September! en jij?? bedankt voor de tip trouwens <3quote:
Echt zo ontzettend tofquote:Op zondag 2 maart 2014 18:47 schreef -Spring het volgende:
Het is nu zeker dat we kerst en oud en nieuw in Zuid-Afrika vieren. ♡ Er heerst daar geen malaria, maar ik ga tegen die tijd wel eens kijken of L en wij nog extra entingen nodig hebben.
Ben héél benieuwd wat ze ervan vindt. Nu wil ze niet, want dan word je gevangen Door de krokodillen en die gaan dan de leeuwen en de cheeta's roepen om je op te eten.
Hahaha, ja, S wil ook nog niet naar Zuid-Afrika, want als daar de leeuwen gewoon wild rondlopen, ben je er vast niet veiligquote:Op zondag 2 maart 2014 18:47 schreef -Spring het volgende:
Het is nu zeker dat we kerst en oud en nieuw in Zuid-Afrika vieren. ♡ Er heerst daar geen malaria, maar ik ga tegen die tijd wel eens kijken of L en wij nog extra entingen nodig hebben.
Ben héél benieuwd wat ze ervan vindt. Nu wil ze niet, want dan word je gevangen Door de krokodillen en die gaan dan de leeuwen en de cheeta's roepen om je op te eten.
Dat is een leuk gebied om te zitten.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 13:22 schreef innepin het volgende:
Wij hebben net ook geboekt:
http://travelbird.nl/16531/val-de-cantobre-frankrijk/
Heb nog via andere sites gekeken maar scheelde toch ruim 50% in prijs om 't via de travelbird aanbieding te doen, dus misschien ook tip voor andere mensen met kinderen. De omgeving ken ik al (heb in de buurt gewerkt) en is erg mooi
de camping krijgt overal goede reviews. Ik heb er zin in
Ik zit al sinds gisteren te twijfelen om te boeken voor een weekje in de meivakantiequote:Op zaterdag 1 maart 2014 13:22 schreef innepin het volgende:
Wij hebben net ook geboekt:
http://travelbird.nl/16531/val-de-cantobre-frankrijk/
Heb nog via andere sites gekeken maar scheelde toch ruim 50% in prijs om 't via de travelbird aanbieding te doen, dus misschien ook tip voor andere mensen met kinderen. De omgeving ken ik al (heb in de buurt gewerkt) en is erg mooi
de camping krijgt overal goede reviews. Ik heb er zin in
Gardameerquote:Op donderdag 6 maart 2014 09:42 schreef laziness het volgende:
Waar gaan jullie heen in Italie Meimel?
Niemand een tip hier?quote:Op zondag 2 maart 2014 17:26 schreef geelkuikentje het volgende:
Wij willen in de zomer graag op vakantie met onze zoon (spannend, voor het eerst met z'n drieën). Hij is nu net 6 weken oud en we zijn gebonden aan de schoolvakantie. Heeft iemand een tip voor een leuke vakantie in Sauerland of Belgisch Limburg (vinden we wel mooie gebieden)? Kijken we naar Landal, Center parcs enzovoorts, dan vinden we dit toch wel erg duur. We willen ongeveer twee weken, ongeveer 500 euro per week??
Wij zijn vorig jaar in Landal winterberg geweest.quote:
Wil je in de buurt van legoland of juist grote stad kopenhagen en via de brug een dagje zweden kunnen doen?quote:Op donderdag 6 maart 2014 10:54 schreef Sonnetje85 het volgende:
Ik zit ook te bedenken wat ik wil in de zomer/voorjaar.
Echte zonvakantie hebben er er al op zitten, dus wil iets anders.
Zat te denken aan Denemarken (ook ivm afstand). Maar geen idee wat leuk is daar
Iemand tips?
Deze ga ik even bekijkenquote:Op donderdag 6 maart 2014 10:57 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
Wij zijn vorig jaar in Landal winterberg geweest.
Beviel goed. Hoewel het niet heeeel handig is met een wagen(park zit op een berg en wij zaten wat hoger, dus was best zwaar duwen).
Maar het is een vrij nieuw park. Zwembad is niet heel groot, maar groot genoeg voor met kleine kinderen vond ik.
Geen idee qua kosten trouwens, wij zaten net na de zomervakantie.
quote:Op donderdag 6 maart 2014 09:57 schreef Meimeltje het volgende:
[..]
Gardameer
Weekje Frankrijk in mei is nu ook geboekt
Thnx voor de tip Innepin!
Nou idd!quote:Op donderdag 6 maart 2014 11:09 schreef laziness het volgende:
Dansommer is in ieder geval een fijne site om een huisje te vinden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |