abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_137314251
Wij willen in de zomer graag op vakantie met onze zoon (spannend, voor het eerst met z'n drieën). Hij is nu net 6 weken oud en we zijn gebonden aan de schoolvakantie. Heeft iemand een tip voor een leuke vakantie in Sauerland of Belgisch Limburg (vinden we wel mooie gebieden)? Kijken we naar Landal, Center parcs enzovoorts, dan vinden we dit toch wel erg duur. We willen ongeveer twee weken, ongeveer 500 euro per week??
pi_137317104
@bitterend, wanneer ga je?
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_137317448
Het is nu zeker dat we kerst en oud en nieuw in Zuid-Afrika vieren. ♡ Er heerst daar geen malaria, maar ik ga tegen die tijd wel eens kijken of L en wij nog extra entingen nodig hebben.

Ben héél benieuwd wat ze ervan vindt. Nu wil ze niet, want dan word je gevangen Door de krokodillen en die gaan dan de leeuwen en de cheeta's roepen om je op te eten. :D
pi_137319149
quote:
17s.gif Op zondag 2 maart 2014 18:37 schreef innepin het volgende:
@bitterend, wanneer ga je?
September! en jij?? bedankt voor de tip trouwens <3
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_137319206
quote:
0s.gif Op zondag 2 maart 2014 18:47 schreef -Spring het volgende:
Het is nu zeker dat we kerst en oud en nieuw in Zuid-Afrika vieren. ♡ Er heerst daar geen malaria, maar ik ga tegen die tijd wel eens kijken of L en wij nog extra entingen nodig hebben.

Ben héél benieuwd wat ze ervan vindt. Nu wil ze niet, want dan word je gevangen Door de krokodillen en die gaan dan de leeuwen en de cheeta's roepen om je op te eten. :D
Echt zo ontzettend tof :D Ben jaloers :D
Ben toevallig een blog aan het lezen van een gezin die een wereldreis maken en eerst Zuid Afrika aan doen.. Mocht je vast in de stemming willen komen roep maar dan stuur ik hem door
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me
  Moderator zondag 2 maart 2014 @ 19:38:44 #156
5428 crew  miss_sly
pi_137319570
quote:
0s.gif Op zondag 2 maart 2014 18:47 schreef -Spring het volgende:

Hahaha, ja, S wil ook nog niet naar Zuid-Afrika, want als daar de leeuwen gewoon wild rondlopen, ben je er vast niet veilig :D

Maar wat ontzettend tof, zeg! Hier staat het ook op de planning in een kerstvakantie! Heerlijke tijd ook, met jonge dieren. Weet je al hoe de reis eruit gaat zien, waar je heengaat en zo?

Stiekem ben ik een tikje jaloers ;)
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_137320648
Ohhh Spring dat is echt zo gaaf O+ Lijkt me geweldig. Ik ben meer dan een tikje jaloers :P

Bitterend, wij gaan eind juni :)
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
  maandag 3 maart 2014 @ 16:48:08 #158
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_137349949
ziet er super uit, innepin & bitterend! jammer dat 't alleen voor de 'chalets' is, en niet voor de tenten. anders zouden we zo meedoen. :)

en spring, wat een heerlijk vooruitzicht!
in de haak.
  maandag 3 maart 2014 @ 20:56:18 #159
43642 Bayswater
What'sYourFunctionInLife?
pi_137359579
Zuid Afrika is zo prachtig, een paar jaar geleden zonder kind nog gedaan. Pretoria, Krugerpark, Swaziland, Drakensbergen, Lesotho tot Kaapstad. Het zijn wel aardige reisafstanden maar omdat alles zo indrukwekkend is om je heen heb je daar weinig last van.
Life lies a slow suicide
Orthodox dreams and symbolic myths
From feudal serf to spender
This wonderful world of purchase
pi_137359703
Trui jammer! heb je al wat gezien wat je aanspreekt?
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
  maandag 3 maart 2014 @ 21:49:47 #161
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_137362365
quote:
17s.gif Op zaterdag 1 maart 2014 13:22 schreef innepin het volgende:
Wij hebben net ook geboekt:

http://travelbird.nl/16531/val-de-cantobre-frankrijk/

Heb nog via andere sites gekeken maar scheelde toch ruim 50% in prijs om 't via de travelbird aanbieding te doen, dus misschien ook tip voor andere mensen met kinderen. De omgeving ken ik al (heb in de buurt gewerkt :D ) en is erg mooi O+ de camping krijgt overal goede reviews. Ik heb er zin in :7
Dat is een leuk gebied om te zitten.
En ik vond de A75 een hele toffe snelweg. Dwars door een mooi gebied, loopt omhoog, rustig.
Stukken fijner dan de weg langs Lyon.
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_137439627
quote:
17s.gif Op zaterdag 1 maart 2014 13:22 schreef innepin het volgende:
Wij hebben net ook geboekt:

http://travelbird.nl/16531/val-de-cantobre-frankrijk/

Heb nog via andere sites gekeken maar scheelde toch ruim 50% in prijs om 't via de travelbird aanbieding te doen, dus misschien ook tip voor andere mensen met kinderen. De omgeving ken ik al (heb in de buurt gewerkt :D ) en is erg mooi O+ de camping krijgt overal goede reviews. Ik heb er zin in :7
Ik zit al sinds gisteren te twijfelen om te boeken voor een weekje in de meivakantie :D Het is eigenlijk wel een erg goede aanbieding (en we hebben geen kosten aan benzine en tol).
Zomervakantie Italie is al geboekt, maar weekje Frankrijk in mei lijkt me ook wel leuk :)
  donderdag 6 maart 2014 @ 09:42:40 #163
244125 laziness
pi_137439683
Waar gaan jullie heen in Italie Meimel?
pi_137439929
quote:
1s.gif Op donderdag 6 maart 2014 09:42 schreef laziness het volgende:
Waar gaan jullie heen in Italie Meimel?
Gardameer :)

Weekje Frankrijk in mei is nu ook geboekt :D
Thnx voor de tip Innepin!
  donderdag 6 maart 2014 @ 10:13:10 #165
244125 laziness
pi_137440216
Het is dat ik het te ver vind rijden voor 1 weekje. We zouden een extra overnachting er voor nodig hebben.

Ik denk dat wij nog een dag of vijf Engeland doen in juni.
pi_137441186
quote:
0s.gif Op zondag 2 maart 2014 17:26 schreef geelkuikentje het volgende:
Wij willen in de zomer graag op vakantie met onze zoon (spannend, voor het eerst met z'n drieën). Hij is nu net 6 weken oud en we zijn gebonden aan de schoolvakantie. Heeft iemand een tip voor een leuke vakantie in Sauerland of Belgisch Limburg (vinden we wel mooie gebieden)? Kijken we naar Landal, Center parcs enzovoorts, dan vinden we dit toch wel erg duur. We willen ongeveer twee weken, ongeveer 500 euro per week??
Niemand een tip hier?
pi_137441226
Ik zit ook te bedenken wat ik wil in de zomer/voorjaar.
Echte zonvakantie hebben er er al op zitten, dus wil iets anders.
Zat te denken aan Denemarken (ook ivm afstand). Maar geen idee wat leuk is daar :')
Iemand tips?
pi_137441304
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2014 10:52 schreef geelkuikentje het volgende:

[..]

Niemand een tip hier?
Wij zijn vorig jaar in Landal winterberg geweest.
Beviel goed. Hoewel het niet heeeel handig is met een wagen :D (park zit op een berg en wij zaten wat hoger, dus was best zwaar duwen).
Maar het is een vrij nieuw park. Zwembad is niet heel groot, maar groot genoeg voor met kleine kinderen vond ik.
Geen idee qua kosten trouwens, wij zaten net na de zomervakantie.
  donderdag 6 maart 2014 @ 10:58:35 #169
244125 laziness
pi_137441323
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2014 10:54 schreef Sonnetje85 het volgende:
Ik zit ook te bedenken wat ik wil in de zomer/voorjaar.
Echte zonvakantie hebben er er al op zitten, dus wil iets anders.
Zat te denken aan Denemarken (ook ivm afstand). Maar geen idee wat leuk is daar :')
Iemand tips?
Wil je in de buurt van legoland of juist grote stad kopenhagen en via de brug een dagje zweden kunnen doen?
pi_137441427
Nou Legoland leek me op zich wel leuk voor Floris, maar geen idee dus wat de omgeving verder te doen is.

Kopenhagen lijkt me op zich wel leuk, maar denk dat ik de kinderen er niet echt een plezier mee doe :')
En dagje Zweden lijkt me dan ook wel weer leuk :D
Dus eigenlijk maakt t me niet zo uit :+
  donderdag 6 maart 2014 @ 11:09:01 #171
244125 laziness
pi_137441570
Dansommer is in ieder geval een fijne site om een huisje te vinden.
pi_137441750
quote:
1s.gif Op donderdag 6 maart 2014 10:57 schreef Sonnetje85 het volgende:

[..]

Wij zijn vorig jaar in Landal winterberg geweest.
Beviel goed. Hoewel het niet heeeel handig is met een wagen :D (park zit op een berg en wij zaten wat hoger, dus was best zwaar duwen).
Maar het is een vrij nieuw park. Zwembad is niet heel groot, maar groot genoeg voor met kleine kinderen vond ik.
Geen idee qua kosten trouwens, wij zaten net na de zomervakantie.
Deze ga ik even bekijken :) Dank je voor de tip.
pi_137448790
quote:
1s.gif Op donderdag 6 maart 2014 09:57 schreef Meimeltje het volgende:

[..]

Gardameer :)

Weekje Frankrijk in mei is nu ook geboekt :D
Thnx voor de tip Innepin!
^O^
pi_137453806
quote:
1s.gif Op donderdag 6 maart 2014 11:09 schreef laziness het volgende:
Dansommer is in ieder geval een fijne site om een huisje te vinden.
Nou idd!
Even snel gekeken vanmiddag en zag mooie huizen voor leuke prijzen!
  Moderator donderdag 6 maart 2014 @ 18:12:09 #175
45833 crew  Fogel
pi_137454245
Novasol heeft ook een goed aanbod aan huizen in Denemarken.
Givskud Zoo is leuk om te bezoeken, je kan daar met je eigen auto "op safari". Ringkøbing fjord kan je een rondje omheen rijden, voor een Deens "fjord" is het best mooi en er liggen een aantal pittoresque dorpen. Ook hebben ze een jaarlijks zandsculptuurfestival in Søndervig wat bij het fjord ligt.

Tip: als je bij Legoland een jaarkaart koopt krijg je ook meteen korting op veel andere activiteiten in de buurt. De prijs is ongeveer hetzelfde als 2 dagen Legoland. Kinderen met jaarkaart kunnen ook gratis eten in het restaurant (voorwaarde is wel dat een ouder ook een maaltijd koopt).
Als je van kastelen houdt is er ook het een en ander te zien.
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, België, Nederland, St. Maarten
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')