Jawel of je het nu wilt of niet. Je hebt 5 minuten de tijd om het tegendeel te bewijzen.quote:Op zondag 5 januari 2014 19:47 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik ben geen zoon van yvonne hoor.
Ook goed met je moeder.quote:Op zondag 5 januari 2014 19:47 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Sorry, jij bent? Goed met een voetbal of alleen op de bank?
yvonne is blank?quote:Op zondag 5 januari 2014 19:48 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Jawel of je het nu wilt of niet. Je hebt 5 minuten de tijd om het tegendeel te bewijzen.
Wat het ook is, het is blijkbaar jouw schuld.quote:Op zondag 5 januari 2014 19:47 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]____!!
Mensen die Yvonne in hun sign zetten zodra ze hun quote of hun naam noemt!
jij zou eigenlijk mod moeten worden! Nog nooit iemand met zoveel passie en creativiteit gezien voor het kloten.quote:
Vind je dochter nu eenmaal lekker.quote:Op zondag 5 januari 2014 19:44 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ach man krijg ebola achter je voorhuid.
Je ging veel te hard tekeer heb ik van horen zeggen.quote:Op zondag 5 januari 2014 19:49 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Want goed op kunnen schieten met iemand is een belediging?
Ach welnee, blauw staat mij niet.quote:Op zondag 5 januari 2014 19:49 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
jij zou eigenlijk mod moeten worden! Nog nooit iemand met zoveel passie en creativiteit gezien voor het kloten.
DIE ACHTERGRONDMUZIEKquote:
Mwoah, ze is veranderd, pisbuisaids is het nu helemaal.quote:Op zondag 5 januari 2014 19:49 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Vind je dochter nu eenmaal lekker.
Vooral ook omdat dit een gigantische anti-climax wordtquote:Op zondag 5 januari 2014 19:50 schreef Zaktabak het volgende:
Mensen die nu nog met de 'dis gon be gud' gif komt, doe ik wat.
Ik heb me laatst aangeboden als mod, maar toen werd ik letterlijk uitgelachen door yvonne. Daarna ben ik erachter gekomen dat ze mij niet mag om een of andere reden. Sindsdien vind ik haar maar een rare meid.quote:Op zondag 5 januari 2014 19:50 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Ach welnee, blauw staat mij niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |