Heb je geluk gehad dat het scherm niet stuk is gegaan, daar is wat lastiger een vervangend onderdeel voor te vinden. Hdd's zijn idd wel makkelijk te vervangen.quote:Op zondag 5 januari 2014 18:28 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Maar verder doet hij wel hij moet doenHarde schijf was 1½ jaar terug wel kapot maar kwam door mezelf.. laptop in een boze bui te hard dicht gesmeten haha. Gelukkig had een huisgenoot nog één liggen die in mijn laptop paste dus probleem was snel weer opgelost
I beat the beyonce out of you!!quote:Op zondag 5 januari 2014 18:34 schreef Rezania het volgende:
Allemaal op het ritme van de beat natuurlijk.
Dan heb ik niets gezegdquote:Op zondag 5 januari 2014 18:33 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik zit op een laptop hè, mijn desktop draait hem gewoon op 60fps met alles op max.
Waar we Donnie keihard voor zijn bakkes rammen, omdat hij tegen ons is.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit was met oud en nieuw mijn 'mega' joint*zelf gedraaid!*
Kwam hem net pas weer tegen in dropboxYour beauty never ever scared me.
Twee maanden geleden geüpgraded, maar wil nu al mijn videokaart vervangen.quote:
Heterosexswelequote:Op zondag 5 januari 2014 18:35 schreef Rezania het volgende:
[..]
Waar we Donnie keihard voor zijn bakkes rammen, omdat hij tegen ons is.
Waar we DonnieDarkno de moeder neuken.quote:Op zondag 5 januari 2014 18:35 schreef Rezania het volgende:
[..]
Waar we Donnie keihard voor zijn bakkes rammen, omdat hij tegen ons is.
Ben ik sowieso erg blij om iddquote:Op zondag 5 januari 2014 18:34 schreef bondage het volgende:
[..]
Heb je geluk gehad dat het scherm niet stuk is gegaan, daar is wat lastiger een vervangend onderdeel voor te vinden. Hdd's zijn idd wel makkelijk te vervangen.
quote:Op zondag 5 januari 2014 18:36 schreef Amarantha het volgende:
Mega.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit was met oud en nieuw mijn 'mega' joint*zelf gedraaid!*
Kwam hem net pas weer tegen in dropbox
quote:Op zondag 5 januari 2014 18:36 schreef Amarantha het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit was met oud en nieuw mijn 'mega' joint*zelf gedraaid!*
Kwam hem net pas weer tegen in dropbox![]()
Ik moet gvd weer een keer xl vloei halen...Alcoholvrij bier is als een BH aan de waslijn...het beste is eruit.
There are only 10 types of people in this world: those who understand binary, and those who don't.
quote:Op zondag 5 januari 2014 18:36 schreef AssiMar. het volgende:
[..]
Waar we DonnieDarkno de moeder neuken.
quote:Op zondag 5 januari 2014 18:25 schreef AssiMar. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Crysis 3 heeft dus drie grafische mogelijkheden:
High
super high
ultra high.
Ik heb paar maand geleden een GTX660 van MSI gekocht. Leuk kaartje voor de prijs.quote:Op zondag 5 januari 2014 18:36 schreef Rezania het volgende:
[..]
Twee maanden geleden geüpgraded, maar wil nu al mijn videokaart vervangen.
Of in jouw geval de vaderquote:
quote:
quote:Op zondag 5 januari 2014 18:37 schreef AssiMar. het volgende:
[..]![]()
Ik moet gvd weer een keer xl vloei halen...
Je moet wel je handjes wassen hoor. Met het vuil onder je nagelsquote:
Ja, die heb ik dus ook, maar dan van ASUS.quote:Op zondag 5 januari 2014 18:37 schreef bondage het volgende:
[..]
Ik heb paar maand geleden een GTX660 van MSI gekocht. Leuk kaartje voor de prijs.
De PC van mijn vader komt over recommended maar ik zit nu achter mijn eigen zelfgebouwde PCquote:Op zondag 5 januari 2014 18:37 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
pfoei, ik voel me onderdanig, ik dacht dat mijne crysis 3 wel op ultra aan zou kunnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |