quote:Inmiddels ook al 6 NL auto's a/d finish. Tussenstandje: 10. Van Loon 12. Wevers 24. Van Merkensteijn 26. Huzink 30. Ten Brinke 44. Coronel
twitter:Mpresss twitterde op zondag 05-01-2014 om 21:32:48Net @vanloonracing gesproken. 'Dag om in te lijsten'. Zag Gordon en Cicherit langs kant staan met sleepkabel. reageer retweet
Komt goedquote:Op zondag 5 januari 2014 21:35 schreef jpjedi het volgende:
Denk dat ik nog wel even de 'duinen' intrek ja maar het is voorlopig een week vergaderen.
Als ik terug ben maken we een afspraak he
quote:Op zondag 5 januari 2014 21:36 schreef Piet__Piraat het volgende:
Van Loon iets van 10e geëindigd vandaag? Doet ie netjes, zit er alweer goed bij dus!
Zeg dat welquote:Op zondag 5 januari 2014 22:08 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Echt wat een klote begin van de rally op deze manier. :/
Welke doen het niet?quote:Op zondag 5 januari 2014 22:06 schreef M.Melandri het volgende:
Jammer dat die andere WP's het niet doen vandaag,.
Ze zijn met 11 wagens, als ze niet winnen neem ik tot de volgende Dakar een MINI UI. Jammer dat het auto-klassement zo vergeven is van die krengen, want spannend is het zo allerminst.quote:Op zondag 5 januari 2014 22:10 schreef DieselTank het volgende:
Hopelijk winnen die maxis niet... Hun gun ik ze het echt niet...
Was vorig jaar toch ook? Dat ie meteen op dat korte stukkie een half uur opliep wat dan keer drie ging omdat het maar zo'n kort stukje was of zo?quote:Op zondag 5 januari 2014 22:08 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Echt wat een klote begin van de rally op deze manier. :/
Onderling kan het een hele mooie strijd worden, of ben je de epische beelden met Sainz en Nasser bij VW toen vergeten? Wel balen dat De Villiers gelijk al veel tijd heeft verloren, Hilux is niet eens veel minder.quote:Op zondag 5 januari 2014 22:11 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Ze zijn met 11 wagens, als ze niet winnen neem ik tot de volgende Dakar een MINI UI. Jammer dat het auto-klassement zo vergeven is van die krengen, want spannend is het zo allerminst.
Strijd tussen fabrikanten is altijd vetter dan strijd tussen 2 coureurs in 1 team. Bij het eerste is er meer rivaliteit, en zullen er nooit teamorders lastig gaan doenquote:Op zondag 5 januari 2014 22:13 schreef M.Melandri het volgende:
Onderling kan het een hele mooie strijd worden, of ben je de epische beelden met Sainz en Nasser bij VW toen vergeten? Wel balen dat De Villiers gelijk al veel tijd heeft verloren, Hilux is niet eens veel minder.
1 doet het de rest nietquote:
Eigenlijk zouden ze speciaal voor hem een Redneck Cup moeten organiseren binnen de Dakarquote:Op zondag 5 januari 2014 22:18 schreef jpjedi het volgende:
Gordon is veel herrie maar weinig daden... Inferieure techniek meets botte coureur. Voor de eindwinst zal hij nooit kunnen gaan maar wel voor het spektakel
Ik stem voor!quote:Op zondag 5 januari 2014 22:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Eigenlijk zouden ze speciaal voor hem een Redneck Cup moeten organiseren binnen de Dakar
Vroegah in de Nascar reed ie ook al alles krom wat los en vast zat
quote:Op zondag 5 januari 2014 22:13 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Onderling kan het een hele mooie strijd worden, of ben je de epische beelden met Sainz en Nasser bij VW toen vergeten? Wel balen dat De Villiers gelijk al veel tijd heeft verloren, Hilux is niet eens veel minder.
Dat zou nog leuker zijn ja, maar dit jaar heb je wel Nasser en Peterhansel met gelijkwaardig materiaal. Afgelopen jaren was het voor Peterhansel wel erg makkelijk omdat zijn concurrenten met inferieur materiaal reden. Teamorders gaan die 2 zich toch niet aan houden, daar hebben ze genoeg knechten voor in het team.quote:Op zondag 5 januari 2014 22:14 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Strijd tussen fabrikanten is altijd vetter dan strijd tussen 2 coureurs in 1 team. Bij het eerste is er meer rivaliteit, en zullen er nooit teamorders lastig gaan doen
Bij de motoren nu bijvoorbeeld, 3 teams in de top 3. Zo krijg je juist een hetere strijd
ik had ze ondertussen al verwacht inderdaadquote:Op zondag 5 januari 2014 22:23 schreef M.Melandri het volgende:
Trucks mogen zo ook wel eens komen, zijn al langer dan 2 uur bezig.
Nikolaev is al bijna 3uur bezig.quote:Op zondag 5 januari 2014 22:25 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik had ze ondertussen al verwacht inderdaad
Ah, op die fiets.quote:Op zondag 5 januari 2014 22:11 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
2,3 en 4 niet, dus is het na Wp1 steeds lang wachten tot de finish.
Woei.quote:
Ik snap 'm. Ik wacht wel braaf tot alle resultaten bekend zijn voordat ik mijn mond opentrek.quote:Op zondag 5 januari 2014 22:44 schreef gerco94 het volgende:
Tijdritten hè. Niet wie het eerste de lijn over komt.
Vier al.quote:Op zondag 5 januari 2014 22:46 schreef jpjedi het volgende:
Drie trucks nu bij de finish:
1 Mardeev 2h46'52
2 De Rooy 1'33
3 Nikolaev 4'00
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |