Ik hoor "i want to break & white" ???quote:
Kut, ik moest gniffelen.quote:Op zondag 5 januari 2014 20:59 schreef Melting het volgende:
Op de basisschool in groep 5 stond elke dag het woord "lul" op 't bord geschreven. Elke dag wiste de lerares 't woord bij aanvang van de schooldag uit zonder iets te zeggen: in haar optiek was negeren het beste medicijn. Echter hoe verder de week volgde hoe groter het woord op 't bord werd gekalkt. Toen zij na 'n week driftig het meterhoge woord LUL uitveegde met haar borstel werd 't haar te veel en ze riep verontwaardigd door de klas: "Wie doet dit nu iedere keer?!". Pietje stak zijn vinger op en zei: "Ik niet juf, maar hoe vaker u eroverheen wrijft, hoe groter hij wordt!"...
Whahaquote:Op zondag 5 januari 2014 20:59 schreef Melting het volgende:
Op de basisschool in groep 5 stond elke dag het woord "lul" op 't bord geschreven. Elke dag wiste de lerares 't woord bij aanvang van de schooldag uit zonder iets te zeggen: in haar optiek was negeren het beste medicijn. Echter hoe verder de week volgde hoe groter het woord op 't bord werd gekalkt. Toen zij na 'n week driftig het meterhoge woord LUL uitveegde met haar borstel werd 't haar te veel en ze riep verontwaardigd door de klas: "Wie doet dit nu iedere keer?!". Pietje stak zijn vinger op en zei: "Ik niet juf, maar hoe vaker u eroverheen wrijft, hoe groter hij wordt!"...
quote:Op zondag 5 januari 2014 21:01 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Whaha
Doet me een beetje denken aan de
"Juf, ik heb een lul van 25 cm!
- Ja jantje, blijf jij maar even na de les!
Jaha, dat dacht ik al [ afbeelding ]"-mop.
quote:Op zondag 5 januari 2014 20:59 schreef Melting het volgende:
quote:Op zondag 5 januari 2014 21:01 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Whaha
Doet me een beetje denken aan de
"Juf, ik heb een lul van 25 cm!
- Ja jantje, blijf jij maar even na de les!
Jaha, dat dacht ik al [ afbeelding ]"-mop.
Kan ookquote:
Ja...uh dit dusquote:
Volgende keer eerder op het rooster kijken hè?quote:
Slaap lekkerquote:Op zondag 5 januari 2014 21:03 schreef aadspagaat het volgende:
thanks dj vout!![]()
ga gelijk naar bed, fijne avond nog mensen
Maf zequote:Op zondag 5 januari 2014 21:03 schreef aadspagaat het volgende:
thanks dj vout!![]()
quote:Op zondag 5 januari 2014 21:03 schreef aadspagaat het volgende:
thanks dj vout!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |