Poetin kennende zal het een imposante openingsceremonie zijn waarbij vooral "het Russisch zijn"zal worden benadrukt. Ik verwacht dat het militaire aspect ook zijn deel zal krijgen.quote:Op donderdag 9 januari 2014 20:07 schreef Leatherface het volgende:
Hopelijk een mooie 'meanwhile in Russia' compilatie.
quote:Openingsceremonie live bij de NOS - NOS Olympische Spelen Sochi 2014
De openingsceremonie van de Olympische Spelen is vrijdag rechtstreeks op radio en televisie te volgen. Het spektakel in Sochi is op Nederland 1 te zien met commentaar van Jan Roelfs en Hans van Zetten. Op Radio 1 houdt commentator Gio Lippens de luisteraar op de hoogte in NOS RadiOlympia.
NOS Olympische Spelen Sochi Live, 16.45-19.50 uur, Nederland 1
NOS RadiOlympia, 16.30-20.00 uur, Radio 1
Met de officiële opening van de Spelen valt het startschot voor zo'n 230 uur televisie, 90 uur radio en een continue nieuwsstroom op NOS.nl, de NOS-App en NOS Teletekst over het wintersportevenement.
Bron: nos.nl
quote:
quote:Op woensdag 5 februari 2014 09:32 schreef Jason22 het volgende:
[..]
''en dan de nederlandse delegatie''
Dank jequote:Op woensdag 5 februari 2014 09:37 schreef Karina het volgende:
[..]
Het plaatje van het stadion deed het niet, dus ik heb er even een andere in gezet
Dan zal hij nu vooral kunstschaatsers opnoemen.quote:Op woensdag 5 februari 2014 14:45 schreef wimderon het volgende:
[..]
Hansie viel behoorlijk tegen de vorige keer. Noemde bijna alleen maar turners op
HA dit keer heb ik ook een leven, ik ga naar de film, helemaal vergeten dat het op dezelfde dag is. Heel misschien het laatste stukje nog meepikken.quote:
Een paardquote:Op maandag 3 februari 2014 10:42 schreef Evertjan het volgende:
Ik verwacht wel dat Poetin zelf het stadion binnenrijd op een paard
Dat is gebeurd gisteren. Dus nu een opening omdat men toch niets te doen had.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 16:01 schreef Arcee het volgende:
Openingsceremonie.![]()
Laten we gewoon 1 dag eerder beginnen met de sport.
Nou ja, ik vind openingsceremonies geen fluit aan dus.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 16:02 schreef Montov het volgende:
Dat is gebeurd gisteren. Dus nu een opening omdat men toch niets te doen had.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |