Gewoon op dempen zetten als je er last van hebt.quote:
Ik heb er genoegquote:Op zondag 5 januari 2014 21:37 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Gadverdamme man, ga lekker ergens anders naar vrienden zoeken
Om gelijk te zeggen dat het vrienden zijn gaat wel ver. Eerder kennissenquote:
Voor 450 euro per dag wil ik wel vrienden worden!quote:Op zondag 5 januari 2014 21:39 schreef AssiMar. het volgende:
[..]
Om gelijk te zeggen dat het vrienden zijn gaat wel ver. Eerder kennissen
Echt fantastisch!quote:Op zondag 5 januari 2014 21:39 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
Voor 450 euro per dag wil ik wel vrienden worden!
Elke keer dat ik die grap hoor ga ik dood vanbinnen.quote:Op zondag 5 januari 2014 21:39 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
Voor 450 euro per dag wil ik wel vrienden worden!
quote:
Veel plezierquote:Op zondag 5 januari 2014 21:41 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
Hallonnn![]()
![]()
Ik ga even een paar potjes gamen!![]()
Hopelijk gaan ze nog even door danquote:Op zondag 5 januari 2014 21:40 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Elke keer dat ik die grap hoor ga ik dood vanbinnen.
god wat een edits.quote:Op zondag 5 januari 2014 21:42 schreef AssiMar. het volgende:
[..]
Hopelijk gaan ze nog even door dan![]()
Nee hoor grapje(nohommo)
wwquote:Op zondag 5 januari 2014 21:44 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
god wat een edits.
LB hoe zie jij dit? Kun je een printscreen maken van jouw scherm met modknopjes?
Ik dacht eerst van doodsverwensing is ban.quote:Op zondag 5 januari 2014 21:44 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
god wat een edits.
LB hoe zie jij dit? Kun je een printscreen maken van jouw scherm met modknopjes?
ik zei het. knopjesgeilquote:Op zondag 5 januari 2014 21:44 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
god wat een edits.
quote:Op zondag 5 januari 2014 21:44 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
god wat een edits.
Ze nemen het niet zó nauw met de regelsquote:Op zondag 5 januari 2014 21:45 schreef AssiMar. het volgende:
[..]
Ik dacht eerst van doodsverwensing is ban.
inb4 homo
Hele vakantie geen fuck aan school te gaan, dus ben vannacht de lulquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |