https://www.bitsim.net/quote:If you want to give Bitcoin a try for the first time or want somewhere to test out your trading strategies then we've made this site for you. There's no real money involved at all. Here you can buy and sell Bitcoin in the same way that you would on real exchanges. We have functionality for MtGox and Bitstamp with plans to add in more exchanges if there is enough interest. Using this site is 100% free with no plans to change that. Feedback is greatly appreciated!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Valt wel mee, na het PhenixCoin drama waar ik 85 BTC armer werd heb ik 2,5 maanden de tijd gehad om er weer 130 te maken. Had er op dat moment nog 20 ofzo.quote:Op zondag 5 januari 2014 17:48 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Meer ook niet? 130 * 675 is gewoon 87750 euro!!! Is gewoon meer dan 2x modaal. Al weet ik niet hoelang je daar over deed.
Ik wacht even af wat die Scrypt ASICS gaan doen.quote:Op zondag 5 januari 2014 17:51 schreef robin007bond het volgende:
Zit er toch over te denken een flinke mining rig aan te schaffen.
Wacht daar even mee.quote:Op zondag 5 januari 2014 17:51 schreef robin007bond het volgende:
Zit er toch over te denken een flinke mining rig aan te schaffen.
Over 6 maanden? Of 9? Of 12? Tsja... Er komen nu zoveel coins dat ik niet durf te zeggen of het tegen die tijd nog wat oplevert... Vast wel om het terug te verdienen maar de "klappers" maak je nu...quote:Op zondag 5 januari 2014 17:51 schreef Sands het volgende:
[..]
Ik wacht even af wat die Scrypt ASICS gaan doen.
Ik ook.quote:Op zondag 5 januari 2014 17:51 schreef Sands het volgende:
[..]
Ik wacht even af wat die Scrypt ASICS gaan doen.
Jij woont nog thuis las ik in het vorige topic?quote:Op zondag 5 januari 2014 17:52 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Over 6 maanden? Of 9? Of 12? Tsja... Er komen nu zoveel coins dat ik niet durf te zeggen of het tegen die tijd nog wat oplevert... Vast wel om het terug te verdienen maar de klappers maak je nu...
Oh ja maar mijn nieuwe pc (met 2x 290X) heb ik volgende week waarschijnlijk wel. Daarna zie ik wel verderquote:Op zondag 5 januari 2014 17:52 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Over 6 maanden? Of 9? Of 12? Tsja... Er komen nu zoveel coins dat ik niet durf te zeggen of het tegen die tijd nog wat oplevert... Vast wel om het terug te verdienen maar de klappers maak je nu...
Ik nog thuis? Lol... Woon al sinds m'n 20 op mezelf en ben nu 37...quote:Op zondag 5 januari 2014 17:53 schreef Geralt het volgende:
[..]
Jij woont nog thuis las ik in het vorige topic?
Wat zeggen je pa en ma straks over hun stroomrekening?
Of geef je die gewoon wat extra's zodat zij ook een klein beetje winst maken?
Wow, echt stoer van haar!quote:Op zondag 5 januari 2014 17:56 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Ik nog thuis? Lol... Woon al sinds m'n 20 op mezelf en ben nu 37...
Heb sinds >4 jaar een koophuisje dus dit is wel leuk om m'n hypotheek wat vlotter af te lossen.
Goede vriendin van me heeft ook nog 4 BTC en die peinst er nog niet over om ze te verkopen, stoer he
Ow ik las dit:quote:Op zondag 5 januari 2014 17:56 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Ik nog thuis? Lol... Woon al sinds m'n 20 op mezelf en ben nu 37...
Heb sinds >4 jaar een koophuisje dus dit is wel leuk om m'n hypotheek wat vlotter af te lossen.
Goede vriendin van me heeft ook nog 4 BTC en die peinst er nog niet over om ze te verkopen, stoer he
quote:Op zondag 5 januari 2014 17:45 schreef Murdera het volgende:
[..]
wauwjij woont bij je ouders of niet? :"D
Vandaar. Ik ben ook 37. Ik had beter op moeten letten een tijd terugquote:Op zondag 5 januari 2014 17:46 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Lol, ja, het is een leuke aanbetaling op m'n hypotheek maar meer ook niet
Doge- en andere crapcoins betalen m'n "nieuwe" auto
quote:Op zondag 5 januari 2014 17:58 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ow ik las dit:
[..]
[..]
Vandaar. Ik ben ook 37. Ik had beter op moeten letten een tijd terug
haha dat was naar iemand anders die dacht dat hij daarmee nooit meer hoefde te werken.quote:Op zondag 5 januari 2014 17:58 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ow ik las dit:
[..]
[..]
Vandaar. Ik ben ook 37. Ik had beter op moeten letten een tijd terug
Nounou sorry hoorquote:Op zondag 5 januari 2014 18:06 schreef Bowny het volgende:
Wat een stom gelul over EAC hier zeg. Zeuren dat ie omlaag gaat, omdat BTC als een idioot stijgt. Wel eens over nagedacht dat de waarde van EAC in dollarwaarde gewoon hetzelfde blijft of zelfs stijgt?!
Jup. Maar het blijft jammer natuurlijk.quote:Op zondag 5 januari 2014 18:06 schreef Bowny het volgende:
Wat een stom gelul over EAC hier zeg. Zeuren dat ie omlaag gaat, omdat BTC als een idioot stijgt. Wel eens over nagedacht dat de waarde van EAC in dollarwaarde gewoon hetzelfde blijft of zelfs stijgt?!
1500 is het volgende doelquote:Op zondag 5 januari 2014 17:57 schreef MaGNeT het volgende:
Lijkt niet zo gek getimed, als ik ze naar Bitstamp had gestuurd waren ze er nu geweest en had ik dezelfde prijs gekregen als op Bitonic
En morgen? Tsja... Dan kan alles weer anders zijn... 1200 Dollar of 700... Zeg het maar
Wat voor merk glazen bol gebruik je?quote:Op zondag 5 januari 2014 18:20 schreef Nattekat het volgende:
https://bitcointalk.org/i(...)sg4328472#msg4328472 tegenstrijdige berichten. Tevens de top van BTC al gemist
over 1.5-2 uurquote:Op zondag 5 januari 2014 18:20 schreef Nattekat het volgende:
https://bitcointalk.org/i(...)sg4328472#msg4328472 tegenstrijdige berichten. Tevens de top van BTC al gemist
De grafiek heeft getopt, hij kan weer omhoog schieten maar voorlopig is ie dalende.quote:Op zondag 5 januari 2014 18:21 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Wat voor merk glazen bol gebruik je?
Zullen die Chinezen wel weer aankomen met hun slechte nieuwsquote:Op zondag 5 januari 2014 18:31 schreef tralalala het volgende:
Eerste echte werkweek van 2014/na de feestdagen begint morgen, zal hopelijk ook wel wat met de prijs doen.
Ik heb helemaal niets met Facebook maar dit is wel groot nieuwsquote:Op zondag 5 januari 2014 19:12 schreef Bitcoin_klo0n het volgende:
Facebook Tests Bitcoin Payments on Advertising Platform
http://bitcoinboard.net/f(...)dvertising-platform/
Ditquote:Op zondag 5 januari 2014 19:18 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Ik heb helemaal niets met Facebook maar dit is wel groot nieuws
heb er ook niks mee, maar een miljard andere mensen welquote:Op zondag 5 januari 2014 19:18 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
quote:Op zondag 5 januari 2014 19:27 schreef µ het volgende:
BIT / Facebook test bitcoinintegratie in advertentienetwerk
topic
Is dit wel legit? Niemand die ooit van bitcoinboard.net gehoord heeft en waarom zou die medewerker zijn baan riskeren om zoiets te lekken? Ik houd nog een slag om de arm iig.quote:Op zondag 5 januari 2014 19:18 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Vroeg het me idd ook net af.quote:Op zondag 5 januari 2014 19:30 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Is dit wel legit? Niemand die ooit van bitcoinboard.net gehoord heeft en waarom zou die medewerker zijn baan riskeren om zoiets te lekken? Ik houd nog een slag om de arm iig.
former Facebook executivequote:
als ik al die berichten zo lees begin ik er ook steeds meer aan te twijfelen dat de prijs nog veel omlaag zal gaan.quote:Op zondag 5 januari 2014 19:36 schreef robin007bond het volgende:
Verleiding is groot.. Toch maar even 50 euro extra BTC
https://alpha-t.net/product/scrypt-asic-miner/quote:Warranty: 6 months after shipment.
daarom laat ik voorlopig toch nog wat in fiat staan.quote:Op zondag 5 januari 2014 19:41 schreef Cliffie1976 het volgende:
En juist als iedereen dat denkt, gaat het juist omlaag
Ligt dat niet aan het land enzo?quote:Op zondag 5 januari 2014 19:42 schreef -mosrednA het volgende:
[..]
https://alpha-t.net/product/scrypt-asic-miner/
Is dat niet standaard 2 jaar bij elk elektronisch apparaat?
Ik sluit niet uit dat er een terugval naar 500/600 komt, maar verwacht wel dat hij aankomende week flink gaat stijgen.quote:Op zondag 5 januari 2014 19:41 schreef Cliffie1976 het volgende:
En juist als iedereen dat denkt, gaat het juist omlaag
Ik ook, godverdomme.quote:Op zondag 5 januari 2014 19:50 schreef ikwiltrolletje het volgende:
Ik voel me arm met mn doges en eac's
Je had voor ¤1000 EAC?quote:Op zondag 5 januari 2014 19:59 schreef Leafeon672 het volgende:
EAC gekocht op 325 en weer verkocht op 367 = ¤40 winst.
Deze week ergens volgens dat gesprek tussen Cryptsy en de Earthcoin-developerquote:
Oh waarom?quote:Op zondag 5 januari 2014 20:05 schreef Leafeon672 het volgende:
Als EAC of cryptsy komt wordt het wel echt een slagveld.
Heb je het over BTC nu?quote:Op zondag 5 januari 2014 20:06 schreef zomertje het volgende:
Toch zit ik nog steeds te wachten op de correctie na de snelle stijging van vanmiddag. Blijkbaar zijn mensen nog steeds hebberig aan het kopen
True.quote:Op zondag 5 januari 2014 20:05 schreef Leafeon672 het volgende:
Als EAC of cryptsy komt wordt het wel echt een slagveld.
die verwacht ik nog wel als ik kijk naar de sell orders op gox.quote:Op zondag 5 januari 2014 20:06 schreef zomertje het volgende:
Toch zit ik nog steeds te wachten op de correctie na de snelle stijging van vanmiddag. Blijkbaar zijn mensen nog steeds hebberig aan het kopen
yupsquote:
Als de prijs een stuk hoger ligt dan op Coined Up wil iedereen natuurlijk zijn EAC op Cryptsy dumpen.quote:
Waar door wie en wat is je bron?quote:Op zondag 5 januari 2014 20:09 schreef robin007bond het volgende:
FedoraCoin zal als het goed is media-aandacht krijgen. Mij benieuwen!
Mooi gedaan.quote:Op zondag 5 januari 2014 19:59 schreef Leafeon672 het volgende:
EAC gekocht op 325 en weer verkocht op 367 = ¤40 winst.
Fedora naar de moon!quote:Op zondag 5 januari 2014 20:09 schreef robin007bond het volgende:
bron?quote:Op zondag 5 januari 2014 20:09 schreef robin007bond het volgende:
Door de man achter http://pay.withfedoraco.in/quote:
quote:<with_fedoraco_in> We hope to get some media attention tomorrow
<JacobUX> really?
<JacobUX> how?
<with_fedoraco_in> had some email contact with a few media outlets friday
<with_fedoraco_in> also seeing some forums picking it up
Ik ben er op de vorige top uitgestapt en naar BTC gegaan, verwacht daar pas weer een stijging als BTC stabiliseert.quote:
Zonde, je had ook betere coins kunnen minen!quote:Op zondag 5 januari 2014 20:14 schreef Kale het volgende:
[..]
Niks kopen, heb er 10.000.000 gemined vorige week
TIPS is zelfs op de huidige prijs rendabeler dan DOGE volgens mij.quote:Op zondag 5 januari 2014 20:18 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Zonde, je had ook betere coins kunnen minen!
DOGE is ook een vreselijke coin, ik had het meer over MOON en NUTquote:Op zondag 5 januari 2014 20:19 schreef robin007bond het volgende:
[..]
TIPS is zelfs op de huidige prijs rendabeler dan DOGE volgens mij.
Nee nee nee, dat is alleen als Robin iets niet koopt.quote:
Ah, oké.quote:Op zondag 5 januari 2014 20:21 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
DOGE is ook een vreselijke coin, ik had het meer over MOON en NUT
Chinese exchanges verkopen, niet perse aan Chinezen.quote:Op zondag 5 januari 2014 20:21 schreef -mosrednA het volgende:
Wat ik trouwens echt niet snap hè:
http://fiatleak.com/
China koopt / kocht als een beest, maar het is daar midden in de nacht. Wat zal er gebeuren als ze wakker worden daar
Ze verkopen iig voor de Chinese munt, en welke niet Chinees betaald daar nou mee?!quote:Op zondag 5 januari 2014 20:23 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Chinese exchanges verkopen, niet perse aan Chinezen.
Oww...te laatquote:Op zondag 5 januari 2014 20:21 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Nee nee nee, dat is alleen als Robin iets niet koopt.
Er zijn toch meer mensen met spleetogen? Wij Nederlanders konden vroeger onze Belgische Francs of Duitse Marken toch ook makkelijk wisselen?quote:Op zondag 5 januari 2014 20:24 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ze verkopen iig voor de Chinese munt, en welke niet Chinees betaald daar nou mee?!
Racismequote:Op zondag 5 januari 2014 20:25 schreef Geralt het volgende:
[..]
Er zijn toch meer mensen met spleetogen? Wij Nederlanders konden vroeger onze Belgische Francs of Duitse Marken toch ook makkelijk wisselen?
Dat zal in die regionen niet heel anders zijn denk ik. Denk ik dan he. Geen idee verder.
quote:Op zondag 5 januari 2014 20:28 schreef ulq het volgende:
Iemand met een goeie glazen bol die een voorspelling kan doen over PPC?
Voor het eind van de maand staat hij op 10$.*quote:Op zondag 5 januari 2014 20:28 schreef ulq het volgende:
Binnen een maand op $450, dat zou echt fantastisch zijnquote:
Morgen naar 7.7 oid. Als bitcoin wat stabieler is gaan mensen geld van BTC overzetten naar Altcoints als PPC en NMC!quote:Op zondag 5 januari 2014 20:28 schreef ulq het volgende:
quote:Op zondag 5 januari 2014 20:30 schreef MaGNeT het volgende:
TurboCoin!
https://bitcointalk.org/index.php?topic=400257.0
Het stijgt langzaam maar stabiel.quote:Op zondag 5 januari 2014 20:28 schreef ulq het volgende:
Ja lijkt me ook logisch idd. Maar wellicht hebben mensen die PPC holden en LTC en BTC zo zien stijgen nu zo iets van 'ah shit. de PPC top is bereikt. snel met de stijging van LTC en BTC mee'.quote:Op zondag 5 januari 2014 20:32 schreef daankes het volgende:
[..]
Morgen naar 7.7 oid. Als bitcoin wat stabieler is gaan mensen geld van BTC overzetten naar Altcoints als PPC en NMC!
Het is vandaag niet gestegen.quote:Op zondag 5 januari 2014 20:33 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Het stijgt langzaam maar stabiel.
Aha. Maar ik ben een daytraderquote:Op zondag 5 januari 2014 20:35 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik heb het dan ook jaren niet over dagen.
Jij koopt ook voor Dollars, hoe vaak gebruik je die normaal?quote:Op zondag 5 januari 2014 20:24 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ze verkopen iig voor de Chinese munt, en welke niet Chinees betaald daar nou mee?!
Okay jij wint.quote:Op zondag 5 januari 2014 20:44 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Jij koopt ook voor Dollars, hoe vaak gebruik je die normaal?
quote:Op zondag 5 januari 2014 21:23 schreef daankes het volgende:
You guys are going to tell your kids about when you could buy a WHOLE bitcoin. Just one man could. They're going to think of them like we think of houses.
En zo is het!
En ik moet ze ook al vertellen over de tijd dat je nog 100 BTC voor ¤6 kon krijgen.quote:Op zondag 5 januari 2014 21:23 schreef daankes het volgende:
You guys are going to tell your kids about when you could buy a WHOLE bitcoin. Just one man could. They're going to think of them like we think of houses.
En zo is het!
ja maar de koers BTC/ALT daalt voor elke ALT.quote:Op zondag 5 januari 2014 20:48 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Koop ze met BTC dan, zo zijn ze juist goedkoop.
Misschien dat hij nog 1x boven de 7 breekt vandaag, maar meer zal het niet zijn denk ik.quote:Op zondag 5 januari 2014 21:31 schreef ulq het volgende:
[..]
ja maar de koers BTC/ALT daalt voor elke ALT.
PPC? Nee, die zit een beetje vastgevroren.quote:Op zondag 5 januari 2014 21:37 schreef Stryder het volgende:
[..]
Misschien dat hij nog 1x boven de 7 breekt vandaag, maar meer zal het niet zijn denk ik.
quote:Op zondag 5 januari 2014 21:58 schreef Stryder het volgende:
Zie je, werkt beter dan TIPS en EAC in ieder geval
join the clubquote:Op zondag 5 januari 2014 21:41 schreef MaGNeT het volgende:
Net 0.02475 BTC gekregen voor 75,000 XIVRA coins
Het was fantastisch!
Lijkt weinig maar het is gelijk aan 1 week BTC minen met m'n 60Ghash/s ASIC.
En dat dan in een paar uurtjes met m'n GPU's
Hahaha ja, doe dat als de beurs niks doet en ik naar een stel dode grafieken aan het kijken ben.quote:Op zondag 5 januari 2014 21:58 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Jij wel eens gegokt op Bitzino?
Oh, leuk! Ik doe er altijd slots en heb dankzij dat mijn winsten met BTC. Ooit BTC ingekocht op 1100 namelijk, daar had ik toen dus verlies mee. Maar toen een keer slots gedaan op Bitzino met 100 mbtc. Elke keer zette ik 1 mbtc in op alle lijnen, het ging vervolgens zo slecht dat ik nog 73 mbtc had of iets dergelijks. Daarna nog een keer en bam! Ik had echt de hoogste score die je maar kon halen volgens mij en mijn 100 mbtc werd toen 550.quote:Op zondag 5 januari 2014 22:01 schreef Stryder het volgende:
[..]
Hahaha ja, doe dat als de beurs niks doet en ik naar een stel dode grafieken aan het kijken ben.
Maar altijd maar met weinig geld, leuk om een beetje craps te spelen. Heb ik daar geleerd :p
Ik dacht dat jij al veel langer meeliep dan $1100quote:Op zondag 5 januari 2014 22:02 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Oh, leuk! Ik doe er altijd slots en heb dankzij dat mijn winsten met BTC. Ooit BTC ingekocht op 1100 namelijk, daar had ik toen dus verlies mee. Maar toen een keer slots gedaan op Bitzino met 100 mbtc. Elke keer zette ik 1 mbtc in op alle lijnen, het ging vervolgens zo slecht dat ik nog 73 mbtc had of iets dergelijks. Daarna nog een keer en bam! Ik had echt de hoogste score die je maar kon halen volgens mij en mijn 100 mbtc werd toen 550.
Ik zal ook eens kijken naar craps.
Ja, op 500 of iets dergelijks gekocht voor 50 euro. Toen raakte ik hebzuchtig en had 100 extra erin gestoken toen die op 1100 stond.quote:Op zondag 5 januari 2014 22:04 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij al veel langer meeliep dan $1100
Ik dacht sinds de crash van april ofzo al.quote:Op zondag 5 januari 2014 22:05 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ja, op 500 of iets dergelijks gekocht voor 50 euro. Toen raakte ik hebzuchtig en had 100 extra erin gestoken toen die op 1100 stond.
Oh nee helaas.quote:Op zondag 5 januari 2014 22:09 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Ik dacht sinds de crash van april ofzo al.
Lijkt me sterk aangezien de genesisblock van 3 jan 2009 isquote:Op zondag 5 januari 2014 22:10 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Oh nee helaas.
In 2008 wel al in Bitcoin verdiept en ook al geprobeerd te minen.
Oh.. hmm.quote:Op zondag 5 januari 2014 22:11 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Lijkt me sterk aangezien de genesisblock van 3 jan 2009 is
Inderdaad, strings daarentegen.quote:
2008 al?quote:Op zondag 5 januari 2014 22:10 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Oh nee helaas.
In 2008 wel al in Bitcoin verdiept en ook al geprobeerd te minen.
Vergissing. 2011quote:Op zondag 5 januari 2014 22:13 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
2008 al?
Waarom kocht je er niet gewoon een paar toen?
Lol wat een verschilquote:Op zondag 5 januari 2014 22:13 schreef robin007bond het volgende:
Wow, flinke vergissing!
2011:
DIG / Bitcoin mining rigs
Ja, maar alsnog. Toen relatief makkelijk kunnen minen als ik flink wat had geïnvesteerd.quote:
Ja dat heb je altijd, dus denk na, en investeer nu gewoon!!quote:Op zondag 5 januari 2014 22:14 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ja, maar alsnog. Toen relatief makkelijk kunnen minen als ik flink wat had geïnvesteerd.
Maar achteraf he.. dat heb je altijd.
Ik had meer dan 1000 euro moeten investeren in de de december dipquote:Op zondag 5 januari 2014 22:14 schreef Ame_thyst het volgende:
had meer dan 50 euro moeten uitgeven in de december dip
dear god
Ach, voor hetzelfde geld gaat het mis. Ik geloofde heilig in TIPS en kijk wat daarmee is gebeurd.quote:Op zondag 5 januari 2014 22:16 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik had meer dan 1000 euro moeten investeren in de de december dip
Ik zou 4000 euro aan PPC gekocht kunnen hebben op 3 en dan dus meer dan 2x verdubbeld, maar nee ik wou niet te veel risico nemen, toch was ik zeker dat PPC ging stijgen.
Heb jij al geïnvesteerd dan?quote:Op zondag 5 januari 2014 22:17 schreef Zwappel het volgende:
Mwa, misschien maakt iemand zich hier in 2016 van kant omdat ie niet toch een paar tientjes in 2014 in BTC had gestoken
Hij staat nu al weer gewoon op 26.05 hoorquote:Op zondag 5 januari 2014 22:20 schreef roislecxe het volgende:
Mooi, de order op 26 LTC weer opgepikt, beetje jammer van die trein naar 26.9 maar ach.
25.02quote:Op zondag 5 januari 2014 22:20 schreef ulq het volgende:
[..]
Hij staat nu al weer gewoon op 26.05 hoor
Ik zou zeggen goeie deal (ervan uitgaande dat je hem gewoon op 25.00 hebt gekocht ofzo)
Ja maar Bitcoin zelf is niet zoals TIPS, Peercoin ook niet, dat zijn goede munten met al goede populariteit en een groeiende vraag.quote:Op zondag 5 januari 2014 22:17 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ach, voor hetzelfde geld gaat het mis. Ik geloofde heilig in TIPS en kijk wat daarmee is gebeurd.
Ik doe het pas weer weg als de LTC/BTC 0.031 is. Of hoger!quote:Op zondag 5 januari 2014 22:21 schreef roislecxe het volgende:
[..]
25.02
Dacht slim te zijn en op 25.98 weg te doen, net voor de 26
Voor welke prijs had je gekocht?quote:Op zondag 5 januari 2014 22:14 schreef Ame_thyst het volgende:
had meer dan 50 euro moeten uitgeven in de december dip
dear god
Wow hoe doe je dat, ik moet dat ook eens bekijken.quote:Op zondag 5 januari 2014 22:23 schreef robin007bond het volgende:
Was mijn play money op Bitzino maar mijn echte geld. Van 1000 play money nu 22294 play money gemaakt.
Heb zo'n vermoeden dat dat best wel van de week gehaald kan worden. Zo'n stijging op de zondag biedt vast kansen voor de nieuwe weekquote:Op zondag 5 januari 2014 22:23 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik doe het pas weer weg als de LTC/BTC 0.031 is. Of hoger!
19-12-2013 @ 1:14quote:
421,58 euro? Dan heb je nu wel wat winst. nice.quote:Op zondag 5 januari 2014 22:24 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
19-12-2013 @ 1:14
Bitcoins 0.11860301
Bedrag ¤ 50,00
Bitzino en dan slots. Ik doe maar een beetje wat en het lijkt aardig te werken.quote:Op zondag 5 januari 2014 22:24 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Wow hoe doe je dat, ik moet dat ook eens bekijken.
wutquote:Op zondag 5 januari 2014 22:25 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
421,58 euro? Dan heb je nu wel wat winst. nice.
hoe kom je op dat getal lol?quote:Op zondag 5 januari 2014 22:25 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
421,58 euro? Dan heb je nu wel wat winst. nice.
quote:Op zondag 5 januari 2014 22:12 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Inderdaad, strings daarentegen.
Ik steek er geen cent in, vertrouw dat ding voor geen meter.quote:Op zondag 5 januari 2014 22:29 schreef NoWayNL het volgende:
er gaat een 2e spike aankomen in ltc/btc
PPC, het nieuwe Fiat.quote:Op zondag 5 januari 2014 22:31 schreef Stryder het volgende:
[..]
Ik steek er geen cent in, vertrouw dat ding voor geen meter.
Bij PPC weet je waar je aan toe bent, gebeurt er tenminste niks.
Dat was zeg maar de prijs per Bitcoin toen.quote:Op zondag 5 januari 2014 22:26 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
wut? Zou iets van 80 zijn nu of zo maar alweer verkocht
Ik denk dat ze bij play money je expres laten winnenquote:Op zondag 5 januari 2014 22:26 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Bitzino en dan slots. Ik doe maar een beetje wat en het lijkt aardig te werken.
Het blijft gokken, maar de kansen lijken wel erg in mijn voordeel te liggen.
Zit je nog in quark?quote:Op zondag 5 januari 2014 22:32 schreef lf2 het volgende:
ltc gaat lekker 30 is ongeveer zijn richtpunt gezien btc de prijs
(dat was de prijs toen de btc op deze prijs was)
Niet altijd, maar volgens mij staat het iets soepeler ingesteldquote:Op zondag 5 januari 2014 22:33 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik denk dat ze bij play money je expres laten winnen
Beter haha. Ik bij 15.quote:Op zondag 5 januari 2014 22:34 schreef lf2 het volgende:
[..]
gelukkig bij 16 maar uitgestapt haha echt een pakslaag gehad van quark kut coin
Hahaquote:Op zondag 5 januari 2014 22:31 schreef Stryder het volgende:
[..]
Ik steek er geen cent in, vertrouw dat ding voor geen meter.
Bij PPC weet je waar je aan toe bent, gebeurt er tenminste niks.
Het schoot maar niet op iedereen verdient duizenden (andere verliest duizenden haha) maar ja nu verdeelt over EAC NXT en LTC (dit pas)quote:
Hmm. Als je flink pech hebt verlies je ook al snel je play money.quote:Op zondag 5 januari 2014 22:33 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik denk dat ze bij play money je expres laten winnen
LTC. Maar PPC nog beter natuurlijk.quote:Op zondag 5 januari 2014 22:36 schreef litecoin het volgende:
Welke denken jullie dat in deze resterende maand januari meer winstgevend is: BTC of LTC ?
Als ik jou naam zie, dan durf ik iig geen BTC meer te zeggen.quote:Op zondag 5 januari 2014 22:36 schreef litecoin het volgende:
Welke denken jullie dat in deze resterende maand januari meer winstgevend is: BTC of LTC ?
Denk iets van 1 btc in de plus om en nabij? maar ik speel met kleine bedragen en zodra ik op winst sta boek ik over en dan ga ik iets anders doenquote:Op zondag 5 januari 2014 22:38 schreef robin007bond het volgende:
Stryder, wat heb jij tot nu toe verloren of gewonnen met Bitzino?
Die strategie hanteer ik ook!quote:Op zondag 5 januari 2014 22:40 schreef Stryder het volgende:
[..]
Denk iets van 1 btc in de plus om en nabij? maar ik speel met kleine bedragen en zodra ik op winst sta boek ik over en dan ga ik iets anders doenisclaimer
Dat is niet per definitie een winstgevende strategie
Ligt eraan hoe je handelt. Koop je iets en hou je het de hele maand vast dan is LTC wellicht winstgevender, maar als je daghandelt en de highs en lows redelijk weet te schatten haal je meer met BTC.quote:Op zondag 5 januari 2014 22:36 schreef litecoin het volgende:
Wat is daar de minimale inzet bij slots in BTC?quote:Op zondag 5 januari 2014 22:41 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Die strategie hanteer ik ook!
Maar mooi man. Geluk staat aan onze kant.
Dat mag je helemaal zelf bepalen.quote:Op zondag 5 januari 2014 22:42 schreef Geralt het volgende:
[..]
Wat is daar de minimale inzet bij slots in BTC?
1 uBTC volgens mij.quote:Op zondag 5 januari 2014 22:42 schreef Geralt het volgende:
[..]
Wat is daar de minimale inzet bij slots in BTC?
Dag handel haal je meer uit ltc omdat de % veel groter is dan btcquote:Op zondag 5 januari 2014 22:41 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe je handelt. Koop je iets en hou je het de hele maand vast dan is LTC wellicht winstgevender, maar als je daghandelt en de highs en lows redelijk weet te schatten haal je meer met BTC.
Ja joh, gaat puur om het vermaak en het is leuk als je er iets extra's mee wint.quote:Op zondag 5 januari 2014 22:45 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Nu speel ik vaak met 4 mbtc omdat ik veel in alt-coins heb zitten, maar dat is net zo leuk.
quote:Op zondag 5 januari 2014 22:46 schreef Stryder het volgende:
[..]
Ja joh, gaat puur om het vermaak en het is leuk als je er iets extra's mee wint.
Zal daar nooit meer dan een procent van mijn BTC's naartoe sturen.
Hahaha hoop geleerd van mijn pokerperiodequote:
Hoeveel BTC had je van dat vergokte geld kunnen kopen?quote:Op zondag 5 januari 2014 22:48 schreef Stryder het volgende:
[..]
Hahaha hoop geleerd van mijn pokerperiode
Daar heb ik mij maar nooit aan gewaagd.quote:Op zondag 5 januari 2014 22:48 schreef Stryder het volgende:
[..]
Hahaha hoop geleerd van mijn pokerperiode
Een heel stuk meer dan ik er nu heb, had heel er een jaar over gedaan en iets heel moois opgebouwd.quote:Op zondag 5 januari 2014 22:53 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Hoeveel BTC had je van dat vergokte geld kunnen kopen?
Echt zonde man.quote:Op zondag 5 januari 2014 22:58 schreef Stryder het volgende:
[..]
Een heel stuk meer dan ik er nu heb, had heel er een jaar over gedaan en iets heel moois opgebouwd.
Toen kwam er een losestreak van 2 maanden en raakte ik toch gefrustreerd wat ik niet had verwacht en kostte het maar 1 nachtje dronken/gefrustreerd pokeren om het er uiteindelijk allemaal doorheen te jagen.
Ik werd de volgende dag niet vrolijk wakker kan ik je zeggen
Meh, volume is te laag om er iets zinnigs over te zeggen.quote:Op zondag 5 januari 2014 22:58 schreef apacalipto het volgende:
ik krijg straks echt moeite met slapen op NMC ik denk dat bitcoin naar de kelder gaat en ppc en nmc meeneemt.
zegt mijn glazen bol alles
Ach ook weer een hoop leuke dingen meegemaakt in die tijd, tegen redelijk bekende nederlanders gepokerd (helaas geen Fatima Morero...) en er een tijd een leuk zakcentje aan over gehouden, maarja leer je alleen maar vanquote:
True.quote:Op zondag 5 januari 2014 23:02 schreef Stryder het volgende:
[..]
Ach ook weer een hoop leuke dingen meegemaakt in die tijd, tegen redelijk bekende nederlanders gepokerd (helaas geen Fatima Morero...) en er een tijd een leuk zakcentje aan over gehouden, maarja leer je alleen maar van
Ja heb ook de regel nu met bitcoins voor mezelf dat ik van elke 10% winst ik 5 procent weer terug naar mijn rekening stort. Gaat voorlopig nog goed in ieder gevalquote:Op zondag 5 januari 2014 23:03 schreef robin007bond het volgende:
[..]
True.
De les was vooral dat je met winst genoeg moet nemen. Wijze lessen.
Ik stem voorquote:Op zondag 5 januari 2014 23:05 schreef MichaelScott het volgende:
Zou trouwens mooi zijn als BTC dalijk omhoog schiet en tegelijkertijd EAC en TIPS toegevoegd worden op Cryptsy.
ik denk dat tips echt niets gaat worden. Eac wel.quote:Op zondag 5 januari 2014 23:05 schreef MichaelScott het volgende:
Zou trouwens mooi zijn als BTC dalijk omhoog schiet en tegelijkertijd EAC en TIPS toegevoegd worden op Cryptsy.
TIPS is toch echt dood hoor. Mocht EAC op Cryptsy komen, dan moet je er wel snel bij zijn.quote:Op zondag 5 januari 2014 23:05 schreef MichaelScott het volgende:
quote:Op zondag 5 januari 2014 23:05 schreef MichaelScott het volgende:
Morgen media-aandacht hopelijk.quote:Op zondag 5 januari 2014 23:07 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
TIPS is toch echt dood hoor. Mocht EAC op Cryptsy komen, dan moet je er wel snel bij zijn.
Er was ooit een tijd dat Quark ook bijna dood was. Zat tegen een koers van 0.00000030~ en toen ging het in een week naar 0.00030000~ op het hoogtepuntquote:Op zondag 5 januari 2014 23:06 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
ik denk dat tips echt niets gaat worden. Eac wel.
quote:Op zondag 5 januari 2014 23:08 schreef Sands het volgende:
[..]
Er was ooit een tijd dat Quark ook bijna dood was. Zat tegen een koers van 0.00000030~ en toen ging het in een week naar 0.00030000~ op het hoogtepunt
Dat meen je nietquote:Op zondag 5 januari 2014 23:08 schreef Sands het volgende:
[..]
Er was ooit een tijd dat Quark ook bijna dood was. Zat tegen een koers van 0.00000030~ en toen ging het in een week naar 0.00030000~ op het hoogtepunt
geef ze nou geen dooie musquote:Op zondag 5 januari 2014 23:08 schreef Sands het volgende:
[..]
Beter 1 dode mus in de hand dan 10 in de lucht.quote:
Jij bent sowieso een lucker.quote:Op zondag 5 januari 2014 23:17 schreef roislecxe het volgende:
M'n keuzes vandaag zijn wel zo bizar goed de hele tijd
Snap er niks van.
Hoeveel heb je in totaal erin gestoken en wat is je winst? Als je meer hebt dan je inleg is dat al mooi.quote:
Bij mij gaat het nu ook wel redelijk goedquote:Op zondag 5 januari 2014 23:17 schreef roislecxe het volgende:
M'n keuzes vandaag zijn wel zo bizar goed de hele tijd
Snap er niks van.
Erg positief, verwacht hooguit 765, maar zit er nog in vanaf 915quote:Op zondag 5 januari 2014 23:19 schreef roislecxe het volgende:
Buyorder voorvannacht op 651
Nee toch niet
Heb niet zoveel erin gestoken. 80 euro ofzo. Heb op een gegeven moment op 140 gestaan, toen ging ik kloten op Bter toevallig op de dag van de laatste crash. In een stel domme coins. Had 40 euro ernaar overgemaakt en had op een gegeven moment nog naar 9 overquote:Op zondag 5 januari 2014 23:19 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Hoeveel heb je in totaal erin gestoken en wat is je winst? Als je meer hebt dan je inleg is dat al mooi.
quote:BigVern @cryptsy
New markets open. EAC/BTC (EarthCoin) TIPS/LTC (FedoraCoin)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 5 januari 2014 23:24 schreef Sands het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 5 januari 2014 23:24 schreef Sands het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.twitter:cryptsy twitterde op maandag 07-01-2013 om 00:28:28New markets open. EAC/BTC (EarthCoin), TIPS/BTC (FedoraCoin), TIPS/LTC (FedoraCoin) reageer retweet
Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D
Oh mooi man. Nou, dan heb je tot nu toe meer geluk dan pech gehad.quote:Op zondag 5 januari 2014 23:22 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Heb niet zoveel erin gestoken. 80 euro ofzo. Heb op een gegeven moment op 140 gestaan, toen ging ik kloten op Bter toevallig op de dag van de laatste crash. In een stel domme coins. Had 40 euro ernaar overgemaakt en had op een gegeven moment nog naar 9 overUiteindelijk op 22 ofzo terug naar BTC-e gehaald.
Heb ook nog een beetje zitten mutsen op bitzino en zo'n pokersite...
Maar nu nog steeds op 115 ofzo, dus nog een beetje winst
Hahaha, vind ik ook goed!quote:
Oh wow nu is het echt, snel kopen!quote:Op zondag 5 januari 2014 23:30 schreef MichaelScott het volgende:
[..]twitter:cryptsy twitterde op maandag 07-01-2013 om 00:28:28New markets open. EAC/BTC (EarthCoin), TIPS/BTC (FedoraCoin), TIPS/LTC (FedoraCoin) reageer retweet
Jij snapt het.quote:Op zondag 5 januari 2014 23:31 schreef Stryder het volgende:
[..]
Hahaha, vind ik ook goed!Goedkope muntjes.
Mja klopt misschein wel. Ben niet vaak uitgestapt met verlies al duurde het soms erg lang (LTC die kelderde van 48 naar 25 ofzo, en ingekocht op 43quote:Op zondag 5 januari 2014 23:30 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Oh mooi man. Nou, dan heb je tot nu toe meer geluk dan pech gehad.![]()
Yes!! EAC verkocht op 2000 satoshiquote:
Ik zie nog niks! Cryptsy is weer traaagquote:Op zondag 5 januari 2014 23:35 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Yes!! EAC verkocht op 2000 satoshi!
Het is inderdaad heerlijke dagbesteding. Verder is het heel gezellig inderdaad.quote:Op zondag 5 januari 2014 23:33 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Mja klopt misschein wel. Ben niet vaak uitgestapt met verlies al duurde het soms erg lang (LTC die kelderde van 48 naar 25 ofzo, en ingekocht op 43)
Maar doe het vooral voor de lol, het forum is gezellig en al doe ik het nu een week of 6, ik beschouw mezelf nog steeds als beginneling
Ah bah, als ik dat wist had ik even gewacht met 1500 BTC kopen.quote:Op zondag 5 januari 2014 23:43 schreef ulq het volgende:
Haha BTC heeft de 'kortingen' aangepast. Eerst was de grens om korting te krijgen 1500 BTC, oftewel een volume van meer dan een miljoen dollar en ze hebben er toch maar 500 BTC van gemaakt. Toch nog zo'n 5 ton atm.
En dat voor maar liefst 0.5% korting
Grens was altijd 500 - 1500 - 4000 hoorquote:Op zondag 5 januari 2014 23:43 schreef ulq het volgende:
Haha BTC heeft de 'kortingen' aangepast. Eerst was de grens om korting te krijgen 1500 BTC, oftewel een volume van meer dan een miljoen dollar en ze hebben er toch maar 500 BTC van gemaakt. Toch nog zo'n 5 ton atm.
En dat voor maar liefst 0.5% korting
Die site is overigens vrij dubieus. Sommige van de verhalen of gegeven cijfers, blijken niet te kloppen.quote:
Gewoon even je glazen bol opladen.quote:Op zondag 5 januari 2014 23:58 schreef Stryder het volgende:
Dat is waar, ik wil weten wat de koers gaat doenanders kan ik niet gaan slapen.... en ik ben moe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |