Die is al gereden zie ik op Twitter.Skobrev wint in 3,43,49,Yuskov 3,43,53quote:Op maandag 3 februari 2014 12:06 schreef Remzz het volgende:
Vanmiddag trainingswedstrijd Yuskov tegen Skobrev in Sotsji op de 3 km
Ah okee, kun je niets mee eigenlijkquote:Op maandag 3 februari 2014 12:20 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Die is al gereden zie ik op Twitter.Skobrev wint in 3,43,49,Yuskov 3,43,53
ze hebben altijd een fotofinish. Daarmee word naar de duizendsten gekeken. Als dat gelijk is dan eindigen ze in klassement gelijkquote:Op woensdag 12 februari 2014 15:37 schreef Adsumnonabsum het volgende:
Weet iemand wat er gebeurt als twee schaatsers die niet direct tegen elkaar schaatsen (dus geen fotofinish) dezelfde tijd hebben?
Wat betekent dit voor medailles als twee schaatsers samen de snelste tijd neerzetten?quote:Op woensdag 12 februari 2014 15:41 schreef franklop het volgende:
[..]
ze hebben altijd een fotofinish. Daarmee word naar de duizendsten gekeken. Als dat gelijk is dan eindigen ze in klassement gelijk
Dan krijgen er twee goud en eentje brons. Zilver wordt in dat geval niet uitgereiktquote:Op donderdag 13 februari 2014 17:18 schreef Adsumnonabsum het volgende:
[..]
Wat betekent dit voor medailles als twee schaatsers samen de snelste tijd neerzetten?
Ik zou niet weten wie eigenlijk?quote:Op zondag 23 februari 2014 22:16 schreef Evertjan het volgende:
zouden er nog Nederlandse toppers een sabbatical jaar nemen?
ik denk dan aan een Ireen Wust bijvoorbeeld gewoon lekker een jaartje rustig aan doen Er is ook nog niks bekend wie de TVM ploeg overneemt als sponsor zijndequote:Op zondag 23 februari 2014 23:12 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Ik zou niet weten wie eigenlijk?
De Bammers zullen weer meer marathons gaan doen.
Een aantal loopt naar het einde van hun loopbaan
Maar een jaartje er tussenuit.... de meeste verdienen ook een goede boterham dus dan ga je ook niet even een jaartje op stok
of mss in een Nederlandse lange baan ploeg?quote:Op zondag 23 februari 2014 22:47 schreef ultra_ivo het volgende:
De vraag is natuurlijk wat bij de Amerikanen Richardson gaat doen. Zien we haar komend seizoen terug op de marathon?
wust en kemkers lijken nu juist de balans gevonden te hebben qua trainingsarbeid dus denk dat die volgend jaar weer samen verder gaan. Kramer en kemkers is meer een vraagteken.quote:Op zondag 23 februari 2014 23:39 schreef Evertjan het volgende:
[..]
ik denk dan aan een Ireen Wust bijvoorbeeld gewoon lekker een jaartje rustig aan doen Er is ook nog niks bekend wie de TVM ploeg overneemt als sponsor zijnde
Contacten met Anema zijn logischquote:Op maandag 24 februari 2014 23:09 schreef komrad het volgende:
[..]
of mss in een Nederlandse lange baan ploeg?
klopt maar ik zou dat niet doen als ik haar was, veel te vermoeiendquote:Op dinsdag 25 februari 2014 07:56 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Contacten met Anema zijn logisch.
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 12:13 schreef Mani89 het volgende:
Klonk al heel volwassen en professioneel.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |