god om er mee te stoppen denk ik![]()
alvast plekje reserveren voor de crew sessie morgen avond
Meld je aan viaquote:Op dinsdag 7 januari 2014 01:53 schreef Elan het volgende:
Kan of mag ik bij iemand in de clan?
Geen van mijn mijn debiele vrienden hebben PS3 of anders spelen ze geen GTA.
In je eentje is echt saai![]()
Heb je geaccepteerdquote:Op dinsdag 7 januari 2014 07:26 schreef bjanaan het volgende:
Heb me aangemeld staat alleen nog pending.
PSN is: heppe01
YadeROFL en Arjan901 zijn geaccepteerd.quote:
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 14:16 schreef dolf1010 het volgende:
Dit vind ik toch zo'n bazen foto, van gister avond.![]()
[ afbeelding ]
En de prachtige nieuwe borsten van durex. fap fap fap fap
Ik heb je rotkop er maar vanaf gelaten
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Haha die eerste dat ben ikquote:Op dinsdag 7 januari 2014 14:16 schreef dolf1010 het volgende:
Dit vind ik toch zo'n bazen foto, van gister avond.![]()
[ afbeelding ]
En de prachtige nieuwe borsten van durex. fap fap fap fap
Ik heb je rotkop er maar vanaf gelaten
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Moet zo weg dus helaas...quote:
het is godver half 3 in de middagquote:
Nja, maar dat is alleen leuk als we die 5 sterrenrace gaan doen, of willen posen met tanks en jets..quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:00 schreef kawa4 het volgende:
of we doen vanavond wel ff crew sessie starten,
kan iedereen joinen die wil,
en je hebt geen probleem dat randoms gaan lopen kutten en klooien
Hihi vanavond komt hijquote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:55 schreef fotostarter het volgende:
Vanavond kom ik. Als ik dan wel kan joinen..
Gisteren kwam ik er niet in, of zat bij andere FOK!kers
Geef mij maar een mars.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:56 schreef quer het volgende:
Guess wie een sultan heeft? Net gevonden wel een 9k bounty op me hoofd
Je bent jezelf niet als je honger hebt... dus voor mij een snickers.quote:
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 17:12 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Je bent jezelf niet als je honger hebt... dus voor mij een snickers.
Jullie zijn Nutsquote:
Denk om wat je zegt, straks krijg je een bounty.quote:
Jij betaalt...quote:Op dinsdag 7 januari 2014 17:26 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Denk om wat je zegt, straks krijg je een bounty.
Boeien , die bounty's ontloop je makkelijk. Of ga gewoon in je huis zittenquote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:56 schreef quer het volgende:
Guess wie een sultan heeft? Net gevonden wel een 9k bounty op me hoofd
Wie gaat er nog voor dat kleingeld... 3 kwartier in huis zitten (na het gestrooi van miljarden)quote:Op dinsdag 7 januari 2014 17:41 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Boeien , die bounty's ontloop je makkelijk. Of ga gewoon in je huis zitten
Of pak een tank, en laat die gasten maar komen
3 kwartier, laat me liever kapot schieten, zonde van je tijd man..quote:Op dinsdag 7 januari 2014 17:44 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Wie gaat er nog voor dat kleingeld... 3 kwartier in huis zitten (na het gestrooi van miljarden)
Prima, voor een rondje om de milky way.quote:
op de motor lijkt me deze wel klote,quote:Op dinsdag 7 januari 2014 18:11 schreef PicoMMP het volgende:
http://socialclub.rocksta(...)HIklhFg?platformId=2
Met de motor is het niet te doen, denk ik. Ik heb hem getest met de Adder en daarmee in één keer gehaald. Bovenop Mt. Chiliad kun je respawnen zodat je weer een verse auto hebt, maar dat had ik niet gedaan.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 18:21 schreef kawa4 het volgende:
[..]
op de motor lijkt me deze wel klote,
vooral als je bijna boven op de berg bent, en je dan een keer dood gaat,
kunde weer helemaal opnieuw beginnen.
maar ik zal hem vanavond wel eens ff reesen
Het is ook niet zo'n hele speciale auto, ik heb 'm vooral omdat ik het een van de beste four-door cars vind, vooral als hij helemaal geupgrade is. En hij ziet er natuurlijk vet uit met een spoilertjequote:Op dinsdag 7 januari 2014 18:25 schreef quer het volgende:
Iemand pics van zijn sultan? Die van mij is nu een rs vindt m niet zo speciaal Wss omdat ik nog geen engine upgrades heb
Dit is dan wel weer leukquote:Op dinsdag 7 januari 2014 18:38 schreef PicoMMP het volgende:
http://socialclub.rocksta(...)SJQVAyw?platformId=2
Deze heb ik gisteren gedaan met een vriend met tractors! Hilarisch.
Ok, dan nodig ik jou zo uit voor mijn race...quote:Op dinsdag 7 januari 2014 19:23 schreef dolf1010 het volgende:
Ik ben fucking moe dus ik kom nu online en stop er om half 10 mee.
Okquote:Op dinsdag 7 januari 2014 19:24 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Ok, dan nodig ik jou zo uit voor mijn race...
Ben jij de eerste die hem mag testen!
haha niet slechtquote:Op dinsdag 7 januari 2014 19:25 schreef kawa4 het volgende:
poging 2
parkeer Titan op Maze bank
[ afbeelding ]
vrij aardig gelukt al zeg ik het zelf
poging 1resulteerde in een alles vernietigende vuurbal
Kawa had een auto helemaal geupgrade voor me en ik had et verkocht voor 110kquote:Op dinsdag 7 januari 2014 19:16 schreef _NZT_ het volgende:
Klopt het dat je auto's kan verkopen voor max 50.000. Dus als je bijvoorbeeld een feltzer hebt waar je 91000 voor kan krijgen, dat je deze alsnog niet kan verkopen?
k wachtquote:
Thanks man!quote:
nope,quote:
Ja ik pas dat sowieso wel even aan...quote:
Ligt an jou denk ik, ik hoor m primaquote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:11 schreef Fylax het volgende:
Wil je de hele uitleg hier ff typen? K hoor t onduidelijk
Ja mn tv geluid is niet zo al te bestquote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:12 schreef dolf1010 het volgende:
[..]
Ligt an jou denk ik, ik hoor m prima
Als je klaar bent met dat pier gebeuren dan je dan nog 2 customizen? 1 voor de sale (kan ik een huis kopen) en 1 sultan voor mezelf erg bedankt als je kan anders ook van gister tuurlijk!quote:
Omdat je vanuit je inventory je health aan kan vullen.quote:
heb je op die sultan al een tracker en verzekering???quote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:15 schreef quer het volgende:
[..]
Als je klaar bent met dat pier gebeuren dan je dan nog 2 customizen? 1 voor de sale (kan ik een huis kopen) en 1 sultan voor mezelf erg bedankt als je kan anders ook van gister tuurlijk!
Daarna ben ik wel klaar met al dat customizen
ik kan jou niet joinenquote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:11 schreef dolf1010 het volgende:
Je kan mij jooinen,renocdo is er met de bus
invite gunz4hire___ martijn100210 tweelo_1997quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:11 schreef dolf1010 het volgende:
Je kan mij jooinen,renocdo is er met de bus
Er is atm geenquote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:39 schreef kamikazebanaan het volgende:
kan iemand mij een invite sturen?
Ign?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:40 schreef ManageTheAnger het volgende:
Die sessie is private. Ik start nieuwe crewsessie. Allemaal mij joinen dus.
Kutspel!
Nee, waren racen?quote:
neequote:Op woensdag 8 januari 2014 00:40 schreef ManageTheAnger het volgende:
Willen alle Fok!kers, meehelpen om deze race Rockstar Verified te krijgen?
http://socialclub.rocksta(...)6RH0N6g?platformId=2
Er waren al 7 likes bij 7x gespeeld, maar ik heb een geupdate versie gemaakt met alle feedback erin verwerkt van jullie.
Nu staat de teller helaas weer op 0.
Graag zovaak mogelijk en met zoveel mogelijk mensen deze race starten!
Ik haal wel een nieuwe voor je na deze race, joinnnnnquote:Op woensdag 8 januari 2014 17:21 schreef ManageTheAnger het volgende:
Zit al kwartier in een jet panini
ik kon er niet in en nu heb ik weer time outsquote:Op woensdag 8 januari 2014 17:22 schreef Painore het volgende:
Accepteer mijn invite, dan laat ik jullie even zien hoe je wel een goede race in elkaar zet!
Ik ben niet weg gegaan? Ik racete met 4 andere en hb jou nooit zien joinenquote:Op woensdag 8 januari 2014 17:35 schreef kamikazebanaan het volgende:
[..]
jij ging weg dus ging ik maar alleen
ik joinde jou en jij ging wegquote:Op woensdag 8 januari 2014 17:36 schreef Painore het volgende:
[..]
Ik ben niet weg gegaan? Ik racete met 4 andere en hb jou nooit zien joinen
Motors en schansen gaan gewoon niet lekker om de eeb of andere reden, elke keer crash je zodra je erop rijdt met hoge snelheid.quote:Op woensdag 8 januari 2014 17:42 schreef Erosjuhhh het volgende:
Je zou halverwege ergens iets kunnen bouwen dat je erop landt met de motor, ook bij een boost in het begin overlijd je al voor je de schans af bent.
Verder traffic uit imo, en de waypoints iets veranderen.. je kan zo niet echt lekker driften door te bochten.
Als je de schans recht pakt land je gewoon op de weg, zowel bij het dak als de parkeerplaatsen. Althans, ik heb daar nog nooit vast gezetenquote:Op woensdag 8 januari 2014 17:48 schreef Erosjuhhh het volgende:
Kan niet eens door de laatste wagon komen, want er zat "traffic in vast"
ook die invaliden parkeerplaats zit je steeds vast in de tuin (moet je een schans bouwen dus) en als je uit de toren valt in het begin, en teveel naar links moet je ook weer respawnen omdat je vast zit op een dakterras
Top!quote:Op woensdag 8 januari 2014 18:08 schreef Erosjuhhh het volgende:
heb hem geadd, zal hem vanavond later proberen. AH tijd
dit zijn wel even stuurmanskunsten zegquote:Op woensdag 8 januari 2014 18:59 schreef kawa4 het volgende:
he he ,
na wel wel keer te hebben ge ALLAH HAKBARD
is het me toch gelukt
een titan OP de maze bank geparkeerd ( en niet in de zijkant geboord)
[ afbeelding ]
Jup, ff mijn race doen!quote:Op woensdag 8 januari 2014 19:15 schreef Fylax het volgende:
Gaan we zometeen weer leuk met z'n allen iets doen op Gta online?
Bazenactie... nu met een jet proberen!quote:Op woensdag 8 januari 2014 19:18 schreef kawa4 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
en daar boven op
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 8 januari 2014 18:59 schreef kawa4 het volgende:
he he ,
na wel wel keer te hebben ge ALLAH HAKBARD
is het me toch gelukt
een titan OP de maze bank geparkeerd ( en niet in de zijkant geboord)
[ afbeelding ]
doe nog ff 1 rees en dan ben ik er ook weerquote:Op woensdag 8 januari 2014 20:00 schreef ManageTheAnger het volgende:
Crewsessie wordt gemaakt!
Bij te weinig animo moeten we maar met zijn allen proberen in een server te komen met randoms
Accepteer de invites...quote:Op woensdag 8 januari 2014 20:12 schreef Fylax het volgende:
YEAH CREWSESSIE. gunz4hire tweelo en martijn zijn weer van de partij
De race invitesquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |