En zijn broer maar 34 wedstrijden minderquote:Op maandag 20 januari 2014 23:33 schreef emokid het volgende:
Henrik Sedin mist een wedstrijd. Franchise record van 679 consecutive games.
Jezus.. Die mogen echt niet thuis 5-1 verliezen van de Panthers.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 03:00 schreef maniack28 het volgende:
Pens suck vandaag, maar ja.. al een week niet gespeeld ofzo..
Moeilijk te zeggen.. Brayden is wel een goeie met nog potentie, heeft zijn beste seizoen nu. Wayne Simmonds kan 'elite' status bereiken (in de categorie Iginla en Lucic) als hij zo doorgaat. Maar als ze niet passen in de Kings roster (net als Mike Richards die niet meer bij de Flyers 'paste') kun je ze beter traden.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 22:37 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
- 2011-06-23 • Traded to the Philadelphia Flyers with Brayden Schenn & a 2012 2nd round pick for Mike Richards & Rob Bordson
Wat denken we ervan?
Zou zeggen edge Kings omdat ze een cup hebben en Schenn overbodig was
Een commentator heeft dat wel eens uitgelegd. In USA worden statistieken dusdanig opgeschreven dat het het meest gunstig uitpakt voor degene waar het om gaat. Als de Sharks een record L-L-L-W-L-W-L-W-W-W kunnen ze als ze vinden dat de Sharks goed spelen zomaar ineens eruit gooien dat de Sharks 5 van de laatste 7 wedstrijden hebben gewonnen ipv slechts 5 uit 10. Waarom kiezen ze ineens 7 games? Dat past simpelweg beter bij het punt dat ze proberen te maken. Daarom dus 17 december. Ze wilden aantonen dat Simmonds hot is, dus zoeken ze de datum op waarbij hij het gunstigst uit de statistieken komt.quote:
Yes, weer een Ducks fan gespotquote:Op dinsdag 21 januari 2014 21:07 schreef Doler12 het volgende:
That Anheim.Vrijdag nog een beetje tegengas van de Black Hawks gekregen, maar damn wat gaat het goed dit jaar! Zo mooi zijn als ze met het twintig jarige jubileum de Stanely cup te pakken kunnen krijgen!
quote:It took an off-night by goalie Jonas Hiller and a great game by counterpart Ondrej Pavelec for the Ducks to see their 22-game home unbeaten streak in regulation end with a 3-2 loss to the Winnipeg Jets on Tuesday night.
Het zal eens tijd worden zegquote:Op woensdag 22 januari 2014 13:09 schreef emokid het volgende:
• Kuznetsov naar de Capitals volgend seizoen.
twitter:DarrenDreger twitterde op woensdag 22-01-2014 om 19:51:44Del Zotto to Nashville for Kevin Klein. Pending trade call. #TSN reageer retweet
Had ik net ook. Open app > log uit, log in > exit app > open app.quote:Op donderdag 23 januari 2014 02:00 schreef maniack28 het volgende:
Waarom zie ik op mijn xbox de games nog niet terwijl ik ze op mijn pc wel kan zien met GCL?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |