Dat was een serieuze reactiequote:Op zondag 5 januari 2014 19:45 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik zou het op prijs stellen als er ook gewoon aandacht wordt besteed aan een serieuze reactie.
lkut kut kut kutquote:Op zondag 5 januari 2014 19:45 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nee, ik ben even de banknop aan het invetten.
Kom jij ook naar de LWL-bazenmeet?quote:Op zondag 5 januari 2014 19:45 schreef yvonne het volgende:
[..]
Pics van je ingevette banknop?quote:Op zondag 5 januari 2014 19:45 schreef yvonne het volgende:
[..]
quote:Op zondag 5 januari 2014 19:45 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Lief doen! Ik mag je, dus houd dat zo. Niet tegen Hoink tekeer gaan.
Gelezen en gelachen.quote:Op zondag 5 januari 2014 19:43 schreef DonRaja het volgende:
Stelletje klootzakken... ik moest Yv om een gunst vragen en nu hebben jullie haar pissig gemaakt.
Je verneukt het echt gigantisch, man.quote:Op zondag 5 januari 2014 19:44 schreef DonnieDarkno het volgende:
Zijn richolio, hoink, zaktabak en ik al mod?
Zin inquote:Op zondag 5 januari 2014 19:46 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Kom jij ook naar de LWL-bazenmeet?
Ja, en nu heb je allemaal mensen op genoemd die Yvonne d'r uit gooit. Bedankt Donnie.quote:Op zondag 5 januari 2014 19:44 schreef DonnieDarkno het volgende:
Zijn richolio, hoink, zaktabak en ik al mod?
Wat is er met jou aan de hand de laatste tijd?quote:Op zondag 5 januari 2014 19:46 schreef yvonne het volgende:
[..]
Gelezen en gelachen.
Hard
DonnieDarkno's schuld.
Want? Kapitein is mijn broeder. Yvonne mijn moeder.quote:Op zondag 5 januari 2014 19:46 schreef Apuleius het volgende:
[..]
Ja, kunst met bonkjes en sliertjens.
[..]
Verkapte banaanvraag.
quote:Op zondag 5 januari 2014 19:46 schreef yvonne het volgende:
[..]
Gelezen en gelachen.
Hard
DonnieDarkno's schuld.
Anders bemoei jij je even met je eigen zaken?quote:Op zondag 5 januari 2014 19:46 schreef TwentyFourr het volgende:
Anders houden we de SC gewoon in het daarvoor bestemde topic?
Rot op, ik heb al tijden niet gepost hier.quote:Op zondag 5 januari 2014 19:47 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat is er met jou aan de hand de laatste tijd?
Ik ben geen zoon van yvonne hoor.quote:Op zondag 5 januari 2014 19:47 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Want? Kapitein is mijn broeder. Yvonne mijn moeder.
Weet ik veel?quote:Op zondag 5 januari 2014 19:47 schreef housesoftheholy het volgende:
Maar waar gaat dit topic ook alweer over
Sorry, jij bent? Goed met een voetbal of alleen op de bank?quote:Op zondag 5 januari 2014 19:47 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Anders bemoei jij je even met je eigen zaken?
Kun je ook nog normaal doen? Beetje sneu voor een volwassen vrouw met kinderen vind je niet.quote:Op zondag 5 januari 2014 19:47 schreef yvonne het volgende:
[..]
Rot op, ik heb al tijden niet gepost hier.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |