En dan zegt ze nee.quote:Op zondag 5 januari 2014 21:17 schreef Eerin het volgende:
Het wordt vast Leonie, en dan hebben ze een week seks en dan is er niks meer om over te praten en gaat hij Saskia bellen. Althans, dat denk ik.
Die liket iedereenquote:
Ja, dit klopt wel. Met de speeddate was ze ook veel rustiger.quote:Op zondag 5 januari 2014 21:17 schreef JohnDDD het volgende:
Het zielige van Willemijn is dat ze zo onzeker is dat ze zichzelf met haar onzekerheid teveel in the picture zet en daardoor wordt haar onzekerheid een soort self-fulfilling prophecy
Ja.quote:
Food nutrition. Andere mensen lastig vallen met haar ideeën over gezond eten. Waar blijkbaar plofkippen ook bijhoren. Net als glutenvrij brood.quote:Op zondag 5 januari 2014 21:20 schreef utrecht1970 het volgende:
Welke business gaat zij dan opstarten?
Ontluchtingsbedrijfjequote:Op zondag 5 januari 2014 21:20 schreef utrecht1970 het volgende:
Welke business gaat zij dan opstarten?
Johan doet dat wel.quote:Op zondag 5 januari 2014 21:20 schreef SonicVolcano het volgende:
Ik mis wel het geflirt enzo. Boer Gerrit met zijn schuine opmerkingen![]()
Veel te netjes allemaal
Wat is daar mis mee...?quote:Op zondag 5 januari 2014 21:20 schreef Revanches het volgende:
''Ik ga hier mn business opstarten''![]()
Met je food nutrition![]()
Niks mis mee.quote:Op zondag 5 januari 2014 21:21 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Wat is daar mis mee...?
Beter dan een huisvrouwtje die er middags wil zijn voor de kids
quote:Op zondag 5 januari 2014 21:21 schreef alors het volgende:
30 graden en het nog niet warm van elkaar kunnen krijgenIJskoningin Aletta
Van die mannen word je toch ook niet warm of koud van?quote:Op zondag 5 januari 2014 21:21 schreef alors het volgende:
quote:Op zondag 5 januari 2014 21:21 schreef alors het volgende:
Het woord business klinkt een beetje treurig.quote:
Nietszeggend en interessantdoenerijquote:Op zondag 5 januari 2014 21:21 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Wat is daar mis mee...?
Beter dan een huisvrouwtje die er middags wil zijn voor de kids
Ik had het over het huismoeder zijn.quote:Op zondag 5 januari 2014 21:22 schreef Fascination het volgende:
[..]
Het woord business klinkt een beetje treurig.
Fixed.quote:Op zondag 5 januari 2014 21:22 schreef Starlie het volgende:
Al die mannen van Alette.zijn lieve geiten!
Nico op een kameelquote:Op zondag 5 januari 2014 21:22 schreef Yaku het volgende:
Elke keer als wij weer bij Aletta terechtkomen krijg ik z'n Eigen Huis en Tuin gevoel.
Alleen maar klussen.
Interessanter dan een notenmeisjequote:Op zondag 5 januari 2014 21:22 schreef Revanches het volgende:
[..]
Nietszeggend en interessantdoenerij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |