Denk het niet. Vorige week een Peugeot 5008 (sowieso een dweil op de weg), dan is 80 hard zat.quote:
Ik ga je reporten voor spam.quote:
Door die verhoging gaat het je niet lukken. anders had je van rechterbaan naar linkerbaan op rotonde om vervolgens weer strak in te snijden. Maar je kan niet over die stenen heen met 130quote:Op maandag 6 januari 2014 14:52 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Zit een hele lelijke knik in de bocht waar je je geheid op verkijkt
Precies, dan liever een mooie lage Superb met een leuk setje lichtmetaal.quote:
Hmm te weinig daar geweest voor dit soort theorieen...quote:Op maandag 6 januari 2014 14:54 schreef QuiCk01 het volgende:
[..]
Door die verhoging gaat het je niet lukken. anders had je van rechterbaan naar linkerbaan op rotonde om vervolgens weer strak in te snijden. Maar je kan niet over die stenen heen met 130
Haha mijn theorie is ook gebaseerd op streetview hoorquote:Op maandag 6 januari 2014 14:56 schreef Fiorano het volgende:
[..]
Hmm te weinig daar geweest voor dit soort theorieen...
met een oude(2002) Touran kan 80 met gemak op winterbanden in de zomer..quote:Op maandag 6 januari 2014 14:53 schreef gehaktstaaf123 het volgende:
[..]
Denk het niet. Vorige week een Peugeot 5008 (sowieso een dweil op de weg), dan is 80 hard zat.
Mijn eerste ervaring met dat knooppunt was vorig jaar in de winter met een Transit toen het zo sneeuwde. Ik had de bocht langs de rotonde van A6 naar A7 richting Groningen, maar onder die omstandigheden moet je daar echt voor in de ankers. Ik dacht dus dat het gewoon zo'n flauwe bocht was waar je de cruise gewoon aan kan laten staan. Toen moest ik toch wel doorremmenquote:Op maandag 6 januari 2014 14:56 schreef Fiorano het volgende:
[..]
Hmm te weinig daar geweest voor dit soort theorieen...
Maar een Touran heeft ook wel een andere wegligging als een 5008. Ongetwijfeld dat het hok er harder overheen kon. Maar ook nog iets met vertrouwen, veiligheid etcquote:Op maandag 6 januari 2014 15:00 schreef Marco001 het volgende:
[..]
met een oude(2002) Touran kan 80 met gemak op winterbanden in de zomer..
True, maar om nou te zeggen dat een Touran een goede wegligging heeft vind ik ook weer te...quote:Op maandag 6 januari 2014 15:02 schreef gehaktstaaf123 het volgende:
[..]
Maar een Touran heeft ook wel een andere wegligging als een 5008. Ongetwijfeld dat het hok er harder overheen kon. Maar ook nog iets met vertrouwen, veiligheid etc
Haal dat VW logo weg en die Lavida is net een Toyotaquote:Op maandag 6 januari 2014 15:01 schreef MuurStraat het volgende:
In de categorie bijzondere bakken kwam m'n pa een tijdje terug de Volkswagen Lavida tegen, voor de Chinese markt, soort kruising tussen de Jetta en een Passat
[ afbeelding ]
Passat heet overigens Magotan in China
[ afbeelding ]
Ook een subtiel kopietje, ook wel geinig. De Shuanghuan SCEO
[ afbeelding ]
Is meestal gewoon afgedankte zooi waar we in Europa dankzij voorschriften niet meer in nieuwe auto's willen hebben...quote:Op maandag 6 januari 2014 15:01 schreef MuurStraat het volgende:
In de categorie bijzondere bakken kwam m'n pa een tijdje terug de Volkswagen Lavida tegen, voor de Chinese markt, soort kruising tussen de Jetta en een Passat
[ afbeelding ]
Passat heet overigens Magotan in China
[ afbeelding ]
Ook een subtiel kopietje, ook wel geinig. De Shuanghuan SCEO
[ afbeelding ]
Haal maar naar Europaquote:Op maandag 6 januari 2014 15:06 schreef MuurStraat het volgende:
Vond ik ook al idd, dat wordt opgelost in de nieuwe overigens
[ afbeelding ]
Die vind ik echt gaaf, zo lekker ouderwets vierkantquote:Op maandag 6 januari 2014 15:10 schreef MuurStraat het volgende:
Maken nog wel meer modellen die we hier niet kennen
[ afbeelding ]
Santana Vista.
De Bora bestaat daar nog steeds, en die zien er samen met de nieuwe Lavida en de Jetta allemaal exact hetzelfde uit
Ik vind hem meer op een lancia lijken, weet ff niet welk type.quote:Op maandag 6 januari 2014 15:10 schreef MuurStraat het volgende:
Maken nog wel meer modellen die we hier niet kennen
[ afbeelding ]
Santana Vista.
De Bora bestaat daar nog steeds, en die zien er samen met de nieuwe Lavida en de Jetta allemaal exact hetzelfde uit
quote:Op maandag 6 januari 2014 15:17 schreef DrSnuggle het volgende:
[..]
Ik vind hem meer op een lancia lijken, weet ff niet welk type.
Subaru verliest gewoon de strijd van het Co2 knijpen wat de Duitsers en Fransen haarfijn doen.quote:Op maandag 6 januari 2014 15:19 schreef BlackLining het volgende:
Sowieso wel lachen die verschillen. Ik heb een hele tijd in Australië gezeten, dat zie je ook echt compleet andere modellen.
Wel mooi in Azië en Oceanië, is dat Subaru er gewoon echt groot is, wat een bazenbakken zeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |